ترامپ به سراغ نماینده آریزونا می آید

او پس از آن که باورز در مصاحبه ای با ABC News یکشنبه به ترامپ انتقاد کرد و گفت که دیگر هرگز به او رای نخواهد داد پاسخ داد و ترامپ «هیچ ایده ای ندارد که شجاعت چیست».

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه با یک حمله توهین‌آمیز به سمت رئیس مجلس نمایندگان آریزونا، راستی باورز، آمد، اما او از توهینی به نام لنگ استفاده کرد که بیشتر خنده‌دار بود تا تحسین برانگیز.

باورز، جمهوری خواه مادام العمر و زمانی حامی سرسخت ترامپ، در ماه ژوئن در جلسات استماع تلویزیونی در برابر کمیته منتخب مجلس که در مورد شورش 6 ژانویه 2021 تحقیق می کرد، قویاً علیه رئیس جمهور سابق شهادت داد.

ترامپ در بررسی Truth Social گفت باورز «زنگ زده» (می‌فهمید؟) و «ضعیف» و «در همه چیز اشتباه است».

ترامپ در پست روز دوشنبه خود از «شمارش» باورز به شدت انتقاد کرد و آن را «رقت انگیز» خواند. باورز آرای ایالت خود را نمی شمرد.

پس از شهادت، بورز توسط حزب خود محکوم شد. وی با چالش اولیه سختی از سوی سناتور سابق ایالتی دیوید فارنزورث که از سوی ترامپ حمایت می‌شود، در تلاش برای پیوستن به سنای ایالت پس از رسیدن به محدودیت دوره خود در مجلس ایالتی، مواجه است.

باورز می‌گوید: «من گاهی فکر می‌کنم که کسی همانطور که بود به دنیا آمده، چگونه بزرگ شده است – او نمی‌داند زندگی سخت چیست. و آنچه که مردم باید از آن عبور کنند… در دنیای واقعی. او نمی داند شجاعت چیست.»

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

هیچ مدرکی وجود نداشت که «به من بگوید «شک داری. سوگند خود را انکار کن. باورز، که گفت قانون اساسی “الهام گرفته از الهی” است، گفت: من این کار را انجام نخواهم داد. او به پنل مجلس گفت: “من نمی خواهم با تقلب برنده شوم.”

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

باورز ماه گذشته به ان‌بی‌سی نیوز گفت: “اگر من این کار را انجام دهم، معجزه خواهد بود.”

باورز گفت: “من هرگز به او رای نمی دهم، اما مجبور نیستم.” چون فکر می‌کنم آمریکا خسته است و افراد کاملاً زورمند، واجد شرایط، اخلاقی قابل دفاع و درستکاری وجود دارند، و این چیزی است که من می‌خواهم.»

وقتی بعد از شهادت 6 ژانویه توسط یک خبرنگار تحت فشار قرار گرفت، باورز با اکراه گفت که اگر ترامپ نامزد ریاست جمهوری جمهوریخواهان باشد، همچنان به ترامپ رای می داد.

باورز توضیح داد که چگونه رودی جولیانی، وکیل ترامپ به او گفته است که آرای الکترال را برای جو بایدن، که در انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت پیروز شده بود، پرتاب کند، زیرا “200000 مهاجر غیرقانونی” و بیش از 5000 “مرد مرده” در انتخابات 2020 آریزونا رای داده بودند. اما علیرغم درخواست‌های مکرر او، باورز گفت که جولیانی هرگز نام یک رای دهنده متقلب را به او نداد.

ترامپ سپس توضیح داد: او زنگ زده است، درست مثل فولاد که زنگ زده و ضعیف می شود.

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)

او ترامپ را یک «دموگوگ» خواند که وفاداری خود را از طریق «سرکشی و ارعاب» حفظ می کند.

اما الان تغییر کرده است.

(عکس: اسکرین شات/حقیقت اجتماعی/دونالد ترامپ)