بزرگترین اختلال در تور عربستان کلمات است، نه گلف

این اظهار نظر حتی با استانداردهای گوچ نیز پوچ بود. این بازیکنی بود که پیام “خوش آمدید” را منتشر کرد. gif زمانی که تور PGA با اعلام تغییراتی در برنامه خود به LIV واکنش نشان داد که حول کیف های بزرگتر برای بازیکنان برتر طراحی شده بود.

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

رید حدود 30 بار در سال بازی می‌کند و نقشی را که انتخابش است کنار می‌گذارد. یک پیمانکار مستقل بودن به این معنی نیست که قوانین خود را تنظیم کنید، بلکه در مورد تنظیم برنامه خود است (که رید دیگر نمی تواند به عنوان یک کارمند LIV انجام دهد). او مجبور نشد بعد از مسابقات قهرمانی تور سال گذشته پنج بار بازی کند. او مجبور نبود عضو تور اروپا باشد.

هنوز در راه است وکلا را وارد ترکیب می کند.

یان پولتر در میان سه بازیکن تور اروپایی بود که اقامت موقتی از یک داور بریتانیایی گرفت که به آنها اجازه می‌دهد در مسابقات آزاد اسکاتلند بازی کنند، حتی اگر تور آنها را به دلیل انجام یک رویداد LIV بدون اجازه به حالت تعلیق درآورد.

هنگامی که در جریان مراسم افتتاحیه LIV در خارج از لندن از او پرسیده شد که آیا منصفانه است که به دلیل مشارکت در “شستشوی ورزشی” مورد انتقاد قرار بگیریم، گوچ پاسخ داد: “من یک گلف باز هستم. من آنقدر باهوش نیستم.»

من درک می کنم که آنها همه چیز را در مورد آنچه که باید بگویند و همه این چیزها تغذیه می کنند، اما برای اینکه آنها بگویند که همه اینها برای بهتر شدن بازی است … صادقانه بگویم، فقط آرزو می کنم یکی از آنها این را داشته باشد. جاستین توماس قهرمان PGA در پادکست No Laying Up گفت: توپ‌هایی که می‌گویند من این کار را برای پول انجام می‌دهم. “من شخصاً برای آن احترام بیشتری کسب می کنم.

پاتریک رید در تور PGA با بیان اینکه هرگز به حرف بازیکنان گوش نمی‌دهد، یک عکس جدایی گرفت. او در مورد جذابیت گلف LIV صحبت کرد که می‌تواند زمان بیشتری را با خانواده خود با برگزاری رویدادهای کمتری برای بازی بگذراند. و تا آخر هفته، او در تلاش بود تا دریابد که چگونه می تواند مسابقات آزاد اسکاتلند را به برنامه خود اضافه کند.

فرد کوپلز هفته گذشته در مصاحبه ای با golf.com وقتی از پرز به عنوان “دانه شن” در تور PGA یاد کرد، صریح بود. او با فیل میکلسون، دوست قدیمی، شخصی شد. حداقل یک بار بود.

بدون شک به همان اندازه که برای او جالب خواهد بود.

اما فقط هر چه بازیکنان بیشتر صحبت کنند و بگویند که این برای بهتر شدن بازی است، بیشتر در مورد آن عصبانی و عصبانی می شوم.

توماس گفت: «فکر می‌کنم این فقط یکی از آن چیزهایی است که شاید اگر زودتر از کنار آن شخص رد می‌شدم و می‌گفتم «هی» یا از حال او می‌پرسیدم، شاید دیگر این کار را انجام ندهم.

به نظر می رسد شکایت علیه تور PGA فقط یک موضوع زمان باشد. این احتمالاً با وفادارانی که فضای درون طناب‌ها را با بازیکنانی که عملاً از آن‌ها شکایت می‌کنند به اشتراک می‌گذارند، خوشایند نخواهد بود.

این در مورد 54 سوراخ نیست که هیجان انگیزتر از 72 باشد. این در مورد بازی برای یک تیم نیست. و این در مورد کمتر بازی کردن نیست. در غیر این صورت، کسانی که ثبت نام کرده اند به توری که رفته اند نیازی نخواهند داشت.

صحبت‌های پول، به اندازه‌ای بلند بود که داستین جانسون پیشنهادی دریافت کند که نمی‌توانست نادیده بگیرد، بروکس کوپکا ظرف یک هفته در مورد چهره‌اش نقش می‌بندد، پت پرز بعد از فیلمبرداری ۸۰ لبخند می‌زند.

گوچ گفت: “من در جام رایدر یا جام پرزیدنت ها بازی نکرده ام، اما نمی توانم تصور کنم که تفاوت های زیادی وجود داشته باشد.” “این به همان اندازه که می شود جالب بود.”

هزینه های امضای متورم از صندوق دارایی دولتی عربستان سعودی همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت. اکنون یک لایه دیگر از نویز شروع به ظاهر شدن کرده است، عمدتاً به این دلیل که برخی از این بازیکنان تصمیم گرفتند پول را بگیرند و دهان خود را بیرون بیاورند.

موضوع سریال LIV Golf با بودجه عربستان سعودی «گلف، اما بلندتر» است.

تغییراتی که دو هفته پیش اعلام شد، تور PGA را لاغرتر و بهتر می‌کند، بدون اینکه این ایده‌آل را از دست بدهد که «بهتر بازی کنید» همچنان بر روز حاکم است. اصلی‌ترین آنها بازگشت به یک سال تقویمی (ژانویه تا آگوست) با فصلی غیرفصلی است که چیزی برای همه ارائه می‌دهد، یا اگر کسی بخواهد استراحتی تمیز داشته باشد، اصلاً هیچ چیز ندارد.

اما این اختلال همچنین مرزی بین اینکه چه کسی می‌خواهد ثروتمند شود و چه کسی می‌خواهد ستاره شود، کشیده است و لزوماً به هم مرتبط نیستند. خصومت فزاینده ای از طرف دومی وجود دارد که دوست دارد اولی کمی شفاف تر باشد.

___

و سپس او این را هفته گذشته در Pumpkin Ridge ثابت کرد، زمانی که تیمش (4 Aces) با هفت ضربه برنده شد و هر عضو 750,000 دلار پرداخت کرد. از گوچ پرسیده شد که آیا می تواند انرژی جمعیت را احساس کند؟

آیا ایده این نبود که کمتر بازی کنیم؟

تالور گوچ بیش از هر چیزی که در زمین گلف انجام داده بود، برای کلماتش مورد توجه قرار گرفت. برای کسانی که با گوچ آشنایی ندارند، او اولین عنوان تور PGA خود را در تورنمنت نهایی سال 2021 در برابر میدانی که در آخر هفته هیچ کس از 10 تیم برتر دنیا نداشت، به دست آورد. او در هشت سالی که به عنوان حرفه ای فعالیت می کند، هفت رشته اصلی بازی کرده است.

بدون شک لیگ جدید یک اختلال است و این همه بد نیست.

سر و صدایی که از برخی بازیکنان می‌آید، ذهنیت «ما در برابر آنها» را ایجاد می‌کند، نوعی محیط مخرب که به هیچ‌کس خدمت نمی‌کند.

“این بچه ها – شما مصاحبه های آنها را دیده اید، درست است؟” زوج ها گفتند. آیا تا به حال در زندگی فیل را اینقدر احمق دیده اید؟ آنها می دانند که این یک شوخی است.» او همچنین درباره میکلسون گفت: “فکر نمی‌کنم دیگر با او صحبت کنم.”

این پول همیشه با یک قرارداد حقوق رسانه ای جدید افزایش می یافت و اکنون بیشتر به بازیکنانی که رسانه ها را وادار به سرمایه گذاری در گلف می کنند، هدایت می شود.