از آنجایی که نیک کانن در کمتر از یک سال از داشتن 7 فرزند به تقریباً 12 سال می‌رسد، می‌گوید که «نمی‌داند» آیا بچه‌های بیشتری داشته باشد یا خیر.

در ماه ژوئن، کانن به پسری به نام لجندری لاو کانن، اولین فرزندش از مدل Bre Tiesi، خوش آمد گفت. در ماه سپتامبر، او از تولد دخترش Onyx Ice Cole Cannon با مدل Lanisha Cole خبر داد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

با این حال، او گفت که در حال حاضر “خوب” است.

  • نیک کانن

    کانن گفته است که از قبل از بچه دار شدن کند می شود. زمانی که در اوایل امسال منتظر هشتمین فرزندش بود، به خبرنگاران گفت که طبق توصیه درمانگرش عهد تجرد می‌پذیرد.

    کانن به بیلبورد نیوز گفت که فرزندان زیاد او “الویت شماره یک او بدیهی است.”

    نیک کانن روز جمعه گفت که مطمئن نیست بچه های بیشتری داشته باشد یا خیر.

  • کانن یک سال طوفانی را پشت سر گذاشت و خانواده اش را تا قبل از دسامبر از هفت فرزند به 11 سال رساند. او همچنین در انتظار فرزند دیگری، دوازدهمین خود، از مدل آلیسا اسکات است.

    او اخیراً در 13 نوامبر از دخترش Beautiful Zeppelin Cannon به همراه دی جی و مجری رادیویی Abby De La Rosa استقبال کرد. رزا و کانن نیز دوقلوهای زیلیون و زیون مشترک دارند.

    نیک کانن در Fox Upfront 2022.جیسون مندز / وایر ایمیج

    • کانن و مدل آلیسا اسکات منتظر فرزندی هستند که دوازدهمین فرزند او خواهد بود.

    کانن و اسکات علاوه بر انتظار داشتن فرزند، پسری به نام ذن نیز داشتند که در دسامبر 2021 در 5 ماهگی در اثر تومور مغزی درگذشت.

    در طول یک رویداد بیلبورد زنده: R&B/Hip-Hop Power Players، کانن در حالی که به مجری تتریس کلی پاسخ داد و از او پرسید که آیا خانواده‌اش به رشد خود ادامه خواهند داد یا نه، خندید: “نمی‌دانم، مرد. من هیچ نظری ندارم. من. فکر کن الان خوبم!”

    کانن گفت: “من به عنوان یک پدر از خواب بیدار می شوم که به بچه هایم فکر می کنم و همه چیز بعد از آن اتفاق می افتد.”

    دیگر فرزندان کانن عبارتند از دوقلوهای 11 ساله، مونرو و مراکش، با ماریا کری، و سه فرزند با مدل بریتنی بل: طلایی، 5، ملکه قدرتمند، 1، و برخاستن مسیح، یک ماهه.

    نیک کانن روز جمعه به بیلبورد نیوز گفت که با وجود اینکه از تعداد فرزندانی که در حال حاضر دارد راضی است، اما احتمال داشتن فرزندان بیشتری در آینده را رد نمی کند.