«آنها وارد می‌شدند و درخواست کمک می‌کردند»

ویلکرسون به پست ترامپ گفت که پسران بزرگسال ترامپ می‌خواهند سهام داشته باشند و آن را به‌عنوان «درخواست کمک» توصیف کرد.

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، سمت چپ، اریک ترامپ، وسط، و دونالد ترامپ جونیور، گلف باز را در دور نهایی مسابقات گلف دعوتی Bedminster LIV در بدمینستر، نیوجرسی، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022 تماشا می کنند.ست ونیگ / آسوشیتدپرس

  • ویلکرسون جزئیات ادعاهای خود را به واشنگتن پست، از جمله برخی موارد در مورد خانواده ترامپ، ارائه کرد.

  • رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، سمت چپ، اریک ترامپ، وسط، و دونالد ترامپ جونیور، گلف باز را در دور نهایی مسابقات گلف دعوتی Bedminster LIV در بدمینستر، نیوجرسی، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022 تماشا می کنند.

    این نشریه گزارش داد که ویلکرسون که معاون ارشد عملیات بود، گفت که روز پنجشنبه پس از گفتگو با روزنامه پست از کار برکنار شد. وکلای ویلکرسون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند، اما به پست گفتند که او با دادستان‌های SEC و نیویورک در حال تحقیق درباره رسانه ترامپ است.

    ویلکرسون مطالبی را در اختیار پست قرار داد که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار داده بود و به گفته او ادعاهای او در مورد شرکت را ثابت می کرد. در میان این مواد، گزارشی وجود داشت که توسط ویلکرسون و دو بنیانگذار دیگر نگهداری می شد و تجربیات روزانه آنها در شرکت را شرح می داد.

    ویل ویلکرسون، یکی از بنیانگذاران شرکت رسانه ای ترامپ، در ماه آگوست شکایتی را برای افشاگر SEC ارائه کرد.

  • گروه فناوری و رسانه ترامپ در بیانیه‌ای که در اختیار اینسایدر قرار داد، گزارش‌های پست را به باد انتقاد گرفت و موفقیت‌های Truth Social مانند راه‌اندازی در فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و گوگل و جذب میلیون‌ها کاربر را تبلیغ کرد.

    به گزارش پست، ویلکرسون در مورد دونالد جونیور و اریک گفت: «آنها وارد می شدند و درخواست کمک می کردند. آنها هیچ نقشی در این شرکت نداشتند و از افراد سخت کوش سهام می گرفتند.

    در این بیانیه آمده است: «واشنگتن پست با نادیده گرفتن این دستاوردها، داستانی مملو از اظهارات آگاهانه دروغ و افتراآمیز و سایر روان‌درام‌های ساختگی منتشر کرد. این بیانیه به طور مستقیم در مورد اتهامات خاص اظهار نظر نکرده است.

    به گزارش پست، این گزارش نشان می‌دهد که این سه مرد چگونه می‌توانند به دخالت خانواده ترامپ در تجارت رسیدگی کنند. یکی از لاگ ها اشاره کرد که شخصی به آنها گفت که دونالد جونیور “به یک داستان قبل از خواب و کمی عشق نیاز دارد.”

    ویل ویلکرسون این ادعاها را در مورد دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ در مطلبی که روز شنبه توسط واشنگتن پست منتشر شد، مطرح کرد. این داستان به جزئیات اتهامات درگیری داخلی و فعالیت بالقوه غیرقانونی در شرکت توسط ویلکرسون، که در ماه آگوست یک شکایت افشاگر را به SEC ارائه کرد، توضیح داد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

به گفته یکی از بنیانگذاران گروه رسانه و فناوری ترامپ، دو پسر بالغ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، خواهان سهام در شرکت رسانه ای پدرشان بودند، هرچند که به سختی درگیر آن بودند.

سازمان ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.