تماس 911 در قتل‌های دانشگاه آیداهو از تلفن همراه یکی از هم اتاقی‌ها دریافت شد


پلیس گفت، یک هفته پس از چاقو کشی مرگبار چهار دانشجوی دانشگاه آیداهو، اداره پلیس مسکو دومین کنفرانس مطبوعاتی خود را یکشنبه برگزار خواهد کرد و نیروی انتظامی نیز شنبه شب جزئیات جدیدی را منتشر کرد.

مهمتر از همه، پلیس در حین بررسی قتل، فرد دیگری را پاکسازی کرد و همچنین نشان داد که تماس 911 از داخل خانه از طریق تلفن همراه یکی از دو هم اتاقی زنده مانده دریافت شده است.

چهار قربانی در اوایل روز یکشنبه، 13 نوامبر، U of I، مدیسون موگن، 21 ساله، از Coeur d’Alene، و Kaylee Goncalves، 21، از Rathdrum بودند. جوان زانا کرنودل، 20 ساله، از پست فالز. و دانشجوی سال اول اتان چاپین، 20 ساله، از مونت ورنون، واشنگتن.

پلیس مسکو روز شنبه در یک پست فیس بوک اعلام کرد که کارآگاهان از راننده ای که موگن و گونکالوس را قبل از ساعت 2 بامداد یکشنبه گذشته پیاده کرده بود، تحقیق کردند و “باور نمی کنند او در این جنایت دست داشته باشد.”

پلیس همچنین نشان داد که اجساد قربانیان در طبقه دوم و سوم خانه شش خوابه پیدا شده است و اطلاعات یکی از خواهران گونکالو در مورد تماس های تلفنی موگن و کیلی گونکالوس بعد از ساعت 2 بامداد با یک دوست مرد را تایید کرد.

پلیس گفت که اطلاعات “بخشی از تحقیقات در حال انجام است.”

پلیس این هفته گفته بود که دو هم اتاقی زنده مانده در این جنایت دخالتی نداشتند. انتشار خبری روز شنبه گفت که آنها شنبه شب، 12 نوامبر، جداگانه در مسکو بیرون آمده بودند و حدود ساعت 1 بامداد 13 نوامبر به خانه بازگشتند. مقامات گفتند که بعد از آن دیر خوابیدند.

پلیس گفت که آنها به دنبال نظارت بیشتر از خانه ها و مشاغل “در محدوده جغرافیایی” خیابان وست تیلور (مرز شمالی)، وست پالوز ریور درایور (جنوب)، بلوک US 95-2700 (شرق) و درختکاری و باغ گیاه شناسی (غرب) هستند. . زمان هدف 3 صبح تا 6 صبح 13 نوامبر است.

کنفرانس خبری یکشنبه ساعت 3 بعد از ظهر به وقت اقیانوس آرام در سالن فارغ التحصیلان ICCU Arena در پردیس دانشگاه آیداهو برگزار خواهد شد. اولین کنفرانس رسانه ای پلیس که پس از قتل ها برگزار شد تا روز چهارشنبه برگزار نشد و در محل بسیار کوچکتری برگزار شد که در آن خبرنگاران باید دور می شدند.



منبع