خبرنگاری که تیراندازی در مدرسه نشویل را پوشش می‌دهد، اعلامیه خیره‌کننده‌ای روی آنتن می‌دهد: “من یک بازمانده هستم”

“من از همه حمایت هایی که بعد از به اشتراک گذاشتن داستانم دریافت کردم قدردانی می کنم. زیاد در مورد آن صحبت نمی کنم، اما اغلب به اتفاقی که در 5 فوریه 2010 رخ داد فکر می کنم. فقط می خواهم مردم بدانند که تنها نیستند.” بوکواچ در توییت دیگری نوشت. “من همچنین می خواهم در مورد راه حل ها صحبت کنم. من به عنوان یک مادر، نگران آینده هستم.”

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است





منبع

بوکواچ گفت: “این چیزی است که برای من بسیار نزدیک به خانه است – ممکن است بسیاری از شما این را ندانید، اما من در واقع یک بازمانده تیراندازی در مدرسه هستم.” “این چند وقت پیش اتفاق افتاد – من در مدرسه راهنمایی بودم.”

طبق گفته انجمن روانشناسان آمریکا، دانش‌آموزانی که شاهد تیراندازی در مدرسه هستند، احساس وحشت، پریشانی یا بی‌حسی می‌کنند و احتمالاً از علائم استرس پس از سانحه، اضطراب و افسردگی رنج می‌برند.

بوکواچ علناً به اشتراک گذاشت که از تیراندازی در کدام مدرسه جان سالم به در برد. در 5 فوریه 2010، تاریخی که او ذکر کرد، یک دانش آموز 15 ساله در مدرسه راهنمایی دیسکاوری در آلاباما با شلیک گلوله یک همسال 14 ساله را کشت.

در 27 مارس، یک زن تراجنسیتی 28 ساله به سه کودک و سه کارمند مدرسه The Covenant، یک مدرسه خصوصی مسیحی در نشویل برای کودکان پیش دبستانی تا کلاس ششم تیراندازی کرد. پلیس به تیرانداز شلیک کرد و او را کشت.

بوکواچ همچنین به اشتراک گذاشت که او اکنون یک مادر است، و به عنوان یک والدین سعی می کند خود را به جای همه قرار دهد که با برخی از احساسات سخت در کمک به فرزندانشان برای حل این مشکل کنار بیایند.

بوکواچ گفت که در آن زمان کلاس هشتم بود و حتی سال ها بعد نمی توانست “شوک را توصیف کند”.

او ادامه داد: من واقعاً برای دو سال آماده صحبت در مورد آن نبودم. “پس فقط کمی به آنها زمان بدهید – اگر آماده صحبت نیستند، بیش از حد نگران نباشید؛ هرکسی به روش خودش با آنها کنار می آید، بنابراین واقعاً در کنار آنها باشید و این خط ارتباطی را باز کنید.”

در 42 روز اول سال 2023، 72 تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده رخ داد. خشونت با اسلحه علت اصلی مرگ کودکان آمریکایی است – هر روز 22 کودک هدف گلوله قرار می گیرند.

یک خبرنگار محلی در حین پوشش خبری یک تیراندازی مرگبار در مدرسه در نشویل، تنسی، گفت که او نیز یکی از بازماندگان تیراندازی در مدرسه است.

“بزرگترین توصیه من به همه خانواده های اینجاست: اگر دانش آموز شما امروز شاهد چیزهای غیرقابل تصوری بود، فقط با آنها بسیار ملایم باشید و بگذارید وقتی آماده هستند صحبت کنند، زیرا شوکی که در هنگام رسیدن به آنها احساس می شود. او گفت که آمدن به خانه غیرقابل درک است. می دانم، در واقع در راهرو بودم که مرد مسلح در مدرسه من تیراندازی کرد.

به دنبال پوشش خبری او، بوکواچ توییت کرد که “گزارش در مورد تیراندازی در مدرسه به عنوان یک بازمانده تیراندازی در مدرسه و اکنون به عنوان یک مادر به طرز غیرقابل توصیفی قلب را شکسته است” و افزود که “چیزی باید تغییر کند.”

او سپس توصیه هایی را برای خانواده ها و والدین به اشتراک گذاشت که شخصاً پس از تجربه تیراندازی در مدرسه خود آموخته بود.

جویلین بوکواچ، گزارشگر محلی WSMV 4، در نشویل در صحنه بود و در میان پوشش خبری خود به اشتراک گذاشت که در کودکی از تیراندازی مدرسه جان سالم به در برده است.

ویدیو مرتبط:

بوکواچ گفت که تیراندازی اخیر “خاطرات سخت زیادی” را دوباره زنده کرد.

بوکواچ خاطرنشان کرد که از زمان تیراندازی در دبیرستان کلمباین در کلرادو در سال 1999، نزدیک به 380 تیراندازی در مدرسه رخ داده است.

او افزود: “مدرسه راهنمایی من یکی از آنهاست. این مدرسه یکی از آنهاست.” “بعضی از مردم با من تماس می گیرند و می گویند بس است – چه زمانی این همه خشونت با اسلحه تغییر خواهد کرد؟ – و این سوال واقعا خوبی است که ما به پرسیدن آن ادامه خواهیم داد.”