بایدن بعد از ساحل سواری از دوچرخه پیاده شد

REHOBOTH BEACH، دل. (AP) – رئیس جمهور جو بایدن هنگامی که می خواست از دوچرخه خود در پایان یک سواری روز شنبه در پارک ایالتی کیپ هنلوپن در نزدیکی خانه ساحلی خود در دلاور پیاده شود، سقوط کرد، اما در سقوط آسیبی ندید.

رئیس جمهور به سرعت خود را جمع کرد و چند دقیقه با مردمی که برای تماشای دوچرخه سواری او جمع شده بودند، گپ زد. بر اساس بیانیه کاخ سفید، بایدن به مراقبت پزشکی نیازی نداشت و حالش “خوب” است.

بایدن در اواخر بعد از ظهر در کلیسای کاتولیک سنت ادموند در ساحل Rehoboth شرکت کرد. هنگامی که او پس از مراسم حاضر شد، رهگذران تشویق می‌کردند و خبرنگاران درباره احساس او سؤالاتی را فریاد می‌زدند. رئیس جمهور لبخندی زد و در حالی که حرکتی را با دستان خود مانند طناب پرش انجام می داد، سه پرش انجام داد.

بایدن 79 ساله و بانوی اول جیل بایدن در حال اتمام سواری صبحگاهی خود بودند که رئیس جمهور تصمیم گرفت به سمت جمعیتی از خیرخواهان که در نزدیکی مسیر دوچرخه ایستاده بودند رکاب بزند. بایدن که کلاه ایمنی به سر داشت، زمانی که می خواست از اسب پیاده شود، ناک داون را تحمل کرد، ظاهراً به پهلوی راست خود افتاد و قبل از کمک به پشت خود غلتید.

پس از اینکه ماموران سرویس مخفی ایالات متحده به سرعت به او کمک کردند، او به خبرنگاران گفت: “من خوب هستم.” در قفس انگشتان پا «پام گیر افتاد».

بایدن ها آخر هفته طولانی را در خانه خود در ساحل رهوبوت سپری می کردند. آنها روز جمعه چهل و پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.



Source link