تد کروز از ترامپ جدا می شود و از یکی دیگر از نامزدهای حزب جمهوری خواه حمایت می کند که در مقابل گزینه رئیس جمهور سابق شرکت می کند

به عنوان مثال، لری هوگان، فرماندار مستعفی مریلند، دن کاکس، نامزد مورد حمایت ترامپ و منکر انتخابات را محکوم کرد و او را برای این سمت نامناسب خواند. کاکس در نهایت در انتخابات مقدماتی مریلند، کلی شولتز، نامزد میانه‌روی حزب جمهوری‌خواه تحت حمایت هوگان را شکست داد.

کروز سه شنبه توییت کرد حمایت او از ربکا کلیفیش، نوشت: “ربکا برای اقتصاد قوی تر، انتخاب مدرسه مبارزه خواهد کرد تا والدین مسئول آموزش فرزندانشان باشند، و او برای محافظت از زندگی و #2A ما تلاش خواهد کرد. امروز از کمپین ربکا حمایت کنید!”

در ماه مه، کروز برای همکار خود در حزب جمهوری خواه، نماینده مو بروکس، که برای یک کرسی مجلس سنا در آلاباما نامزد می شد، دست و پا زد. کروز در یک سخنرانی، جمهوری‌خواهانی را که با ترامپ وفاداری کرده‌اند، تمسخر کرد و در عین حال بروکز را ستایش کرد.

در ماه مه، مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، برایان کمپ، فرماندار فعلی جورجیا، در رقابت با رقیب خود، دیوید پردو، مورد حمایت ترامپ قرار گرفت. کمپ پردو را شکست داد و قرار است برای کرسی فرمانداری با استیسی آبرامز، نامزد دموکرات‌ها به مصاف هم برود. PAC ترامپ بعداً بدون اثبات ادعا کرد که کمپ تنها به دلیل تقلب در رأی‌دهی در انتخابات مقدماتی جورجیا پیروز شد.

تد کروز از ترامپ جدا شد و از ربکا کلیفیش، مخالف تیم میشلز مورد حمایت ترامپ حمایت کرد.

  • ترامپ در ماه آگوست به ویسکانسین می رود تا به دنبال میشلز باشد.

  • در مقابل، ترامپ در ماه مارس حمایت خود از بروکس را لغو کرد و گفت که این نماینده کنگره در مورد انتخابات 2020 “بیدار شد”. تا آن زمان، بروکس به عنوان متحد سرسخت ترامپ شناخته می شد.

    سناتور تد کروز از ربکا کلیفیش، رقیب منتخب ترامپ، تیم میشلز، در رقابت های مقدماتی ویسکانسین حمایت کرده است.بیل کلارک/CQ-Roll Call از طریق Getty Images

    • پنس اکنون از کارین تیلور رابسون برای نامزدی فرمانداری حزب جمهوری خواه در آریزونا حمایت می کند. رابسون در مقابل دریاچه کاری مورد تایید ترامپ قرار می گیرد،

      نکته قابل توجه این است که قانونگذار تگزاس از تیم میشلز، گزینه ترامپ برای رقابت های انتخاباتی حمایت نکرد. ترامپ در ماه ژوئن از میشلز حمایت کرده بود و او را “تاجر بسیار موفق” خواند.

      نمایندگان دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      در ماه مه، کروز از مو بروکس، نماینده کنگره که زمانی از حمایت رئیس جمهور سابق برخوردار بود، حمایت کرد.

    بروکس ناموفق برای تایید مجدد ترامپ درخواست داد و در انتخابات مقدماتی خود در ژوئن شکست خورد و پس از آن گفت که در صورت احضار در مورد شورش کنگره شهادت خواهد داد.

    سناتور تد کروز با حمایت از یکی از مخالفان نامزد مورد حمایت ترامپ که در انتخابات مقدماتی فرمانداری ویسکانسین شرکت می کند، بار دیگر با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا شکست خورد.

    “اگر ویسکانسین این خرد را داشته باشد که تیم را فرماندار بعدی خود کند، موفقیت بی سابقه ای خواهد داشت!” بیانیه ترامپ در آن زمان را بخوانید.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    سناتور جمهوری خواه تد کروز تگزاس در مجلس سنا روز چهارشنبه.

    حمایت کروز از کلیفیش دومین وقفه قابل توجه او از رئیس جمهور سابق در مورد حمایت های سیاسی است.

    ترامپ قرار است در تاریخ 5 آگوست – فقط چهار روز قبل از رای گیری در 9 اوت – از Waukesha بازدید کند تا به دنبال میشلز باشد.

    دیگر چهره‌های جمهوری‌خواه از تأییدیه‌ها برای به چالش کشیدن کنترل ترامپ بر حزب استفاده کرده‌اند.