جو منچین پس از اینکه سناتورها طرح خط لوله او را مخفی کردند، متحمل ضرر بزرگی شد

دموکرات ها و ترقی خواهان کلیدی نیز از این قانون انتقاد کردند و هشدار دادند که قوانین زیست محیطی را تنزل داده و به جوامع در خط مقدم تغییرات آب و هوایی آسیب می رساند.

بسیاری از جمهوری خواهان هنوز از دست مانچین به خاطر کمک به دموکرات ها برای تصویب قانون بزرگ آب و هوا و سلامت خود در تابستان عصبانی هستند. آنها با امتناع از حمایت از پیشنهاد خط لوله وی از میانه روهای ویرجینیای غربی انتقام گرفتند.

در همین حال، سناتور تیم کین (D-Va.)، قوانینی را در لایحه ای که ساخت خط لوله دره کوهستان را ملزم می کرد، پاره کرد، که تصویب آن با چالش های قانونی مواجه شده است. مسیر پیشنهادی خط لوله از بخش‌هایی از ویرجینیا می‌گذرد.

ارائه پیشنهاد مجوز مانچین راه را برای تصویب قانونی برای تامین بودجه دولت قبل از مهلت این هفته 30 سپتامبر باز می کند.

“اجازه دادن به آنها برای تغییر اساسی قوانین فدرال برای رسیدن به هدف خود، مطمئناً سایر افراد و شرکت های ثروتمند را تشویق می کند که همین کار را انجام دهند. من در گشودن این دری به روی سوء استفاده و حتی فساد شرکت نخواهم کرد.»

میچ مک کانل، اقلیت سنا، آشکارا مانچین را به سخره گرفت و روز سه شنبه گفت که «تصور معامله بدتر برای یک سناتور سخت است» اگر تنها چیزی که او در ازای رأی خود به قانون کاهش تورم به دست آورد وعده دموکرات ها باشد. که در نهایت به تصویب مجوز اصلاح ختم نشد.

در زمانی که تغییرات اقلیمی موجودیت سیاره ما را تهدید می کند، چرا کسی باید در مورد افزایش قابل ملاحظه انتشار کربن و گسترش تولید سوخت فسیلی در ایالات متحده صحبت کند؟ سناتور برنی سندرز (I-Vt.) در سخنرانی خود در مجلس سنا در اوایل این ماه پرسید.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

مانچین به مخالفت‌های گسترده جمهوری‌خواه با نگرانی واکنش نشان داد و گفت: «مایه تاسف است که اعضای سنای ایالات متحده به سیاست اجازه می‌دهند امنیت انرژی کشور ما را در معرض خطر قرار دهد».

سناتور راجر مارشال (R-Kan.)، در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس نیوز، این لایحه را به عنوان “بازگشت کوهنوردی” مورد تمسخر قرار داد و استدلال کرد که این لایحه به نفع ویرجینیای غربی نسبت به بقیه کشور خواهد بود.

این لایحه همچنین شامل 12 میلیارد دلار کمک نظامی به اوکراین، حمایت مالی از پناهندگان افغانستان و کمک های پولی برای قربانیان بحران آب جکسون، می سی سی پی است.

رهبران دموکرات ابتدا پس از آن که مانچین قانون کاهش تورم را در اوایل ماه اوت امضا کرد، با پیشبرد این اقدام موافقت کردند. «معامله جانبی» مورد موافقت رئیس جمهور جو بایدن و رهبر اکثریت سنا، چاک شومر (DN.Y.) در نهایت به لایحه هزینه ای پیوست شد که بودجه دولت را تا 16 دسامبر تأمین می کرد.

سناتور کوین کرامر (RN.D.) در بیانیه‌ای افزود: «اگر سناتور مانچین و همکاران دموکراتش می‌خواهند به «بله» برسند، به نظر همه نیاز دارد، نه یک پیشنهاد پشتیبان «آن را بگیر یا بگذار».

واشنگتن – دموکرات ها طرح انرژی پیشنهادی سناتور جو مانچین را از لایحه بودجه دولت که باید تصویب شود، پس از اینکه مشخص شد فاقد حمایت لازم دو حزبی برای پیشروی در سنا است، کنار گذاشتند.

جمهوری خواهان، حتی آنهایی که با مانچین در مورد نیاز به اصلاح پروژه های انرژی با مجوز فدرال موافق بودند، از مفاد مجوز خودداری کردند.

این لایحه با عنوان قانون استقلال انرژی و امنیت، روند صدور مجوز فدرال و تصویب پروژه های زیرساختی سوخت فسیلی و انرژی، از جمله خط لوله پیشنهادی در ایالت خود را سرعت می بخشد. مانچین استدلال کرد که صدور سریعتر مجوز برای چنین پروژه هایی به کاهش قیمت انرژی در میان آشفتگی جهانی در اروپا و خاورمیانه کمک می کند.

کین در بیانیه ای در روز سه شنبه گفت: «این خط لوله از ویرجینیا به مدت 100 مایل می گذرد و اموال را از صاحبان زمین می گیرد، اما با من مشورت نشد زیرا توافقی برای تایید آن انجام شد و در نتیجه فرصتی برای در میان گذاشتن نگرانی های عمیق رای دهندگانم داده نشد.

مانچین روز یکشنبه در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: «این فرصتی است در طول زندگی برای داشتن استقلال انرژی، برای ما امنیت و اطمینان از اینکه می توانیم با قیمت های انرژی پایین تر از مردم آمریکا مراقبت کنیم.»