بایدن که کنگره را با مشکل مواجه کرده است، احساس گرما می کند تا در مورد آب و هوا اقدام کند، در حالی که فعالان منتظر اقدامات بیشتری هستند

خانا گفت: «او باید وضعیت اضطراری آب و هوایی اعلام کند. این به او اختیار بیشتری می‌دهد تا بودجه بیشتری را برای انرژی‌های خورشیدی، بادی، و انرژی‌های تجدیدپذیر اختصاص دهد. این اختیار را به او می‌دهد تا مجوز پروژه‌هایی را که قرار است مقادیر زیادی دی‌اکسید کربن منتشر کنند، متوقف کند.»

رئیس جمهور جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، با بیان اینکه اگر کنگره اقدامی نمی کرد، روز چهارشنبه از طرح هایی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی با اقدامات اجرایی پرده برداری کرد – که هیچ کدام به اندازه ای که بسیاری از گروه های محیط زیست انتظار داشتند پیش نرفت.

رئیس جمهور جو بایدن در مورد تغییرات آب و هوایی و انرژی پاک در ایستگاه برق برایتون، چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، در سامرست، ماساچوست صحبت می کند.

مک کیبن گفت: «آقای بایدن امروز اقدامات اقلیمی مفید اما کوچک انجام داد، از جمله باز کردن مناطق جدیدی در خلیج مکزیک برای اجاره باد. “آزمون بزرگتر: آیا او وضعیت اضطراری آب و هوایی کامل اعلام می کند و کارهایی مانند *توقف* اجاره نفت و گاز در خلیج فارس را انجام می دهد؟”

او گفت: «به وضوح قانونگذاری ارجح است. “اعلام وضعیت اضطراری با چالش‌های قانونی مواجه خواهد شد که سرعت آن را کاهش می‌دهد. و دادگاه عالی کنونی ما مطمئناً نشان داده است که آنها به چنین مواردی به طرز مشکوکی نگاه خواهند کرد.”

حتی اگر اکنون قوه مجریه اقدامات قوی انجام دهد، اگر در سال 2024 تغییری در مدیریت صورت گیرد چه اتفاقی می‌افتد؟ او گفت. یا اگر دو ماه دیگر تلاش های بایدن به چالش کشیده شود که به دادگاه عالی برسد؟

مایا گلدن کراسنر، وکیل ارشد دادگستری گفت، پیشنهاداتی برای اقداماتی که دولت بایدن ممکن است تحت شرایط اضطراری اعلام شده انجام دهد شامل بازگرداندن ممنوعیت صادرات نفت خام است که در سال 2015 برداشته شد و نفت را در داخل ایالات متحده نگه داشت تا به تقاضا و کاهش نگرانی های قیمت کمک کند. در موسسه حقوق آب و هوا مرکز تنوع زیستی، یک سازمان غیرانتفاعی که برای حفاظت از گونه های در معرض خطر فعالیت می کند. این ممکن است همراه با حذف تدریجی اجاره سوخت های فسیلی جدید در زمین های فدرال و رد پروژه های زیرساختی جدید سوخت های فسیلی از جمله اجاره های حفاری دریایی باشد.

وی همچنین از بودجه 2.3 میلیارد دلاری برای ایجاد زیرساخت‌های مقاوم و جوامع خبر داد. برنامه BRIC که توسط آژانس مدیریت فوریت های فدرال اداره می شود، به جوامع کمک می کند تا از قبل برای بلایای آب و هوایی احتمالی مانند امواج گرما و سیل آماده شوند.

برخی از دانشمندان اقلیم نگران هستند که آیا ایالات متحده قادر به مقابله با تغییرات آب و هوایی باشد، در حالی که کنگره قادر به اقدام نیست و دادگاه عالی که به نظر می رسد مخالف تلاش های گسترده برای کاهش انتشار کربن باشد.

او گفت: «تمام بودجه‌های تاب‌آوری در جهان، ما را نجات نمی‌دهد، اگر بحران رو به افزایش را کاهش ندهیم.»

رعد گفت زمان سخنرانی به پایان رسیده است.

الیزابت لوسوس، زیست شناس و تحلیلگر سیاست های زیست محیطی در موسسه نیکلاس دانشگاه دوک گفت، در حالی که این شکست ها گمانه زنی ها مبنی بر اینکه بایدن ممکن است وضعیت اضطراری آب و هوایی اعلام کند، افزایش داد، در حالی که این شانس وجود دارد که قوانین بازنویسی شده همچنان در سال جاری اجرا شود، یک خطر است. برای راه حل های سیاست زیست محیطی

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن قول اقدام اجرایی در مبارزه با آب و هوا در میان امواج گرمای جهانی را داد.





منبع

پیشنهادات دیگر شامل تنظیم نشت متان از چاه‌های نفت و گاز، ایجاد قوانین جدید که شرکت‌ها را ملزم به افشای انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌کند، و استفاده از تدارکات فدرال برای حمایت و هدایت نوآوری در راه‌حل‌های انرژی پاک است.

جمال رعد، مدیر اجرایی Evergreen Action، یک گروه حامی تغییرات اقلیمی که توسط او تأسیس شده است، گفت: «در روزها، هفته‌ها و ماه‌های آینده، رئیس‌جمهور بایدن باید اقدامات نظارتی و اجرایی جسورانه‌ای در مورد آب و هوا انجام دهد که با فوریت بحرانی که با آن روبرو هستیم مطابقت دارد. کارکنان سابق کمپین ریاست جمهوری 2020 فرماندار واشنگتن جی اینسلی.

فعالان آب و هوا بیشتر می خواستند.

بیل مک کیبن، نویسنده و فعال آب و هوا به توییتر برد در پی سخنرانی بایدن

میندی لوبر، مدیر عامل Ceres، یک سازمان غیرانتفاعی پایداری مستقر در بوستون، این اطلاعیه را چنین توصیف کرد: «این یک قسمت پیش پرداخت بود. “امروز کافی بود؟ نه، اما شروع خوبی بود.”

ناامیدی رشد می کند

این امر باعث شده است که بسیاری از گروه های آب و هوایی، که برای ماه ها لیست آرزوهایی را برای اقداماتی که از دولت می خواهند انجام دهد، ایجاد کرده اند و برای موارد بیشتر فریاد بزنند.

بزرگترین اعلامیه او: طرحی برای باز کردن بخش‌هایی از خلیج مکزیک برای اولین بار به مزارع بادی فراساحلی که می‌توانند انرژی بیش از 3 میلیون خانه را تامین کنند. او همچنین به وزارت کشور دستور داد تا توسعه انرژی بادی را در سواحل فلوریدا، جورجیا و کارولینای شمالی و جنوبی پیش برد.

با اشاره به موج گرمای بی‌سابقه‌ای که صدها نفر را در اروپا کشته است، دانیل سواین، دانشمند آب و هوا از مؤسسه محیط‌زیست و پایداری UCLA، گفت: «ما در اطراف خود نمونه‌هایی از چیزهایی را می‌بینیم که شروع به شکستن کرده‌اند.»

ژان سو، مدیر برنامه عدالت انرژی در مرکز تنوع زیستی گفت: «با بسته شدن اقدامات کنگره، اقدام جسورانه بایدن تنها امید برای اقدام واقعاً نجات بخش برای مهار سوخت های فسیلی مرگبار است که سیاره زمین را سوزانده است». اقدام محدود در مورد انرژی‌های تجدیدپذیر بدون محدود کردن سوخت‌های فسیلی مانند تنظیم کردن موتور در حالی است که خودرو از صخره خارج می‌شود.

در حالی که تغییرات آب و هوایی از نظر فیزیکی قابل حل است، او ترس ها که ممکن است دیگر از نظر سیاسی صادق نباشد.

بیشتر: یکی از نمودارها نشان می دهد که چرا بایدن می گوید اقدامات اجرایی در مورد تغییرات آب و هوایی لازم است

گروه‌های انرژی همچنین از کاهش یا به حداقل رساندن زمان‌های مجوز و تشریفات اداری برای سرعت بخشیدن به توسعه انرژی خورشیدی و بادی حمایت می‌کنند، که در اطلاعیه باد فراساحلی دولت اذعان کرد.

از آنجایی که بیش از یک سوم آمریکایی ها از موج گرمای خطرناکی رنج می برند که شامل هشدارهای گرما در 28 ایالت می شود، ناامیدی فعالان آب و هوا در حال افزایش است. بیش از هزار گروه از رئیس جمهور خواسته اند که وضعیت اضطراری آب و هوایی ملی اعلام کند، اقدامی که هم اختیارات مالی و هم قانونی را که رئیس جمهور اکنون فاقد آن است، باز می کند.

سپس اعلامیه هفته گذشته توسط سناتور جو مانچین از ویرجینیای غربی منتشر شد که او از قانونی حمایت نخواهد کرد که شامل اعتبار مالیاتی برای حمایت از انرژی پاک می شود. دموکرات ها تخمین می زنند تا سال 2030 انتشار کربن را تا حدود 40 درصد کاهش دهد. هزینه بی سابقه 500 میلیارد دلاری برای تغییرات آب و هوایی. مانچین گفته است که در صورت بهبود وضعیت اقتصادی در ماه آینده، ممکن است آماده تغییر نظر خود باشد و دموکرات‌ها به توافق امیدوار باشند.

تلاش های بایدن برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی در سه هفته گذشته با ضربه ای مضاعف مواجه شد. ابتدا حکم دادگاه عالی در 30 ژوئن صادر شد که اختیارات آژانس حفاظت از محیط زیست را محدود کرد.

بایدن همچنین به جمعیت – که در یک نیروگاه سابق زغال‌سنگ در سامرست، ماساچوست که اکنون برای ساخت کابل‌های برق برای نیروگاه‌های بادی فراساحلی استفاده می‌شود – جمع شده بودند، گفت که به دولت خود دستور داده است تا هر مانع فدرال را برطرف کند و مجوز فدرال را ساده‌تر کند. پروژه های انرژی پاک به صورت آنلاین بلافاصله.

رئیس جمهور جو بایدن در مورد تغییرات آب و هوایی و انرژی پاک در ایستگاه برق برایتون، چهارشنبه، 20 ژوئیه 2022، در سامرست، ماساچوست صحبت می کند.

رو خانا، عضو کنگره آمریکا، دموکرات کالیفرنیا و عضو گروه پیشرو کنگره، به همین ترتیب به پنل یاهو فاینانس چند دقیقه پس از سخنرانی بایدن که “ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم.”

بایدن با اعلام «وضعیت اضطراری» بدون اعلام وضعیت اضطراری رسمی، گفت که در روزها و هفته های آینده از قدرت خود به عنوان رئیس جمهور برای صدور اقدامات رسمی دولت از طریق اعلامیه ها، دستورات اجرایی و قدرت نظارتی استفاده خواهد کرد.