به گفته پلیس، یک گردشگر سطلی را با حلزون ملکه در کیز پر کرد. او به زندان رفت

ماهیگیری حلزون در ایالات متحده در دهه 1970 به دلیل صید بیش از حد بسته شد. اما این امر آمریکایی ها را از دست دادن به نرم تنان خوش طعم منع نکرده است.

گوشت حلزون در کی وست برای تهیه سالاد حلزونی و سرخ کردنی حلزون استفاده می شود و غذای اصلی در باهاما است. اینجاست که ایالات متحده – واردکننده اصلی گوشت – تقریباً تمام حلزون خود را به دست می آورد.

تمام حلزون به اقیانوس بازگردانده شد.

“صدا” چیست؟

در سوابق زندان مشخص نیست که آیا او وکالت قانونی دارد یا خیر. محاکمه او در 27 اوت در دادگاه شهرستان مونرو تعیین شده است.

به این ترتیب پلیس و دادستان به طور جدی به دنبال افرادی هستند که قوانین حفاظت از محیط زیست را زیر پا می گذارند.

حلزون ملکه در دریای کارائیب و در خلیج مکزیک یافت می شود.

او در نقطه ای بین شهر میدل کیز ماراتون و روستای اسلامورادا در بالا کیز گرفتار شد.

اما صدف حلزونی در کیز آنقدر نمادین است که محلی‌هایی که در کی وست متولد و بزرگ شده‌اند، خود را “صدا” می‌نامند.

به گفته کلانتر شهرستان مونرو، یک مرد 51 ساله در هیوستون پس از پر کردن صدف حلزون ملکه در یک سطل و داخل یک پیراهن، از آن مطلع شد.

طلسم دبیرستان کی وست حلزون است. اعضای تیم فوتبال Conchs مبارز هستند در حالی که تیم سافت بال Lady Conchs هستند.

آدام لینهارت، سخنگوی کلانتری گفت: “کنچ ملکه زنده به آب بازگردانده شد.”

حلزون ملکه در دریای کارائیب و در خلیج مکزیک یافت می شود.

تونی انگوک تروونگ به جرم برداشت صدف حلزونی ملکه متهم شد و به زندان شهرستان منتقل شد. معاونان گفتند که بازدیدکننده از کیز در طرح دزدی حلزون صدمه ای دور نشد.

حلزون ملکه در دریای کارائیب، خلیج مکزیک، باهاما و برمودا یافت می شود، اما برداشت تجاری و تفریحی به طور کلی در آب های ایالات متحده ممنوع است.

حلزون ملکه می تواند تا 40 سال عمر کند، طول آن تا 12 اینچ و وزن آن به 5 پوند می رسد.

در فلوریدا کیز، شما می توانید به دلیل نگهداری دم خرچنگ کم اندازه یا کشیدن غذاهای دریایی محافظت شده از اقیانوس در زندان فرود بیایید.

او اولین کسی نیست که فکر می‌کند می‌تواند با برداشتن حلزون دریایی خلاص شود، یک حلزون دریایی کند حرکت که برداشت آن در فلوریدا غیرقانونی است اما وارداتی محبوب از کارائیب است.

تروونگ با یک سطل پنج گالن و یک پیراهن خاکستری از آب بیرون می رفت، زیر پل کانال پنج نزدیک به مایل نشانگر 71.5. وقتی نمایندگان از مسیر او عبور کردند، او پیراهن خود را زیر وسیله نقلیه خود انداخت. نمایندگان گفتند که تروونگ سه صدف در پیراهن و پنج عدد دیگر در سطل گذاشته بود.

در کی وست، “صدا حلزونی” نقطه افتخار است، زیرا برای توصیف فردی بومی جزیره کوچک استفاده می شود. بسیاری از مردم محلی تنها کسی را که خانواده‌اش حداقل به یک یا دو نسل برمی‌گردد یک صدف واقعی می‌دانند.



منبع

تروونگ به زندان شهرستانی در استوک آیلند منتقل شد. طبق سوابق زندان، حدود چهار ساعت بعد، او بدون نیاز به ارسال وثیقه آزاد شد.

در سال‌های اخیر، کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا مواردی را از شکار غیرقانونی حلزون حلزون ایجاد کرده است، از جمله موردی در سال 2017 که یک زن تگزاس به دلیل گرفتن 40 صدف حلزون ملکه به زندان محکوم شد.