“خشونت تحمل نخواهد شد”

کوهن به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «عاقلانه بود که دونالد بنویسد «اعتراض مسالمت‌آمیز»، اما او یک اعتراض مسالمت‌آمیز نمی‌خواهد. او می‌خواهد که یک درگیری خشونت‌آمیز دیگر از طرف او می‌خواهد.»

با این حال، در بحبوحه فراخوان ترامپ از حامیانش برای اعتراض و «پس گرفتن ملت ما» در پاسخ به اتهامات احتمالی، پنس خاطرنشان کرد که «خشونت قابل تحمل نخواهد بود».

کوهن که اوایل این هفته در برابر هیئت منصفه نیویورک شهادت داد، کمی قبل از انتخابات 2016 مبلغ 130000 دلار را به دنیلز پرداخت کرد تا داستان او در مورد رابطه با ترامپ را خنثی کند. او در سال 2018 به تخلفات مالی کمپین در ارتباط با پرداخت پول اعتراف کرد.

او گفت: «ما به حق آمریکایی‌ها احترام می‌گذاریم تا صدایشان شنیده شود و ناامیدی خود را نسبت به آنچه که به نظر می‌رسد پیگرد سیاسی رئیس‌جمهور سابق است، ابراز کنند». اما ما می‌خواهیم پیام بسیار واضحی را ارسال کنیم که خشونت تحمل نخواهد شد و هر کسی که دست به خشونت بزند، تا حد امکان تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.»

پنس روز شنبه به خبرنگاران در دموین، آیووا، گفت: «ایده متهم کردن رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده برای من و ده‌ها میلیون آمریکایی عمیقاً نگران‌کننده است». “و به ویژه در محیطی که به نظر می رسد دارای اتهامات سیاسی در نیویورک است اتفاق می افتد، جایی که دادستان کل و سایر مقامات منتخب به معنای واقعی کلمه با تعهد به محاکمه رئیس جمهور سابق کمپین زدند.”

کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در توییتی نوشت: «دوباره داریم می‌رویم – سوء استفاده ظالمانه از قدرت توسط یک DA رادیکال که به جنایتکاران خشن اجازه می‌دهد تا در حالی که به دنبال انتقام سیاسی از رئیس‌جمهور ترامپ هستند راه بروند».

مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق ترامپ و تعمیرکار قدیمی ترامپ، درخواست رئیس جمهور سابق برای تظاهرات روز شنبه را با “فریاد جنگی” که او قبل از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره بیان کرد، مقایسه کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

ترامپ در پستی به Truth Social گفت که انتظار دارد روز سه‌شنبه در ارتباط با تحقیقات آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن در مورد پرداخت پولی که به ستاره فیلم‌های بزرگسالان استورمی دانیلز در جریان مبارزات انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۶ انجام شد، دستگیر شود.

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق روز شنبه گفت که اتهامات احتمالی دادستان منطقه منهتن علیه رئیس‌جمهور سابق ترامپ را «عمیقاً نگران‌کننده» می‌داند، اما تأکید کرد که «خشونت تحمل نخواهد شد» زیرا رئیس‌جمهور سابق خواستار اعتراض می‌شود.

وی افزود: هیچکس فراتر از قانون نیست. من مطمئن هستم که رئیس جمهور ترامپ می تواند از خودش مراقبت کند.»

او به جمع دیگر جمهوری‌خواهان پیوست که کیفرخواست احتمالی را «با انگیزه‌های سیاسی» و «سوءاستفاده از قدرت» توصیف کردند.