حقیقت، مدیر ارشد اجتماعی پس از نادیده گرفتن تقاضای ترامپ: گزارش

در یک شکست دیگر، درخواست Truth Social برای یک علامت تجاری در ماه آگوست رد شد زیرا نام آن بسیار شبیه به سایر عملیات ها بود.

بنا بر گزارش ها، یکی از بنیانگذاران شرکت از این درخواست طفره رفته و به ترامپ گفته است که این درخواست برای او قبض مالیاتی باقی خواهد ماند که او نمی تواند بپردازد. به گفته ویلکرسون، ترامپ پاسخ داد: «هر کاری که لازم است انجام دهید».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

یکی از بنیانگذاران شرکت مادر رسانه‌ای Truth Social پس از نادیده گرفتن درخواست‌های دونالد ترامپ برای هدیه دادن بخشی از سهام خود به ملانیا ترامپ، مجبور شد هیئت مدیره این شرکت را کنار بگذارد.

به گزارش پست، این حادثه یکی از مجموعه‌ای از افشاگری‌های بمب‌گذاری بود که توسط چندین اسناد مشاهده شده توسط این روزنامه در مورد درگیری‌های شدید داخلی در تجارت ترامپ، خرابی‌های فنی، ارائه‌های مالی مشکوک، و آنچه ویلکرسون اصرار داشت نقض مقررات اوراق بهادار و بورس بود، پشتیبانی می‌شد.

در این بیانیه شکایت شده است که پست «پرس و جوی مملو از اظهارات آگاهانه دروغ و افتراآمیز و سایر روان‌درام‌های ساختگی را برای ما ارسال کرده است».

فاکس بیزینس نیوز گزارش داد که یک اپراتور بزرگ میزبانی وب در ماه آگوست شکایت کرد که Truth Social حدود 1.6 میلیون دلار در پرداخت های تعهد شده قراردادی بدهکار است، این ادعا حاکی از آن است که امور مالی عملیات در “به هم ریختگی قابل توجهی” است.

کل داستان واشنگتن پست را اینجا ببینید.

این روزنامه روز شنبه گزارش داد که او پنج ماه بعد به دلیل آنچه ویلکرسون معتقد است به دلیل ناتوانی در واگذاری “ثروت اندک” به ملانیا ترامپ از هیئت مدیره خارج شد.

به گفته این روزنامه، این به طور خاص به هیچ یک از سوالات پست پاسخ نداده است.

ویلکرسون در ماه آگوست شکایتی را در خصوص این شرکت به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال کرد. وکیل ویلکرسون به روزنامه گفت که او همچنین با تحقیقات جاری در مورد رسانه ترامپ توسط کمیسیون SEC و دادستان های فدرال از ناحیه جنوبی نیویورک همکاری می کند.

ترامپ مدیا در بیانیه‌ای در پاسخ به چند سوال خاص از پست در مورد اطلاعات ویلکرسون مبنی بر اینکه ترامپ به‌عنوان رئیس شرکت، دوین نونز، نماینده سابق جمهوری‌خواه کنگره کالیفرنیا را به عنوان مدیرعامل استخدام کرده است، گفت: «فرهنگ انطباق و ایجاد یک تیم در سطح جهانی برای رهبری Truth Social. “

اما در جمله بعدی پرسید: “شرکت خصوصی، کسی؟” در چیزی که به نظر می رسید دعوت از سرمایه گذاران باشد.

Digital World Acquisition Corp. – شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC) که Truth Social به عمومی شدن آن نیاز دارد – در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ماه گذشته فاش کرد که سرمایه گذاران قبلاً از 139 میلیون دلار تعهدات یک میلیارد دلاری که قبلاً اعلام شده بود، حمایت کرده اند. شرکت.

ویلکرسون روز پنجشنبه به عنوان معاون ارشد عملیات TMTG پس از صحبت با The Post از شغل خود اخراج شد.

به احتمال زیاد بیشتر در راه است. سرمایه‌گذارانی که نزدیک به یک سال پیش موافقت کردند این پول را جمع کنند، اکنون می‌توانند تعهدات خود را کنار بگذارند زیرا دنیای دیجیتال مهلت اولیه خود را در 20 سپتامبر برای ادغام با رسانه ترامپ از دست داده است. پس از اینکه سهامداران از تایید پیشنهاد آن برای تمدید 12 ماهه خودداری کردند، این مهلت سه ماه تمدید شد. اما سرمایه گذاران هنوز هم می توانند خارج شوند.

اطلاعات جدید به دنبال فهرست طولانی‌تر اخبار بد برای سرمایه‌گذاری اجتماعی و رسانه‌ای ترامپ Truth است.

ترامپ ماه گذشته اصرار داشت که نگران مشکلات مالی Truth Social نیست، زیرا او توضیح داد: “من واقعاً ثروتمند هستم.” “من نیازی به تامین مالی ندارم.”

ویل، مدیر سابق این شرکت، با وجود اینکه قبلاً 90 درصد از سهام گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) را در ازای استفاده از نام خود و برخی «دخالت‌های جزئی» دیگر به همسرش داده بود، ترامپ برای هدیه دادن به همسرش اصرار داشت. ویلکرسون به پست گفت.