گزارش می‌گوید بایدن واقعاً «پیچیده» است که میزان محبوبیت او به اندازه ترامپ بد است

بر اساس گزارش گالوپ، تنها 41 درصد از بزرگسالان آمریکایی عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور را تا 487مین روز ریاست جمهوری او تایید می کنند. میزان تایید شغلی ترامپ در میان همه بزرگسالان در همان مقطع زمانی در دوران ریاست جمهوری او 42 درصد بود.

یک منبع نزدیک به کاخ سفید به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «او اکنون از ترامپ پایین‌تر است و واقعاً در این مورد دچار انحراف شده است».

پرزیدنت جو بایدن در حالی که از دلاور به کاخ سفید در چمن جنوبی واشنگتن، دوشنبه، 30 می 2022، بازمی گردد، با خبرنگاران صحبت می کند.اندرو هارنیک/AP

  • ان‌بی‌سی نیوز گزارش می‌دهد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا «واقعاً منقلب است» که میزان محبوبیت‌اش بدتر از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ است، زیرا کاخ سفید چند ماه مانده به انتخابات میان‌دوره‌ای با بحران‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

    علاوه بر محبوبیت ضعیف بایدن، نارضایتی رای‌دهندگان از اقتصاد، افزایش تورم و قیمت بنزین، همه‌گیری مداوم کووید-19، جنگ در اوکراین و کمبود شیر خشک، همگی کاخ سفید را فرا گرفته و تهدیدی برای بمباران همه جانبه هستند. برای دموکرات ها در میان دوره ای

    ان‌بی‌سی گزارش داد، بایدن از بحران‌های متعددی که با او مواجه است و فقدان پیام‌های میان‌دوره‌ای شفاف در سال 2022 ناامید شده است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



Source link

یکی از حامیان دموکرات به NBC درباره تعاملات بایدن در جمع آوری کمک های مالی گفت: «مردم با او مقابله می کنند. تنها چیزی که او می شنود این است که “چرا نمی توانی کاری انجام دهی؟”

یکی دیگر از نزدیکان به کاخ سفید به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «او با این دیدگاه موافق است که ما به پیام میان‌دوره‌ای برنده نرسیده‌ایم». و او فشار زیادی بر مردم وارد می‌کند تا بفهمند این چیست.»

پرزیدنت جو بایدن در حالی که از دلاور به کاخ سفید در چمن جنوبی واشنگتن، دوشنبه، 30 می 2022، بازمی گردد، با خبرنگاران صحبت می کند.

منابع به ان‌بی‌سی نیوز گفتند، بایدن به‌تدریج ناامیدتر می‌شود از اینکه تیمش نتوانسته پیامی قوی و ثابت برای انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 پیدا کند.

تلاش‌های رئیس‌جمهور برای خروج از دی‌سی و فروش برنامه‌اش در مورد تقویت محبوبیت‌های او در حال سقوط است. به نظر می‌رسد که نگرانی‌های رأی‌دهندگان در مورد وضعیت فعلی اقتصاد از دو دستاورد بزرگ قانون‌گذاری دولت بایدن متاثر نشده است: طرح نجات آمریکا در اوایل سال 2021 و لایحه زیرساخت‌های دو حزبی که در اواخر سال 2021 توسط کنگره تصویب شد.

میزان تایید شغلی بایدن به ازای هر گالوپ 41 درصد است، در حالی که این میزان برای ترامپ در همان مقطع ریاست جمهوری اش 42 درصد بود.

  • ان‌بی‌سی نیوز گزارش می‌دهد که بایدن به دلیل پایین‌تر بودن میزان محبوبیتش از ترامپ «واقعاً منحرف شده است».

  • بخش بزرگی از دستور کار اقتصادی داخلی بایدن در کنگره متوقف شده است و دموکرات‌ها از اکثریت کافی در سنای ایالات متحده برخوردار نیستند تا بتوانند سایر اولویت‌های داخلی از جمله حق رای، حمایت از حقوق سقط جنین در سطح فدرال را انجام دهند و دادگاه عالی انتظار می‌رود که رو را نابود کند. v. Wade، و تصویب قانون ایمنی اسلحه در پی دو تیراندازی دسته جمعی.

    منابع به NBC گفتند بایدن همچنین از اینکه تعداد دموکرات‌ها برای دفاع از او و دولتش به تلویزیون نمی‌روند ناامید است.

    یکی از مقامات کاخ سفید به NBC گفت: «آنچه که او برای آن اصرار می‌کند این است که برای همه چیزهایی که تا کنون به آن دست یافته‌ایم، ادعای دقیق‌تری ارائه کنیم.»

    واشنگتن پست گزارش داد، بایدن مخالفان جمهوری خواه خود را “اولترا ماگا” نامید تا آنها با خوشحالی این اصطلاح را انتخاب کنند و از آن کالا تولید کنند، پس از اینکه تیمی از استراتژیست های سیاسی شش ماه وقت صرف این عبارت کردند.