‘خسته کننده، اذیت کننده؛’ همسر کارمند هوندا می‌گوید پس از دریافت حقوق کوتاه، آنها در معرض خطر اخراج هستند


کارگران هوندا آمریکا هنوز به دنبال پول گم شده هستند و این شرکت اکنون به کارمندان خود اعتراف می کند که با دو موضوع متفاوت سروکار دارند.

امروز روزی بود که شرکت به کارمندان وعده پرداخت مبالغ یکجا را داده بود تا همه چیز را درست کند، زیرا چک های هفته گذشته برای بسیاری از کارمندان اشتباه بود.

>> پوشش قبلی: برخی از کارگران هوندا به دلیل “خطاهای کسر مالیات” حقوق کمتری دریافت می کنند.

مایک کمپبل از مرکز خبر 7 با همسر یکی از کارگران هوندا صحبت کرد که به دلیل ترس از انتقام گیری توسط شرکت علیه شغل شوهرش، نخواست نامش فاش شود. او به او گفت که صبح سه شنبه حسابشان را چک کردند و متوجه شدند که 234 دلار به شوهرش پرداخت شده است.

چک آنها جمعه گذشته اصلاً نیامده و مبلغی یکجا دریافت نکرده اند. آنها همچنین گفتند که تلاش آنها برای تماس با خطوط تلفن و دریافت کمک آنلاین تاکنون کمکی نکرده است.

او گفت: “این بسیار ناامید کننده است.” “ما در خط از دست دادن جایگاه خود به این دلیل هستیم.”

این زن گفت که فیش حقوقی شوهرش برای چندین دوره حقوق اشتباه بوده و اکنون آنها در خطر اخراج هستند.

او گفت: “ما حلقه ازدواج من، حلقه ازدواج او را داریم که می توانیم بفروشیم.” من از انجام این کار متنفرم، اما نمی‌خواهم مکانی را که در آن می‌مانم از دست بدهم.»

سخنگوی هوندا گفت که “پرداخت های یکجا به همکاران در آخر هفته پرداخت شد و بسته به موسسه بانکی آنها در زمان های مختلف به دستیاران می رسد.”

مرکز خبری 7 قبلاً گزارش داده بود که هوندا در 12 ژانویه به کارگران گفته است که کارکنان دارای حساب‌های پس‌انداز بهداشتی (HSA) با خطاهای کسر مالیات مواجه شده‌اند که چک‌های آنها را کوتاه می‌کند. در ایمیل‌های داخلی به‌دست‌آمده توسط مرکز خبری 7، متوجه شدیم که شرکت اکنون به کارمندان ITS اعتراف می‌کند که یک مشکل سیستمیک دوم وجود دارد.

>> ‘بیش از هر چیز دیگری شوکه شده است.’ برخی از کارگران هوندا صدها دلار پس از خطای حقوق و دستمزد دریافت می کنند

مشکل HSA و انتخابات کسر مالیات به اشتباه به سیستم جدید منابع انسانی و حقوق و دستمزد شرکت منتقل شد. بسیاری از کارگران کسر مالیات خود را به بالاترین گروه مالیاتی، که تشکیل پرونده مجردی متاهل است، نرسیدند. این باعث شد که چک های آنها نیز بسیار کمتر از حد انتظار باشد.

این شرکت به کارمندان گفت که برای رفع این دو مشکل سیستمی و همچنین مشکلات پراکنده فردی کار می کنند.

مقامات هوندا در بیانیه‌ای گفتند: «ما در حال بررسی همه گزارش‌های دریافتی هستیم و به محض روز پرداخت بعدی، اصلاح ناهماهنگی‌های پرداختی را آغاز خواهیم کرد.

هوندا معتقد است که این مشکلات مربوط به حقوق و دستمزد یک بار در پلت فرم جدید حقوق و دستمزد آنها مشکل ایجاد می کند و با شروع بررسی های بعدی که برای 27 ژانویه برنامه ریزی شده است، همه چیز باید به راحتی برای کارمندانش پیش برود.



منبع