یک روز پس از درخواست از دیوان عالی کشور برای نجات طرح بخشش وام دانشجویی، دولت بایدن شروع به اطلاع رسانی به متقاضیان کرد که تایید شده اند.

کاردونا افزود که دولت معتقد است که این شکایت ها بی اساس هستند و وزارت دادگستری از طرف وام گیرندگان درخواست تجدید نظر کرده است. کاردونا نوشت: “درخواست شما کامل و تایید شده است و ما در صورت و زمانی که در دادگاه پیروز شدیم، بدهی تایید شده شما را تسویه خواهیم کرد.”

دادگاه بدوی قبلاً اجرای این برنامه را متوقف کرده بود.

به گفته دولت بایدن، حدود 26 میلیون نفر برای کمک به وام دانشجویی درخواست داده اند و 16 میلیون از این درخواست ها تایید شده است. پس از تعلیق در طول همه گیری، پرداخت وام های دانشجویی قرار است دوباره در ژانویه آغاز شود.

دانشجویان از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا می خواهند که بدهی دانشجویان را لغو کند.گتی ایماژ

  • این اطلاعیه‌ها پس از درخواست دولت از دیوان عالی برای نجات طرح کاهش بدهی‌ها منتشر شد.

  • روز شنبه، وزارت آموزش و پرورش شروع به ارسال ایمیل به وام گیرندگان کرد و آنها را در مورد تایید اعطای بدهی آنها آگاه کرد و همچنین جزئیاتی در مورد پرونده های قضایی که اجرای برنامه را به تاخیر می اندازد، ارائه کرد.

    این پرونده از دیوان عالی خواست تا حکمی را که روز دوشنبه توسط دادگاه تجدیدنظر صادر شده بود و به توقف برنامه کاهش بدهی ادامه داد، لغو کند. این شکایت توسط شش ایالت که توسط جمهوری خواهان اداره می شود مطرح شد و استدلال می کردند که دولت از اختیارات اجرایی خود تجاوز می کند و ممکن است به دلیل طرح بخشودگی وام متحمل خسارات مالی شوند.

    مردی دو تابلو را در دست دارد که روی آن نوشته شده است

    روز جمعه، وزارت دادگستری از دیوان عالی خواست تا اجازه دهد طرح بایدن پیش برود، پس از آنکه دادگاه بدوی مانع از اجرای آن در ماه اکتبر شد. طرح بایدن تا 20000 دلار بدهی دانشجویی را برای وام گیرندگان فدرال می بخشد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    در ایمیلی که توسط Insider بررسی شد، میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش نوشت: “ما درخواست شما را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شما واجد شرایط دریافت وام تحت این طرح هستید. ما این تاییدیه را برای سرویس دهنده وام شما ارسال کرده ایم. شما نیازی به انجام بیشتر ندارید. عمل.”

    دولت بایدن شروع به اطلاع رسانی به متقاضیانی کرد که برای دریافت وام دانشجویی تایید شده بودند.

  • یک روز پس از درخواست از دیوان عالی کشور برای حفظ طرح بخشودگی وام دانشجویی، دولت بایدن شروع به اطلاع رسانی به برخی از متقاضیان کرده است که تایید شده اند.