بنیانگذار جوان کریپتو با مرگ ناگهانی در 30 سالگی در خواب صنعت را شوکه کرد

این شرکت که توسط همتایانش با محبت به عنوان “TT” شناخته می شود، از او به عنوان “رهبر فکری محترم و پیشگام شناخته شده در صنعت” یاد می کند.

گروه کهربا

او در هر مرحله از رشد شرکت، قلب و روح خود را گذاشت. او با عقل، سخاوت، فروتنی، کوشش و خلاقیت خود الگو بود.» این شرکت در بیانیه‌ای نوشت که مرگ او را در وب‌سایت خود تأیید کرد و از او به‌عنوان یک شوهر «فداکار» و پدر «محبوب» یاد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است که کولاندر در «هیئت مدیره Fnatic (یکی از موفق‌ترین سازمان‌های ورزش الکترونیکی در جهان) نشسته و KeeperDAO (اولین پذیره‌نویس نقدینگی زنجیره‌ای) را قبل از بازگرداندن آن به جامعه خود تأسیس کرد.

کولاندر دومین جوانی است که در هفته‌های اخیر با مرگ خود صنعت را شوکه کرده است: در 28 اکتبر، نیکولاس موشگیان 29 ساله، یکی از توسعه‌دهندگان اولیه MakerDAO، پس از غرق شدن ظاهری، در یکی از سواحل پورتوریکو به ساحل رفت. چند ساعت پس از توئیت در مورد طرح قتل ادعایی برای گرفتن جان او.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

صعود او ادامه یافت و در سال 2019 در فهرست زیر 30 سال فوربس قرار گرفت.

«تی تی شوهری فداکار، پدری مهربان و دوستی سرسخت بود. درگذشت او مصیبت بار است و فکر و دعای ما با خانواده اوست. از او همسر و پسر دلبندشان به یادگار مانده است. ما با مهربانی از شما درخواست می کنیم که در این دوران سخت به حریم خصوصی آنها احترام بگذارید.

“عمق دانش او، تمایل او به همکاری و تمایل او برای کمک به دیگران همیشه برای استارت آپ ها و افراد بی شماری سودمند بود. بینش و خلاقیت او الهام بخش بسیاری از پروژه ها، مردم و جوامع بود.

ما یک شریک بزرگ و یک دوست واقعی را در TT از دست دادیم و در حال حاضر نمی توان غم و اندوه ما را بیان کرد. میراث TT همچنان زنده خواهد ماند و ما حتی سخت تر تلاش خواهیم کرد تا آمبر را به رهبر تعیین کننده طبقه بندی صنعت خود تبدیل کنیم، زیرا این جاه طلبی و رویای TT بود.

این گروه در اوایل سال جاری ارزشی معادل 3 میلیارد دلار دریافت کرده بود و در حال جمع‌آوری 100 میلیون دلار دیگر بود – موفقیتی که در آن او پس از راه‌اندازی Amber در سال 2017 با گروهی از منابع مالی، از جمله گلدمن ساکس سابق، نقش مهمی در آن ایفا کرد. کارگران Group Inc و Morgan Stanley.

این شرکت تایید کرد که تیانتیان کولاندر، بنیانگذار جوان و با نفوذ شرکت ارزهای دیجیتال آمبر گروپ، در 23 نوامبر به طور ناگهانی در خواب درگذشت.

جزئیات بیشتر در مورد مرگ کولاندر در دسترس نبود – به جز اینکه او در خواب از آنجا گذشت.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

گروه کهربا

میراث TT همچنان زنده خواهد ماند و ما حتی سخت تر تلاش خواهیم کرد تا Amber را به رهبر تعیین کننده طبقه بندی صنعت خود تبدیل کنیم، زیرا این جاه طلبی و رویای TT بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.