بایدن می‌گوید اطلاع قبلی «صفر» در مورد جستجوی اف‌بی‌آی از املاک مار-آ-لاگو ترامپ داشته است.

یک روز پس از جستجوی مار-آلاگو، کاخ سفید گفت که تحقیقات وزارت دادگستری باید “عاری از نفوذ سیاسی” باشد و به هیچ کس در کاخ سفید “سربلندی” داده نشد.

بر اساس اسناد دادگاه، تیم حقوقی ترامپ روز دوشنبه شکایتی را به منظور توقف ادامه بررسی اسناد طبقه بندی شده توقیف شده از املاک فلوریدا تا زمانی که یک استاد خاص یا شخص ثالثی منصوب شود تا اطمینان حاصل شود که مطالب احتمالی ممتاز از بررسی محافظت می شود، متوقف کرد. دوشنبه.

ماهیت واقعی این اطلاعات در حکم مشخص نشده بود، اگرچه برخی از اسناد با توصیف‌های مبهم مانند صحافی عکس‌ها، یک یادداشت دست‌نویس، اطلاعاتی درباره «رئیس‌جمهور فرانسه» و اعطای بخشش اجرایی برای راجر متحد ترامپ مشخص شده بودند. سنگ.

تسهیلات وام دانشجویی: «بدهی و بدون مدرک»: بایدن تا 20 هزار دلار بدهی وام دانشجویی را لغو کرد: به‌روزرسانی‌های زنده

پرزیدنت جو بایدن در روز چهارشنبه در اتاق روزولت کاخ سفید تخفیف وام دانشجویی را اعلام کرد.

طبق رسید ملکی که همراه با حکم صادر شده بود، ماموران FBI که خانه ترامپ را بازرسی کردند، جعبه هایی را که شامل 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده بود، بازیابی کردند. حدود 20 جعبه اقلام توسط FBI گرفته شد.

بایدن روز چهارشنبه پس از اظهارات خود درباره طرح کاهش بدهی وام دانشجویی که به تازگی اعلام شده بود، گفت: «من هیچ اطلاع قبلی نداشتم – هیچ، صفر، نه یک ذره.

حکمی که اجازه بازرسی را صادر کرد نشان داد که وزارت دادگستری در حال تحقیق از رئیس جمهور سابق در ارتباط با قوانین مربوط به قانون جاسوسی، سوء استفاده از اسناد دفاعی و ممانعت است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که قبل از اینکه ماموران فدرال در اوایل ماه جاری در اقامتگاه مار-آ-لاگو، رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا تفتیش کنند، اطلاع قبلی «صفر» داشته است.

اظهارات بایدن یک روز قبل از اینکه وکلای وزارت دادگستری باید نسخه ویرایش شده یا ویرایش شده ای از سوگند نامه را که مقامات فدرال به عنوان مبنای جست و جو مورد استفاده قرار می دادند، به یک قاضی فدرال ارائه دهند تا در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا محتوای سند می تواند منتشر شود یا خیر.

جدول زمانی جستجوی Mar-a-Lago: ترامپ تحقیقاتی را ثبت می‌کند، از پرچم‌های قرمز اولیه تا جستجو در مار-آلاگو

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در 9 اوت به خبرنگاران گفت: “وزارت دادگستری تحقیقات را مستقل انجام می دهد و ما هر گونه مسائل اجرای قانون را به آنها واگذار می کنیم.”

پرزیدنت جو بایدن در روز چهارشنبه در اتاق روزولت کاخ سفید تخفیف وام دانشجویی را اعلام کرد.

محل اقامت ترامپ در مار-آ-لاگو توسط ماموران فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات فدرال در مورد اتهاماتی که او هنگام خروج از کاخ سفید اسناد طبقه بندی شده را از کاخ سفید حذف کرد، مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن می‌گوید که هیچ اطلاعی از جستجوی FBI در مارآ لاگو ترامپ نداشته است.



منبع