ثبت نام آزاد تحت پوشش کالیفرنیا آغاز می شود. آنچه در مورد ثبت نام، یارانه ها و موارد دیگر باید بدانید

اکثر برنامه های بهداشتی کارفرمایان برای کارگرانشان مقرون به صرفه است زیرا کارفرمایان بیشتر قبض را پرداخت می کنند. با این وجود، کارگران بهای قابل توجهی برای پوشش خانواده نسبت به پوشش فردی پرداخت می کنند. طبق آخرین نظرسنجی بنیاد خانواده کایزر، کارمندان به طور متوسط ​​سالانه 1327 دلار برای پوشش فردی و 6106 دلار برای سیاست های خانواده پرداخت می کنند.

اطلاعات فرم های مالیات فدرال شما، از جمله نام شخصی که به عنوان سرپرست خانوار شما فهرست شده است و افراد تحت تکفل مورد ادعا.

  • اگر من قبلاً از طریق Covered California یک خط مشی داشته باشم چه می شود؟ در این صورت، Covered California بیمه نامه شما را به طور خودکار تمدید می کند، اگر اقدامی نکنید، با این فرض که بیمه گر شما همچنان آن را ارائه می دهد. اما اگر اندازه، درآمد یا آدرس خانوار شما تغییر کرده باشد، این یک انتخاب پرخطر است که می‌تواند میزان یارانه‌ای را که باید دریافت کنید، تغییر دهد. طبق قوانین فدرال، هنگامی که شروع به دریافت یارانه می کنید، موظف هستید چنین تغییراتی را ظرف 30 روز (یا اگر در Medi-Cal هستید ظرف 10 روز) گزارش دهید. اگر یارانه های شما تعدیل نشده و کمک های زیادی دریافت می کنید، ممکن است مجبور شوید مابه التفاوت مالیات سال آینده را بازپرداخت کنید.

    آیا حق بیمه امسال بالاتر است؟

    پاسخ به کارفرمای شما، درآمد شما و مبلغی که باید برای پوشش هزینه کنید و همچنین تعداد افراد خانواده شما بستگی دارد.

    جزئیات مربوط به درآمد و شغل هر یک از اعضای خانواده.

  • به گفته جیمز اسکالاری، سخنگوی کالیفرنیای تحت پوشش، “90 درصد از ثبت نام کنندگان تحت پوشش کالیفرنیا کمک مالی دریافت می کنند که به طور متوسط ​​80 درصد حق بیمه ماهانه آنها را پوشش می دهد. در نتیجه، دو سوم مصرف کنندگان ما می توانند با پرداخت 10 دلار پوشش جامع دریافت کنند. یا کمتر در ماه.”

    برای تخمین غیررسمی از میزان کمکی که ممکن است از Covered California دریافت کنید، ماشین‌حساب‌های آنلاین ارائه شده توسط بنیاد خانواده Kaiser و Healthinsurance.org را بررسی کنید.

    اگر شهروند ایالات متحده نباشم چه می شود؟ تحت ACA، فقط شهروندان و افرادی که به طور قانونی در ایالات متحده اقامت دارند می توانند پوشش یارانه ای را از طریق بازارهای دولتی خریداری کنند. با این حال، طبق Covered California، اگر فرزند شما شهروند باشد و شما شهروند نیستید، می توانید برای پوشش یارانه ای برای فرزند خود بدون تأثیر بر وضعیت مهاجرت یا توانایی شما برای تبدیل شدن به یک اقامت دائم یا شهروند درخواست دهید.

    برای ثبت نام چه اطلاعاتی باید ارائه کنم؟

    • اولین سوال این است که آیا می توانید پوشش جامعی را – یعنی سیاستی که شامل 10 مزیت ضروری سلامتی است – از کارفرمای خود که مقرون به صرفه است دریافت کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، این به سیاستی تبدیل می شود که کمتر از 9.12٪ از درآمد ناخالص تعدیل شده خانوار شما هزینه دارد. این تمام درآمد مشمول مالیاتی است که در اظهارنامه فدرال خود گزارش می دهید، به علاوه مبالغ خاصی که کسر یا حذف شده است (مانند بهره وام های دانشجویی).

      ثبت نام آزاد در 31 ژانویه به پایان می رسد. پس از آن، نمی توانید از طریق Covered California بیمه نامه ای دریافت کنید، مگر اینکه پوشش کارفرمای خود را از دست بدهید، ازدواج کنید، نقل مکان کنید یا تغییرات مهم دیگری را در شرایط خود تجربه کنید.

      بر اساس برآورد Covered California، بازار ACA در این ایالت، قانون جدید می تواند به نفع 615000 ساکن، که بیشتر آنها زن و کودک هستند، باشد. این بالاتر از 1.7 میلیون نفری است که قبلاً از طریق کالیفرنیای تحت پوشش بیمه نامه دریافت کرده اند.

      می توانید به صورت آنلاین در coverca.gov ثبت نام کنید. این وب سایت همچنین پیوندهایی به برنامه های کاربردی به 12 زبان ارائه می دهد که می توانید آنها را پرینت بگیرید و به آژانس پست کنید.

      اگر حق بیمه کارفرمای شما برای پوشش فردی و خانوادگی برای شما مقرون به صرفه نیست، کل خانواده شما واجد شرایط دریافت یارانه هستند. و بر اساس قانون کاهش تورم، بیشترین مبلغی که باید برای طرح استاندارد “نقره” بپردازید، 8.5٪ از درآمد ناخالص تعدیل شده شما است. یارانه بقیه را پوشش می دهد.

      تغییر قوانین می تواند به نفع بیش از 600000 کالیفرنیایی باشد که برای پوشش با استفاده از بازار ایالت ثبت نام کنند. (مل ملکن / لس آنجلس تایمز)

      آلتمن گفت که این بسیار کمتر از میانگین ملی است، تا حدی به لطف مذاکره Covered California برای نرخ های بهتر و بازاریابی تهاجمی برای ساکنان ایالت، که به جذب گروه بزرگ و نسبتاً سالمی از ثبت نام کنندگان کمک کرده است. اما او افزود: “سیستم مراقبت های بهداشتی از افزایش هزینه ها که به طور گسترده در سراسر جامعه رخ می دهد مصون نیست.”

      آلتمن، از کالیفرنیای تحت پوشش، گفت که حق بیمه ها برای سال 2023 به طور متوسط ​​در سراسر ایالت 5.6 درصد بیشتر از سال جاری است، که نسبت به گذشته اخیر افزایش بیشتری داشته است. این مطابق با روند ملی افزایش بیشتر است. با توجه به بنیاد خانواده کایزر، میانگین افزایش حق بیمه معیار حدود 4 درصد در سطح ملی است.

      جسیکا آلتمن، مدیر اجرایی کالیفرنیای تحت پوشش، گفت که مشکل بسیاری از کارگران در این ایالت این است که کارفرمای آنها به پرداخت بیمه نامه آنها کمک می کند، اما نه برای پوشش همسر و فرزندانشان.

      موضوع بحث یارانه های حق بیمه فدرال و چیزی به نام “شکلی خانوادگی” است.

      (شما می توانید برای سطح پوششی متفاوت از آنچه در ردیف نقره ای پیدا می کنید ثبت نام کنید، که برای پوشش 70 درصد هزینه های پزشکی پیش بینی شده طراحی شده است. با این حال، میزان یارانه ای که دریافت می کنید، همیشه بر اساس قیمت دومین طرح نقره با کمترین قیمت در منطقه شما.)

      آلتمن گفت، طبق تخمین‌های UCLA و UC Berkeley، تقریباً نیم میلیون کالیفرنیایی از پوشش حمایتی کارفرما برخوردار هستند که نسبت به آنچه اکنون در Covered California می‌توانند به دست آورند، مقرون به صرفه‌تر است. 87000 کالیفرنیایی دیگر که می‌توان با قانون جدید به آنها کمک کرد، امروز بیمه نشده‌اند و حدود 35000 بیمه‌نامه‌هایی دارند که در حال حاضر یارانه پرداخت نمی‌شود.

      قانون مراقبت مقرون به صرفه 2010 این امکان را برای میلیون‌ها آمریکایی بدون بیمه فراهم کرد تا از طریق بازارهای دولتی جدید پوشش بهداشتی دریافت کنند. و هنگامی که ثبت نام آزاد برای سال 2023 از امروز آغاز می شود، به لطف تغییر اخیر در قوانین ACA، حتی تعداد بیشتری از خانواده ها ممکن است بتوانند تحت پوشش قرار گیرند.

      از طرف دیگر، بیش از 11000 نماینده بیمه وجود دارد که می توانند کمک حضوری و همچنین مشاوران ثبت نام ارائه دهند. دفاتر خدمات اجتماعی شهرستان نیز می توانند گزینه های شما را به سرعت به شما معرفی کنند. Coveredca.gov دایرکتوری هایی دارد که به شما کمک می کند هر یک از این منابع را پیدا کنید.

      آیا باید بیمه داشته باشم؟ در کالیفرنیا، همه اعضای خانواده شما باید حداقل نه ماه از سال بیمه شوند. اگر بیمه نشوید، حداقل 850 دلار برای هر بزرگسال و 425 دلار برای هر کودک زیر 18 سال تحت تکفل جریمه خواهید داشت. این مبلغ برای خانوارهایی با درآمد بالاتر بیشتر است. این ایالت پس از آن که دولت فدرال مجازات خود را برای عدم رعایت این قانون لغو کرد، به این دلیل که افراد جوان تر و سالم تر را تشویق می کند تا برای پوشش ثبت نام کنند، این دستور را تصویب کرد. همچنین برای چندین گروه مختلف، از جمله کالیفرنیایی‌هایی که پول کافی برای پرداخت مالیات بر درآمد به دست نمی‌آورند، حق بیمه‌هایشان به عنوان غیرقابل‌قابل‌قابلیت طبقه‌بندی می‌شود، یا اعضای قبایل سرخپوستان آمریکایی به رسمیت شناخته‌شده فدرال هستند، استثنائاتی را در اختیار قرار می‌دهد.

      یارانه های ACA حق بیمه درمانی را به درصدی از درآمد سالانه خانوار شما محدود می کند. هرچه درآمد کمتری داشته باشید، درصد کمتری باید بپردازید – در واقع، اگر درآمدتان نزدیک به خط فقر باشد، می‌توانید بدون حق بیمه ماهانه پوشش دریافت کنید.

      اگر حق بیمه کارفرمای شما برای پوشش فردی مقرون به صرفه است اما حق بیمه خانواده مقرون به صرفه نیست، فقط همسر و فرزندان شما واجد شرایط دریافت یارانه از طریق Covered California خواهند بود. بنابراین اگر کل خانواده خود را برای پوشش خانواده در Covered California ثبت نام کنید، از نظر قانونی مسئول هزینه بدون یارانه بخشی از پوشش خود خواهید بود، که احتمالاً بسیار گرانتر از زمانی است که برای یک خط مشی جداگانه و فردی در این آدرس ثبت نام کنید. کار کردن هزینه اعضای خانواده شما همچنان به درصدی از درآمد خانوار شما، تا 8.5٪ بستگی دارد.

      با این حال، خدمات درآمد داخلی در سال 2013 اعلام کرد که آزمون مقرون به صرفه بودن فقط برای هزینه یک سیاست فردی اعمال می شود. اگر اضافه کردن پوشش برای همسر یا فرزندانتان هزینه سیاست خانواده‌تان را از حد مقرون به صرفه بالاتر برد، مهم نبود – شما واجد شرایط دریافت یارانه حق بیمه نبودید.

      (اگر درآمد خانوار شما کمتر از 138 درصد سطح فقر فدرال باشد، Covered California به شما کمک می کند به جای طرح بیمه خصوصی در Medi-Cal ثبت نام کنید. برای یک فرد مجرد، کاهش درآمد 18755 دلار است، برای یک خانواده چهار نفره. 38295 دلار است.)

      چگونه ثبت نام کنم؟

      یارانه های ACA با افزایش حق بیمه افزایش می یابد، بنابراین اکثریت قریب به اتفاق مشتریان تحت پوشش کالیفرنیا درد کمی ناشی از تورم هزینه سلامت را احساس می کنند. البته به خاطر داشته باشید که این افزایش یارانه ها در قانون کاهش تورم قرار است تا سه سال دیگر منقضی شود مگر اینکه کنگره آنها را تمدید کند.

      شماره های تامین اجتماعی برای متقاضیانی که شهروند ایالات متحده هستند، یا مدرک اقامت قانونی برای متقاضیان غیر شهروند.

    • با این حال، یارانه ها برای افرادی که می توانند برای پوشش مقرون به صرفه «حداقل ضروری» از طریق طرح سلامت کارفرما ثبت نام کنند، در دسترس نیست. این تقریباً نیمی از جمعیت ایالات متحده است.

      آلتمن گفت: «سال‌های اخیر سال‌های عادی نبودند» به دلیل همه‌گیری. از قضا، مردم به دنبال مراقبت کمتری از پزشکان خود بودند، که منجر به ثابت ماندن یا حتی کاهش حق بیمه شد. او گفت که حتی با احتساب افزایش پیش بینی شده در سال آینده، حق بیمه ها به طور متوسط ​​در چهار سال گذشته تنها 2.3 درصد افزایش یافته است.

      برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه این تغییر چگونه شما را تحت تاثیر قرار می دهد و نحوه ثبت نام در کالیفرنیای تحت پوشش، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

      آیا من واجد شرایط دریافت یارانه حق بیمه هستم؟

      اطلاعات مربوط به بیمه درمانی ارائه شده توسط کارفرما در دسترس هر یک از اعضای خانواده است.

    لس آنجلس، کالیفرنیا-4 نوامبر 2019: بنرهایی که کالیفرنیای سرپوشیده را تبلیغ می‌کنند، در طول رویداد آغاز ثبت‌نام آزاد کالیفرنیا در بلوک در مرکز شهر لس آنجلس نمایش داده می‌شوند.  این رویداد برای کمک به افزایش آگاهی در میان آنجلیوس ها برگزار شد که بخشی از داشتن یک سبک زندگی سالم و فعال داشتن پوشش بهداشتی مقرون به صرفه و با کیفیت است.  (مل ملکن / لس آنجلس تایمز)

    در اواسط اکتبر، IRS قانونی را نهایی کرد که این اشکال را برطرف می‌کند و کارگران را قادر می‌سازد تا یارانه‌هایی را برای پوشش خانواده دریافت کنند، در صورتی که ثبت نام همه برای طرح سلامت کارفرمایشان بیش از 9.12 درصد از درآمد آنها هزینه داشته باشد. اگرچه برخی از منتقدان می گویند قانون جدید ACA را نقض می کند، برخی از طرفداران مصرف کنندگان و اعضای کنگره مخالفت می کنند که قانون اصلی IRS هدف قانون را اشتباه خوانده است.

    یکی از معدود استثنائات این ممنوعیت برای کارگرانی است که باید بیش از 9.12 درصد از درآمد خود را در سال آینده بپردازند تا تحت پوشش کار قرار گیرند. طبق تعریف فدرال رزرو، چنین پوششی «مقرون به صرفه» نیست.

    این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



    منبع