جاستین هاردی، ستاره بسکتبالی که به هدایت تیم به مسابقات NCAA 2022 کمک کرد، در 22 سالگی مرد

پس از عمل جراحی برای زخم سوراخ شده، هاردی در آوریل 2021 تشخیص بدی را دریافت کرد: او سرطان معده داشت و این سرطان پایانی بود.

پدرش، باب هاردی، در توییتر نوشت: «پس از 13 ماه شجاعانه تعریف مجدد معنای زندگی با سرطان، جاستین امروز صبح با آرامش از دنیا رفت.

علیرغم کاهش شدید وزن در حین انجام درمان، هاردی برای مدرسه سنت لوئیس، میسوری، به زمین بازگشت و در 21 بازی بازی کرد و در هر بازی میانگین 11.1 امتیاز کسب کرد. او دومین میانگین امتیازی تیمی را داشت که در نهایت به دور دوم مسابقات NCAA دسته III راه یافت.

جاستین هاردی، ستاره بسکتبال دانشگاه واشنگتن، روز یکشنبه، تنها چند ماه پس از کمک به هدایت تیمش به فصل بعد در حالی که با سرطان معده مرحله 4 بازی می کرد، درگذشت.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

پت جوکم، مربی هاردی، در بیانیه‌ای گفت: «ما مسئولیت بزرگی داریم که میراث مثبت او را به پیش ببریم. برای پاسخ دادن به حتی سخت ترین شرایط با قدرت و شجاعت جاستین. به قول خودش: “اگر می خواهی برنده شوی، فقط توپ را به من بده.”

هاردی در ماه فوریه به شبکه گفت: «این من هستم که زندگی‌ام را بدون توجه به شرایط انجام می‌دهم. “اگر این باعث شکست آن نیست، من نمی دانم چیست.”

این سالمند که زود با رشته دوگانه فارغ التحصیل شد، چندین بار در ESPN معرفی شد.