خانواده ای که در موزه کودکان نوادا با اسلحه زندگی می کنند پیدا شدند

به گفته بازرسان، همسر سرایدار، مدیر موزه، نیز در آنجا زندگی می کرد. اما آنها او را شناسایی نکردند یا نگفتند که آیا با اتهامی روبرو خواهد شد یا خیر.

موزه پس از استخدام مدیر جدید بازگشایی خواهد شد. اما این برای برخی از والدین کافی نخواهد بود.

آنها گفتند که مقامات این زرادخانه را در یک انباری کشف کردند. در گزارش پلیس یک تفنگ AK-47، سه اسلحه کمری، یک تپانچه، مهمات، چاقو و یک تیزر ذکر شده بود که یک کودک می توانست به آنها دسترسی پیدا کند. این انبار همچنین شامل لوازم مواد مخدر مانند یک بونگ و یک مفصل ماری جوانا استفاده شده بود.

هیئت مدیره موزه با سؤالاتی در مورد چگونگی انجام این کار مواجه است. این گروه عذرخواهی کردند و گفتند که “شکه و ناراحت هستند.”

مقامات به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره موزه، سپس در داخل ملک قدم زدند و نشانه هایی را دیدند که مردم در آنجا زندگی می کردند. به گفته کلانتری، کیسه خواب، تشک، لباس و غذا از جمله اقلامی است که در مناطق ممنوعه برای بازدیدکنندگان یافت شد.

KRNV-TV در رنو روز جمعه گزارش داد که یک سرایدار در موزه کودکان شمال نوادا اواخر هفته گذشته دستگیر شد. این مرد 41 ساله به قصور و به خطر انداختن کودک و داشتن یک قبضه سرکوبگر و یک تفنگ لوله کوتاه متهم شده است.

کارسون سیتی، نوادا (AP) – به گفته مقامات، یک زوج نوادایی در حال نگهداری مخفیانه یک انبار اسلحه و زندگی با دو فرزند خود در موزه کودکان شمال نوادا که در آن کار می کردند، پیدا شدند.

این زوج از آن زمان اخراج شدند و موزه بسته شد.

آنها در بیانیه ای گفتند: “ما به دنبال بهترین مسیر برای بازگشایی هستیم به گونه ای که نه تنها ایمنی همه بازدیدکنندگان ما را تضمین کند، بلکه ما به عنوان یک جامعه می توانیم به آن افتخار کنیم.”

لیا سوچیموتو، که در یک هتل نزدیک کار می کند، به ایستگاه تلویزیونی گفت که دیگر هرگز فرزندانش را به آنجا نخواهد برد. او گفت که کل این مصیبت “یک شوک کامل” بوده است.



منبع

کلانتر شهر کارسون گفت که مقامات متوجه شدند که خانواده در موزه زندگی می کنند، پس از اینکه کودک 2 ساله مرد در حال قدم زدن در نزدیکی بدون نظارت دیده شد. این اولین باری نبود که پلیس با این مرد به خاطر تنها ماندن فرزندش برخورد کرد. اما این بار، خواهر بزرگتر این کودک نوپا، آدرس موزه را به معاونان داد.