“این یکی از خالص ترین عشق هایی است که می توانم به آن فکر کنم”

ستاره «زنان کوچک» ادامه داد: «اما آنچه ما داریم بسیار عمیق تر از این است. “این یکی از خالص ترین عشق هایی است که می توانم به آن فکر کنم. ما با هم دوست هستیم و همیشه از یکدیگر حمایت کرده ایم. می دانم که همیشه این کار را خواهیم کرد. فکر کردن به آن من را احساساتی می کند.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

واتسون گفت که او و بازیگر “هری پاتر” او “یکی از ناب ترین عشق هایی که می توانم به آن فکر کنم

  • او در پایان گفت: “دنیا خوش شانس است که تو را دارد، اما من خوش شانس ترم که تو را دوست خود دارم.”

    اما واتسون و تام فلتون در صحنه فیلم هری پاتر برای بیستمین سالگرد دیدار مجدد

    اگرچه این دو بازیگر اکنون دوستان صمیمی هستند، اما همیشه اینطور نبود.

    اما واتسون و تام فلتون در «هری پاتر و زندانی آزکابان».برادران وارنر

    فلتون تشخیص داد که واتسون به عنوان یک زن جوان تجربه بسیار متفاوتی در کانون توجه داشت و “هر زمان که نیاز به دفاع داشت از او بسیار دفاعی می شد.”

    او گفت: «حتی وقتی او تصویر کامل را نداشته باشد، هرگز شک نخواهد کرد که من از جای خوبی آمده‌ام و تمام تلاشم را انجام داده‌ام.» این دوستی واقعی است و این‌طور دیده شدن و دوست داشته شدن یکی از موهبت‌های بزرگ زندگی من است.»

    در سمت چپ: اما واتسون و تام فلتون در سپتامبر 2003. در سمت راست: فلتون و واتسون در ژوئیه 2011.

    اما واتسون و تام فلتون در «هری پاتر و تالار اسرار»برادران وارنر

    واتسون و فلتون به ترتیب با نقش‌های هرمیون گرنجر و دراکو مالفوی در فیلم‌های «هری پاتر» که بر اساس مجموعه‌ای از کتاب‌های فانتزی نوشته جی‌کی رولینگ نوشته شده بود، آشنا شدند.

    اما واتسون و تام فلتون در «هری پاتر و تالار اسرار»

    او به یاد می آورد: «شایعه ها شروع شد مبنی بر اینکه رابطه ما بیشتر از چیزی است که اجازه می دادیم ادامه دهیم. “من انکار کردم که او را به این شکل دوست دارم، اما حقیقت متفاوت بود. دوست دخترم در آن زمان بلافاصله می‌دانست که چیزی ناگفته بین ما وجود دارد.”

    او نوشت: من هم مانند تام، همیشه در تلاشم تا ماهیت ارتباط و رابطه خود را برای مردم توضیح دهم. “بیش از 20 سال است که ما یکدیگر را به شکلی خاص دوست داریم، و من تعداد دفعاتی را که مردم به من می‌گویند، “حتماً در حالت مستی، فقط یک بار” از دست داده‌ام! “حتما بوسیده ای!” “حتما چیزی وجود دارد!”

    فلتون ادامه داد: “من به یاد دارم که از این خط قدیمی آشنا استفاده کردم: “من او را مانند یک خواهر دوست دارم.” اما چیزی بیشتر از این بود که در اما عاشق اِما هستم، اما من او را به‌عنوان فردی دوست داشتم و تحسین می‌کردم، به گونه‌ای که هرگز نمی‌توانستم برای کسی توضیح دهم.»

    فلتون می‌نویسد: «من همیشه عشق پنهانی به اما داشته‌ام، البته نه آن‌طور که ممکن است مردم بخواهند بشنوند. این بدان معنا نیست که هرگز جرقه‌ای بین ما نبوده است. قطعاً فقط در زمان‌های مختلف بوده است.»

    اما واتسون تام فلتون

    او گفت: “او ممکن است نقش یک قلدر را بازی کند. حتی ممکن است گاهی اوقات احساس یک قلدر را داشته باشد. اما آن را از من بگیرید: او نمی توانست از یک نفر دورتر باشد.” او خلاق، حساس و با تمام وجود است. او فردی است که می خواهد همه چیز و همه را دوست داشته باشد.

    اما واتسون و تام فلتون در

    واتسون نظرات مشابهی را در پیشگفتار کتاب فلتون به اشتراک گذاشت.

    واتسون و فلتون که در هشت فیلم «هری پاتر» که بین سال‌های 2001 تا 2011 به نمایش درآمدند، سال‌هاست که در معرض شایعات عاشقانه بوده‌اند. در موارد متعدد، بازیگران در مورد تحسین متقابل خود برای یکدیگر صحبت کرده اند، اما توضیح داده اند که رابطه آنها افلاطونی است.

    اما واتسون و تام فلتون در دیدار مجدد «هری پاتر» ویژه HBO Max.نیک وال/برادران وارنر

    اما واتسون و تام فلتون در سال 2011.جوئل رایان/AP

    در سمت چپ: اما واتسون و تام فلتون در سپتامبر 2003. در سمت راست: فلتون و واتسون در ژوئیه 2011.برایان راسیچ/گتی ایماژ; استیون لاوکین/گتی ایماژ

    • او نوشت: “ما هم روح هستیم و همیشه از هم حمایت کرده ایم.” “می دانم که همیشه این کار را خواهیم کرد.”

    “شما آن شخصی را در زندگی خود می شناسید که باعث می شود احساس کنید دیده شده اید؟” واتسون در این کتاب نوشت که روز سه شنبه منتشر شد. “آن کسی که به نوعی شاهد همه چیز است؟ آن کسی که می داند – واقعا می داند – چه اتفاقی برای شما می افتد و چه چیزی را تجربه می کنید، بدون اینکه چیزی بگویید؟ برای من، آن شخص تام فلتون است.”

    واتسون گفت که موضوع اصلی مجموعه «هری پاتر» دوستی است، و او «خیلی سپاسگزار است که در نقاط عطف حیاتی زندگی من، تام آنجا بوده تا به من اطمینان دهد و مرا درک کند».

    او نوشت: «دوستی که با هم داریم به من این امکان را داد که در برخی از چالش‌برانگیزترین و جستجوگرترین لحظات زندگی‌ام گذر کنم.

    فلتون اولین بار از طریق لیزا تامبلین، طراح موی “HP” از علاقه واتسون به او مطلع شد. فلتون در آن زمان 15 ساله و واتسون 12 ساله بودند و او «خندید».

    اما واتسون در پیشگفتار خاطرات جدید خود از دوستی خود با تام فلتون صحبت کرد.

  • واتسون در مراسم ویژه بیستمین سالگرد «هری پاتر» که در ماه ژانویه از شبکه HBO Max منتشر شد، گفت: «هیچ‌وقت، هیچ‌وقت، هیچ‌وقت، هیچ‌وقت با ما اتفاقی عاشقانه نیفتاده است. “ما فقط همدیگر را دوست داریم. این تنها چیزی است که می توانم در مورد آن بگویم.”

    در این کتاب، فلتون به یاد می آورد که برای اولین بار با یک واتسون مو وز برای اولین بار در تست های “HP” ملاقات کرده است. هنگامی که آنها نقش خود را در این فرنچایز دریافت کردند، بلافاصله با هم کنار نمی آمدند، اما با گذشت زمان تغییر کرد.

    اما واتسون در پیشگفتار کتاب خاطرات جدید خود با عنوان «فراتر از عصا: جادو و ضرب وشتم بزرگ شدن یک جادوگر» سخنان صمیمانه‌ای درباره دوستی خود با بازیگر «هری پاتر» تام فلتون به اشتراک گذاشت.

    واتسون گفت که به عنوان یک دوست، فلتون قضاوت نمی کند و بهترین نیت را در نظر می گیرد.

    واتسون گفت که فلتون “قلبی به اندازه یک سیاره دارد” و گفت که او کاملاً معتبر است و از شخصیت تمسخر آمیز “هری پاتر” دور است.

    او گفت: «وقتی برای اولین بار همدیگر را دیدیم، من یک دختر 9 ساله ماهری و احتمالاً آزاردهنده بودم که مثل یک توله سگ او را دنبال می کرد و از توجه او ناامید می شد.