ترامپ با نیک فوئنتس، برتری طلب سفیدپوست در کنار ی در مارآ لاگو دیدار کرد

یو در ویدئویی که روز جمعه در توییتر منتشر شد به غذا و حضور فوئنتس اشاره کرد.

او که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می شد، از من در مورد برخی از مشکلاتش، به ویژه در رابطه با تجارتش، راهنمایی می خواست. ما همچنین تا حدی در مورد سیاست بحث کردیم، جایی که به او گفتم قطعاً نباید برای ریاست جمهوری نامزد شود، «هر رأی دهنده ای که ممکن است داشته باشید باید به ترامپ رأی دهید».

نمایندگان راست افراطی حزب جمهوری خواه، پل گوسار (آریز.) و مارجوری تیلور گرین (Ga.) هر دو پس از سخنرانی در یک رویداد مارس که توسط فوئنتس سازماندهی شده بود، از حزب خود انتقاد کردند.

او در 6 ژانویه 2021 در محوطه کاپیتول بود، اما متهم به ورود به ساختمان در جریان شورش نشده است. یک روز پس از قیام، او در توییتر نوشت: «محاصره کاپیتول فوق‌العاده بود و من نمی‌خواهم وانمود کنم که اینطور نیست.»

نیویورک تایمز که بعدازظهر جمعه شام ​​ترامپ با فوئنتس را تایید کرد، گزارش داد که این تحصن توسط جاناتان گرینبلات، رئیس لیگ ضد افترا به شدت محکوم شد و گفت که این ایده که ترامپ «یا هر رقیب جدی برای بالاترین مقام است. دفتر با او ملاقات می کند و با تقسیم یک وعده غذایی به او اعتبار می دهد و وقت گذرانی وحشتناک است. و واقعاً نمی توان گفت که با نفرت مخالفت می کنی و با متنفرها نان می شکنی. ساده است.”

این شام سه شنبه شب در کنار یک خواننده رپ، که قبلاً به نام کانیه وست شناخته می شد، برگزار شد که وقتی از رئیس جمهور سابق درخواست کرد در سال 2024 معاون وی شود، گفته بود که ترامپ “اساساً سر میز بر سر من فریاد می زد”.

“به هر حال، ما به خوبی با هم کنار آمدیم، او هیچ گونه یهودستیزی ابراز نکرد، و من از همه چیزهای خوبی که در مورد من در “تاکر کارلسون” گفت، قدردانی کردم. چرا حاضر به ملاقات نیستم؟» ترامپ گفت.

فوئنتس، یکی از حامیان برجسته ادعاهای دروغ ترامپ مبنی بر یک انتخابات دزدیده شده در سال 2020، از جمله رهبران جنبش “اول آمریکا” بود که توسط کمیته مجلس نمایندگان در 6 ژانویه احضار شد.

یی که امسال با موجی از مخالفت‌ها به خاطر اظهارات یهودستیزانه‌اش مواجه شد، پس از دیدار از ترامپ در دفتر بیضی شکل، در سال 2020 نیز نامزد ریاست جمهوری شد.

The Hill برای اظهار نظر بیشتر با نمایندگان ترامپ و فوئنتس تماس گرفته است.

ترامپ در بیانیه ای به اکسیوس گفت: «کانیه وست خیلی دوست داشت از مارآ لاگو بازدید کند. قرار بود جلسه شام ​​ما فقط من و کانیه باشد، اما او با مهمانی آمد که من هرگز او را ندیده بودم و چیزی در موردش نمی دانستم.

کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی (راست)، متحد سابق ترامپ که گفته می‌شود پیشنهاد کاخ سفید را نیز بررسی می‌کند، به تایمز گفت: «این فقط نمونه دیگری از عدم قضاوت وحشتناک دونالد ترامپ است که در کنار هم با قضاوت‌های ضعیف گذشته، او را به یک نامزد انتخابات عمومی غیرقابل دفاع برای حزب جمهوری‌خواه در سال 2024 تبدیل کرد.»

ترامپ در بیانیه دومی که شامگاه جمعه در پلتفرم Truth Social خود منتشر کرد، افزود که «نیک فوئنتس را نمی‌شناخت».

یی در این ویدئو با عنوان گفت: «بنابراین ترامپ واقعاً تحت تأثیر نیک فوئنتس است و نیک فوئنتس، برخلاف بسیاری از وکلا و بسیاری از افرادی که در کمپین انتخاباتی 2020 با او مانده بودند، در واقع یک وفادار است. شرح مارآ لاگو.

معاملات جمعه سیاه و سایبر دوشنبه از BestReviews:

ترامپ با نیک فوئنتس، برتری طلب سفیدپوست در کنار ی در مارآ لاگو دیدار کرد

ترامپ هفته گذشته رسماً وارد رقابت 2024 برای کاخ سفید شد که سومین نامزدی جدی او برای ریاست جمهوری بود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

وزارت دادگستری فوئنتس را یک برتری‌طلب سفیدپوست خوانده است و او به خاطر لفاظی‌های نژادپرستانه و یهودی‌ستیزانه‌اش، از جمله ایجاد تردید در مورد هولوکاست، شهرت دارد.

به روز شده در 6:04 بعد از ظهر

تا کنون، او تنها جمهوری‌خواه برجسته‌ای است که وارد رقابت برای به چالش کشیدن بایدن شده است، اما چندین مقام دیگر جمهوری‌خواه و اعضای دولت ترامپ، از جمله مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق و مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، اذعان کرده‌اند که ممکن است در این رقابت شرکت کنند. چالش

آکسیوس برای اولین بار در روز جمعه گزارش داد، رئیس جمهور سابق ترامپ این هفته با نیک فوئنتس، ملی‌گرای سفیدپوست در ملک خود در مار-آ-لاگو در فلوریدا شام خورد.