چگونه یک بطری سس تاباسکو به نقاشی شام آخر رسید؟

او گفت: “آیا آن بطری تاباسکو را پیدا کردی؟” و من مثل “چی؟” دوپر گفت. «از او شنیدم. فکر می‌کنم از چند نفر دیگر شنیده‌ام، اما هرگز نمی‌خواستم آن را انتخاب کنم.

کشیش کلیسا نیکلاس دوپر گفت که در سال 2019 هنگامی که به سنت جوزف رسید از کشیش قبلی شایعاتی در مورد این بطری شنیده است.

نمای نزدیک از یک نقاشی مذهبی در کلیسای کاتولیک سنت جوزف در پارکس، لوئیزیانا، یک بطری کوچک سس تند تاباسکو را نشان می دهد.

این بود تا اینکه دوپره نامه‌ای از شین برنارد، متصدی و مورخ شرکت مک‌ایلنی، که سس تند را در جزیره اوری در ایبریا تولید می‌کند، دریافت کرد، و او به دوپره نامه نوشت و از او بپرسد که آیا «اسطوره‌ای شهری» که در موردش شنیده بود یا نه. درست است، واقعی.

شام آخر معمولاً عیسی مسیح را در حال غذا خوردن با 12 حواری خود نشان می دهد و یک صحنه رایج در دین مسیحیت است که معروف ترین نسخه آن توسط لئوناردو داوینچی نقاشی شده است.

این مقاله در ابتدا در Lafayette Daily Advertiser منتشر شد: چگونه یک بطری سس تند تاباسکو به نقاشی شام آخر راه یافت



Source link

تاباسکو، سس فلفل لوئیزیانا که به خاطر مارک قرمز و سبزش معروف است، در مقابل یکی از شاگردان نقاشی در کلیسای سنت جوزف قرار دارد.

در داخل کلیسای کاتولیک سنت جوزف در پارکس، نقاشی شام آخر یک بطری از تاباسکو اصلی را نشان می دهد که اخیراً توجه شرکت سازنده سس تند نمادین لوئیزیانا را به خود جلب کرده است.

سیبلی که در سال 2008 سنت جوزف را ترک کرد و اکنون در مدرسه علمیه نوتردام در نیواورلئان تدریس می‌کند، گفت که کلیسا در سال 2003 به اصلاح صورت نیاز داشت، از جمله نقاشی‌ها و آثار هنری جدید.

سیبلی گفت: «من همیشه از عنصر کوچک انسانی آثار مختلفی که دیده بودم، خوشم می آمد. “بنابراین من گفتم، “چرا ما بطری را در آن قرار نمی دهیم؟” من به نوعی تحت تأثیر قرار گرفتم که چگونه مردم عنصر انسانی داستان را تا این حد قانع کننده می دانند.

نمای نزدیک از یک نقاشی مذهبی در کلیسای کاتولیک سنت جوزف در پارکس، لوئیزیانا، یک بطری کوچک سس تند تاباسکو را نشان می دهد.

این نقاشی در حدود سال 2003 توسط کشیش برایس سیبلی سفارش داده شد.

دوپره گفت که تصمیم نگرفته بود با بطری یادبود چه کار کند، اما در نظر داشت آن را در راهروی با دستورالعمل هایی برای یافتن بطری در نقاشی قرار دهد.

هبرت گفت: “او از من می خواست که آن را در منطقه خود منحصر به فرد کنم.”

دو روز بعد، یک بطری بزرگ از مجموعه یادبود سس تاباسکو به در دوپر رسید.

دوپره در یک پست فیسبوکی که شامل عکس نامه برنارد و نمای نزدیک از نقاشی بود، گفت: “این یک افسانه نیست.”

اکیداً به شما توصیه می کنم در هر هنری که در کلیسای خود آویزان است به دنبال بطری های مخفی سس تاباسکو باشید. شرکت McIlhenny به اندازه کافی مهربان بود که این بطری را به من داد تا کمی لذت ببرم.

آمریکای جنوبی : هودو، وودو و تاروت: نگاهی به شیوه‌های درمانی سنتی لوئیزیانا

کریستی هبرت، هنرمند، گفت سیبلی به او گفت که کپی دقیقی از نقاشی داوینچی نسازد.