بایدن به خاطر اینکه در پورتلند هنگام خوردن بستنی به خبرنگار گفت اقتصاد قوی است به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

این اظهار نظر در خلال گفتگو با خبرنگاری در باسکین رابینز در پورتلند، اورگان بیان شد، که از رئیس جمهور پرسید که آیا نگرانی در مورد قدرت دلار آمریکا در بحبوحه افزایش تورم دارد یا خیر.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

او “روشن، سرسخت، [and a] به گزارش رویترز، رئیس جمهور در مراسم استقبال از کوتک گفت: زن متعهد.

یک دموکرات از دهه 1980 از ماهونیا هال در سالم حکومت می کند، اما برخی کارشناسان می گویند که دو دموکرات در این رقابت – بتسی جانسون و تینا کوتک – ممکن است در نهایت پتانسیل رای را تقسیم کنند که منجر به پیروزی کریستین درازان جمهوری خواه شود.

او گفت: «من تنها کسی نبودم که فکر می‌کردم این یک اشتباه است. “من فکر می کنم ایده کاهش مالیات بر افراد فوق ثروتمند در زمانی که – به هر حال، من با این سیاست موافق نبودم، اما این به بریتانیای کبیر بستگی دارد که این قضاوت را انجام دهد، نه من.”

اظهار نظر بایدن در مورد اقتصاد یک روز پس از آن بیان می شود که او از نزدیک پشت یک دختر نوجوان ایستاد و به او دستور داد تا زمانی که دختر 30 ساله نشود، به طور جدی قرار ملاقات نگذارد.

رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن برای بستنی در باسکین رابینز در پورتلند، اورگان، 15 اکتبر 2022 توقف می کند.

بایدن همچنین گفت: “این تورم در سراسر جهان است. این یک نتیجه است.”

دروغ های بایدن، ساختگی های آشکار به طور مکرر توسط رسانه ها رد، حذف و نرم شده است

سفر او به پورتلند به ویژه قابل توجه بود زیرا دموکرات‌ها در موقعیتی قرار دارند که برای اولین بار در دهه‌ها عمارت فرماندار را از دست می‌دهند و توجه کاخ سفید را به خود جلب می‌کنند.

وی افزود: تورم در سطح جهانی است، وضعیت بدتر از آمریکاست، بنابراین مشکل عدم رشد اقتصادی و سیاست صحیح در کشورهای دیگر است نه چندان ما.

بایدن روز شنبه از رای دهندگان خواست از کوتک حمایت کنند.

رفتار عجیب و غریب بایدن در کنفرانس مطبوعاتی باعث شد تا “جو وحشت زده” در توییتر ترند شود

“حالا یک چیز بسیار مهم به دختران و نوه هایم گفتم – تا زمانی که 30 ساله نشده اید، از افراد جدی استفاده نکنید!” بایدن پس از سخنرانی در کالج دره ایروین در ایروین کالیفرنیا به زن جوان ناشناس گفت.

یک روز پس از اینکه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، انتقاد محافظه‌کاران را در رسانه‌های اجتماعی به خاطر توصیه‌های ناخواسته قرار ملاقات به یک دختر نوجوان در کالیفرنیا، جلب کرد، رئیس‌جمهور دوباره به دلیل ادعای «اقتصاد قوی مثل جهنم» در آب داغ است.

بایدن به خاطر اینکه به دختر جوان گفته بود «تا 30 سالگی به پسرهای جدی توجه نکن» انتقاد کرد: «جوی وحشتناک دوباره این کار را می کند»

در برنامه FOX NEWS بخوانید

ویدیوی مبادله توسط خبرنگار کالن دی آلمیدا در توییتر منتشر شد که مدعی شد اعضای سرویس مخفی تلاش کردند از فیلمبرداری او جلوگیری کنند.



منبع

در حالی که بایدن فقط چند سانتی متر از صورتش فاصله داشت، اضافه کرد: «من این را در نظر خواهم داشت.

این اظهار نظر بلافاصله پس از انتقاد بایدن از طرح اقتصادی لیز تراس، نخست وزیر بریتانیا به عنوان “اشتباه” مطرح شد.

او پاسخ داد: “باشه.”

بایدن در حالی که یک بستنی چیپسی شکلاتی در دست داشت، پاسخ داد: “من نگران قدرت دلار نیستم. من نگران بقیه جهان هستم. اقتصاد ما مثل جهنم قوی است.”

عکسی از بایدن در حال سفارش بستنی

بایدن روز جمعه به عنوان بخشی از یک تور سه ایالتی در غرب ایالات متحده برای جلب مشارکت مردم در انتخابات میان دوره ای آتی از پورتلند بازدید کرد. بایدن همچنین از کالیفرنیا دیدن کرد و قصد دارد قبل از بازگشت به واشنگتن دی سی از کلرادو دیدن کند

در حالی که حزب دموکرات به طور رسمی کوتک را به عنوان نامزد خود به رسمیت می شناسد، جانسون همچنان از حمایت دو رقمی در نظرسنجی ها برخوردار است و می تواند در این رقابت نقش آفرینی کند.