خواهر شوهرم با خانه ما به عنوان یک هتل طولانی مدت رفتار می کند و من دیگر نمی توانم این کار را انجام دهم.

من می دانم که شوهر شما از میزبانی لذت می برد یا برای او مهم است که خانواده اش همیشه جایی برای اقامت داشته باشند، اما او به احساسات شما توجه نمی کند. اگر او هیچ یک از کارها را با شما تقسیم نکند، با هیچ یک از کارهای میزبانی، از تمام مزایای ملاقات خانوادگی برخوردار می شود. تقسیم کار خانگی معمولاً در بسیاری از خانواده‌های با جنس‌های مختلف نابرابر است، اما وقتی صحبت از مهمانان می‌شود باید تقسیم‌بندی بهتری از وظایف وجود داشته باشد. با این حال، من از مد گذشته فاصله زیادی دارم، بنابراین فکر می‌کنم کار مربوط به مهمانان باید بیشتر بر عهده شریکی باشد که مهمان است و نه شخصی که معمولاً کارهای خانه را انجام می‌دهد. این خانه ای است که شما و شوهرتان در آن شریک هستید و به عنوان شریک زندگی او مورد احترام قرار نمی گیرید. ممکن است زمان آن رسیده باشد که پای خود را زمین بگذارید و احساسات خود را واضح تر کنید. و اگر نه، از تعطیلات آینده خود در حین بازدید لذت ببرید!

مادرشوهرم سمی است: آیا من اشتباه می کنم که او را از زندگی ام حذف کردم؟

وقتی به مقصد می رویم هرگز نمی خواهیم در کنارشان بمانیم! آنها آرام هستند و من حدس می‌زنم این بخشی از مشکل است – خوابیدن روی زمین برای آنها کاملاً قابل قبول است. من کمی بیشتر تعمیر و نگهداری هستم و به حریم خصوصی خود نیاز دارم. من دوست دارم با لباس زیرم قدم بزنم و ساعت 11 صبح صبحانه بخورم. آنها هرگز در مورد ماندن در خانه با من مشورت نمی کنند. آیا پیشنهاد فقط یک هفته و نگذاشتن آنها برای یک ماه ماندن اشتباه است؟”

علاوه بر این، دوستانی که در گذشته با آنها اقامت داشته‌اند، آنها را رد کرده‌اند، زیرا ظاهراً استقبال خود را از بین برده‌اند. من از خدمتکار، آشپز، نظافتچی و همه چیز خسته شده ام وقتی خانواده اش از او می خواهند که پیش ما بماند. شوهرم به خاطر این همه غم و اندوه به من دست می دهد و در این مرحله، فکر می کنم ترجیح می دهم او را طلاق بدهم تا اینکه مجبور باشم خانواده اش، غمگینی و تلافی او را تحمل کنم.

بیشتر: آیا من در انتخاب دوست پسرم به جای خانواده سمی ام اشتباه می کنم؟

من عاشق استفاده از قانون موز برای مهمانان هستم: چه مدت می توانید قبل از اینکه یک بوته موز قهوه ای شود؟ حدود یک هفته، درست است؟ این مدت زمانی قابل قبول است که میهمانان قبل از اقامت بیش از حد از استقبال خود بمانند. من در اواخر 20 سالگی هستم و مانند شما احساس می کنم، بنابراین فکر نکنید که سن شما در اینجا مقصر است. میزبانی آسان نیست. در ظاهر ممکن است فرآیندی بدون درد و کار خوبی به نظر برسد، اما به این سادگی نیست. اینکه هر چند وقت یک‌بار یک نفر را ببینید و چند روز بمانید، عالی است، اما اینکه یک نفر چند هفته در فضای شما باشد، طاقت‌فرسا و کار بسیار زیادی است. آن‌ها از شما سوء استفاده می‌کنند و متوجه نمی‌شوند که این کار تا چه حد به زندگی روزمره و راحتی شما در فضای شما آسیب می‌زند.

مورگان آبشر یک کاردرمانگر در لس آنجلس است که میزبان پادکست “Two Hot Takes” است که در آن او و مجریان همکارش مشاوره می دهند. او یک ستون هفتگی می نویسد و توصیه های خود را با خوانندگان USA TODAY در میان می گذارد. او را در TikTok @twohottakes و YouTube اینجا پیدا کنید. می توانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] با او تماس بگیرید یا می توانید اینجا را کلیک کنید تا داستان خود را با او به اشتراک بگذارید.

سوال: خواهران شوهرم هر دو خارج از کشور زندگی می‌کنند و هر بار که به ایالت‌ها می‌آیند می‌خواهند با ما بمانند. آنها می‌خواهند بین دو تا چهار هفته بمانند و من نمی‌توانم تحمل کنم. من در 70 سالگی هستم و نمی‌توانم برای میزبانی از افرادی مانند من. به عنوان یک حرکت خوب، به آنها گفتم که می توانند این بار یک هفته بمانند و سپس یک هتل رزرو کنند یا برای مدت زمان اضافی اجاره کنند. نمی خواهید برای اقامت پول خرج کنید.

هر زمان که میزبان کسی هستم، این احساس را دارم که همیشه باید در تمام مدت “روشن” باشم. و اشتباه نکنید، میزبانی می‌تواند عالی باشد، اما در موقعیتی مانند موقعیت شما و زمانی که این مدت زمان طولانی است، به سرعت محو می‌شود. آیا شوهرتان در حین ملاقات به چیزی کمک می کند یا تمام کارهای اضافی مربوط به اقامت آنها بر دوش شما می افتد؟ اگر آنها خیلی سنگین و خودکفاتر نباشند، یک چیز است، اما بر اساس توصیف شما به نظر می رسد که شما همه نیازهای آنها را برآورده می کنید. یکی از گزینه‌هایی که فکر می‌کنم می‌توانید امتحان کنید، برنامه‌ریزی یک تعطیلات کوچک در حین بازدید آنهاست. شوهر شما ممکن است زمانی که او باید از آنها پذیرایی کند، آشپزی کند و بعد از آنها تمیز کند، کل این ترتیب را دوباره ارزیابی کند.

پاسخ: فکر نمی‌کنم اشتباه کنید که یک ماه مهمان نمی‌خواهید و بر اساس اینکه دوستانشان آنها را رد کرده‌اند، به نظر می‌رسد که آنها راحت‌ترین مهمان‌ها نیستند. من می دانم که مسائل مالی ایالتی شما مشکلی نیست، با این حال، اگر آنها قادر به ماندن نیستند یا نمی خواهند پس از اولین هفته از بازگشایی خانه خود “پول خود را هدر دهند”، ممکن است لازم باشد در تاریخ سفر خود تجدید نظر کنند و کوتاه کنند. سفر آنها

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: شوهر شوهرم برای مدت طولانی در خانه ما می مانند و باید متوقف شود. کمک!



منبع

من متاهل هستم اما احساس می کنم یک پدر و مادر مجرد هستم. چگونه می توانم از شریک زندگی خود در خانه کمک کنم؟