بایدن از اعلام وضعیت اضطراری آب و هوایی خودداری کرد

فردی که با قصد بایدن برای خودداری از اعلام وضعیت اضطراری آشنا بود، به شرط ناشناس ماندن صحبت کرد، زیرا آنها مجاز به بحث عمومی در مورد این برنامه ها نبودند. مشخص نیست که آیا یک اعلام اضطراری برای اقدامات بعدی در دست بررسی است یا خیر.

سناتور جف مرکلی، D-Ore، رئیس‌جمهور «باید در مورد آب‌وهوایی کار بزرگی انجام دهد – با اعلام وضعیت اضطراری آب‌وهوایی شروع شود تا بتوانیم هم‌اکنون در مورد تأثیرات فاجعه‌بار هرج و مرج اقلیمی بر سلامت، محیط‌زیست و اقتصاد ما اقدامی جسورانه انجام دهیم». صبح سه شنبه توییت کرد.

واشنگتن (AP) – به گفته یک فرد آشنا با رئیس جمهور، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه به ماساچوست سفر خواهد کرد تا تلاش های خود برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی را ترویج کند، اما از صدور یک اعلامیه اضطراری که منابع فدرال برای مقابله با این موضوع را باز می کند، کوتاهی می کند. برنامه ها

مانچین یکی از بزرگترین حامیان سوخت‌های فسیلی در گروه دموکرات، تورم بالای مداوم را به دلیل تردید او برای همراهی با بسته هزینه‌ای دیگر مقصر دانسته است. مقاومت او خشم سایر دموکرات های کنگره را برانگیخته است که فشار بر بایدن را افزایش داده اند تا خودش در مورد آب و هوا عمل کند.

اعلام اضطراری می تواند به عنوان مبنای قانونی برای جلوگیری از حفاری نفت و گاز یا سایر پروژه های سوخت فسیلی استفاده شود. با این حال، بسیاری از این مراحل احتمالاً توسط شرکت های انرژی یا ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان در دادگاه به چالش کشیده می شوند.

برخی از پیشنهادات شامل تشدید مقررات در مورد آلاینده های خودرو و نیروگاه ها بود. آنها همچنین از بایدن می خواهند که از توسعه حفاری داخلی جلوگیری کند.

رئیس جمهور اواخر هفته گذشته متعهد شد که پس از آنکه مانچین – که به دلیل اکثریت ضعیف دموکرات ها در مجلس سنا نفوذ زیادی بر دستور کار قانونگذاری بایدن داشته است – اقدامات اجرایی قوی در مورد آب و هوا انجام دهد – مذاکرات بر سر طرح های پیشنهادی برای برنامه های جدید زیست محیطی و برنامه های جدید را متوقف کرد. مالیات بر ثروتمندان و شرکت ها

کینگ با اشاره به یک کنفرانس جهانی در سال 2015 در مورد رسیدگی به تغییرات آب و هوا گفت: “در صورت عدم وجود اقدامات سیاسی معنی دار، ما از رسیدن به اهدافی که ایالات متحده تحت توافق پاریس به آنها متعهد است فاصله داریم.”



منبع

پودستا گفت: “اگر او می خواهد به تعهدات خود برای انجام هر کاری که می تواند برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای عمل کند، باید به مسائل نظارتی حیاتی که با او روبرو هستند توجه کند.”

رئیس‌جمهور تلاش می‌کند به رای‌دهندگان دموکرات نشان دهد که به شدت با گرمایش زمین مقابله می‌کند، در زمانی که برخی از حامیان او از عدم پیشرفت ناامید شده‌اند. او متعهد شده است که در غیاب اقدام کنگره، به تنهایی پیشروی کند.

بن کینگ، دستیار مدیر گروه Rhodium، یک شرکت تحقیقاتی مستقل، گفت که ایالات متحده “هیچ جایی” به اهداف تعیین شده توسط بایدن برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای نزدیک نیست.

پس از خروج سناتور جو مانچین، DW.Va. از مذاکرات بر سر قانون آب و هوا، بایدن برای صدور یک اعلامیه اضطراری تحت فشار قرار گرفته است. بایدن در طول سفر خود به سامرست، ماساچوست، اقدامات دیگری را در زمینه تغییرات آب و هوایی اعلام کند، اما کاخ سفید جزئیاتی را منتشر نکرده است.

جان پودستا، رئیس هیئت مدیره مرکز پیشرفت آمریکا، گفت که رهبران محیط زیست روز جمعه با مقامات ارشد کاخ سفید دیدار کردند تا درباره ایده های سیاستی بحث کنند.

بایدن هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کشور را تا سال 2030 به 50 تا 52 درصد کمتر از سطح سال 2005 افزایش داد. طبق گفته های سیاست های فعلی در سطح فدرال و ایالتی، ایالات متحده در مسیر رسیدن به کاهش 24 تا 35 درصدی قرار دارد. آخرین تحلیل گروه رودیوم