او دائماً در ترس زندگی می کند. کروز که از اعدام در امان است، با حبس جهنمی روبرو می شود

از او سوء استفاده خواهد شد. چیزهایی از او می گیرند – غذا، جوراب، کفش. و او 125 پوند است. او ممکن است بداند چگونه ماشه را بکشد، اما نمی داند چگونه بجنگد.”

ران مک اندرو

اما پس از محکومیت او به حبس ابد در ماه آینده، وجود او در پشت میله‌های زندان وحشتناک و احتمالاً خشن به نظر می‌رسد.

ایلان و لوری الهادف در حالی که می شنوند که قاتل دخترشان مجازات اعدام نخواهد داشت، با اعلام احکام دادگاه تیراندازی در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس، نیکلاس کروز در دادگاه شهرستان بروارد در فورت لادردیل در روز پنجشنبه، 13 اکتبر، واکنش نشان می دهند. 2022. دختر آلهادف، آلیسا، در تیراندازی های سال 2018 کشته شد. کروز که به 17 فقره قتل عمد در تیراندازی های 2018 اعتراف کرد، مرگبارترین تیرانداز دسته جمعی است که در ایالات متحده محاکمه شده است. او پیش از این به 17 مورد دیگر از تلاش برای قتل برای قتل، به 17 حبس ابد متوالی بدون امکان آزادی مشروط محکوم شده بود. دانش آموزانی که در آن روز مجروح کرد.

حضانت حفاظتی؟

آبراهام روزادو، 40 ساله، که 12 سال را در زندان فلوریدا گذرانده بود، به یاد می آورد که افسری مقاله ای در روزنامه درباره یک زندانی جدید – که به جرم کودک آزاری محکوم شده بود – روی تابلوی اعلانات کارمندان قرار می داد، تابلویی که توسط زندانیان قابل مشاهده بود. زندانی جدید بی رحمانه توسط سایر زندانیان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته کارشناسان اصلاحات، زمانی که او در نهایت به زندگی در میان جمعیت یک زندان منصوب می شود، کروز احتمالاً یک هم سلولی خواهد داشت، به او دستور داده می شود تا یک کار زندان را انجام دهد و مجبور می شود در زمان صرف غذا و در یک حیاط تفریحی با دیگر زندانیان ارتباط برقرار کند. او باید سلسله‌مراتب اجتماعی بیگانه و اغلب خشونت‌آمیز زندگی زندان را دنبال کند – که به دلیل بدنامی او به عنوان یک قاتل جمعی و سابقه اختلالات سلامت روان پیچیده است.

در طول این محاکمه تقریباً سه ماهه، دادستان های بروارد، کروز را به عنوان یک قاتل حساب شده معرفی کردند که آرزوی بدنامی تبدیل شدن به یک تیرانداز مدرسه را داشت، حمله خود را با دقت برنامه ریزی کرد و قربانیان خود را به طور روشمند به ضرب گلوله کشت و در برخی مواقع برای پایان دادن به دانش آموزان مجروح در ساختمان دانشجوی سال اول بازمی گشت. . دفتر مدافع عمومی Broward استدلال کرد که کروز باید در امان باشد زیرا، در میان دلایل بسیاری، او بیمار روانی بود و در رحم یک مادر بیولوژیکی که به سختی می‌نوشید، دچار آسیب مغزی شد.

چارلز رابین، خبرنگار میامی هرالد در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

در جمعیت عمومی، کروز هم سلولی دارد و تا 60 ساعت در هفته کار می کند. او ممکن است به حیاط تفریحی برود، جایی که زندانیان راه می روند، بسکتبال بازی می کنند یا فقط آفتاب می گیرند. او ممکن است وقت خود را در «اتاق روز» بگذراند، جایی که زندانیان تلویزیون تماشا می‌کنند – معمولاً ورزش‌هایی که بحث برانگیز نیست – روی نیمکت‌هایی بدون پشتی.

حفظ اسرار در زندان سخت است. زندانیان تلویزیون تماشا می‌کنند و می‌توانند ایمیل دریافت کنند، فیلم تماشا کنند و از تبلت‌هایی که می‌توانند برای استفاده از آنها پول پرداخت کنند، اطلاعات دریافت کنند. خود افسران از اینکه به زندانیان بگویند دیگر زندانیان در چه کاری هستند تردیدی ندارند.

من هرگز در طول حرفه‌ام با کسی مثل او از نظر فقدان باورنکردنی مهارت‌های اجتماعی و فقدان باورنکردنی‌اش در نحوه خواندن یک موقعیت اجتماعی مواجه نشده‌ام. هدر هولمز، روانشناس قانونی فلوریدا جنوبی که 12 بار به عنوان بخشی از کار خود با کروز مصاحبه کرد، گفت: اینها مهارت هایی است که کسی برای هدایت در دنیای بسیار دشوار اجتماعی و زندگی روزمره در بخش اصلاحات فلوریدا به آن نیاز دارد. تیم دفاعی او

اگر او از کار امتناع کند، در قاچاق کالای قاچاق دستگیر شود یا شلاق بزند – مانند زمانی که شش ماه پس از دستگیری به معاون کلانتر بروارد حمله کرد – کروز می تواند به یک بخش “مدیریت نزدیک” در مراکزی مانند سانتا روزا، شارلوت منصوب شود. یا اتحادیه

مک اندیو گفت: «مردی 6 فوتی و عضلانی پیدا خواهد شد که می‌خواهد بگوید، من تو را زیر بال خود می‌گذارم». او یک بابا خواهد داشت. نمی توان از آن اجتناب کرد.»

بیشتر بخوانید: بعد از اینکه تیرانداز پارکلند حکم ابد گرفت، مجازات اعدام در فلوریدا چه خواهد شد؟

اگر کروز به مدیریت حفاظتی ختم شود، ممکن است تنها چند ماه، شاید تا یک سال دوام بیاورد. ران مک اندرو، رئیس سابق زندان فلوریدا که اکنون به عنوان شاهد خبره در سیستم اصلاحات خدمت می کند، گفت: «هر کاری که لازم باشد تا همه چیز خنک شود، و سپس او در میان جمعیت عمومی راحت خواهد شد.

ران مک اندرو

سال گذشته، او به 17 فقره قتل درجه اول و 17 فقره اقدام به قتل اعتراف کرد و دادگاه “مرحله مجازات” را راه اندازی کرد که در آن 12 هیئت منصفه تنها دو گزینه را بررسی کردند: مجازات اعدام یا حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط

مک اندرو گفت: «این بسیار تنبیهی است. “طبق تجربه من، این بسیار موثر است و به وزارت اصلاحات کمک می کند.”

سوابق نشان می دهد که او سرانجام به اندازه کافی انجام داد و زندانی بیلی چپمن را در یک اتاق روزانه “امن اما بدون نظارت” برای زندانیان مدیریت نزدیک خفه کرد.

مکان تیره‌تر دیگری وجود دارد که می‌تواند میزبان کروز باشد.

در جریان بحث پایانی، ملیسا مک نیل، دستیار مدافع عمومی، پیشنهاد کرد که زندگی کروز در پشت میله‌های زندان به دلایل طبیعی یا «هر اتفاق دیگری که ممکن است در زندان برای او بیفتد» به پایان می‌رسد. پس از حکم پنجشنبه گذشته، بسیاری از اعضای خانواده ناامید گفتند که به همین میزان امیدوارند.

کارشناسان می‌گویند کروز در هر زندانی که بگذرد، احتمالاً با توجه به ماهیت پرمخاطب جنایاتش، فوراً وارد جمعیت عمومی نخواهد شد. در عوض، او احتمالاً در کنار سایر زندانیان در معرض خطر مانند کودک آزاری، زندانیانی که به دلیل بدهی تهدید شده اند، یا حتی افسران پلیس سابق، تحت عنوان «مدیریت حفاظتی» قرار می گیرد.

پس از محکومیت، کروز به مرکز پذیرش فلوریدا جنوبی فرستاده می‌شود، جایی که زندانیان برای مدت کوتاهی در آنجا نگهداری می‌شوند و مقامات زندان نیازهای خاص او – مانند درمان سلامت روان و نیازهای آموزشی – و در دسترس بودن تخت‌ها در مراکز در سراسر ایالت را تعیین می‌کنند. در حالی که کروز در آنجا وجود دارد، احتمالاً برای امنیت خود در حبس اداری قرار خواهد گرفت.

DOC از اظهار نظر در مورد آینده کروز در پشت میله‌های زندان خودداری کرد و به گزارشگر میامی هرالد اشاره کرد که کتاب راهنمای «جهت‌یابی» زندانیان منتشر شده در اینترنت است.

خشونت در اکثر زندان های ایالات متحده امری غیر معمول نیست. و سیستم زندان فلوریدا مدت‌هاست که با شرایط نامناسب و خشونت‌آمیز برای زندانیان و همچنین رفتار توهین‌آمیز افسران اصلاح‌طلب مواجه بوده است – مشکلاتی که مقامات مدت‌ها قول داده‌اند که آن‌ها را برطرف کنند.

همانطور که شناخته شده است، در “PM” انتظار می رود که زندانیان کار کنند – شاید در کتابخانه، تمیز کردن حمام یا به عنوان منظم در یک بخش پزشکی. آنها یک سلول مشترک با یک زندانی دیگر داشتند. سلول به یک منطقه مشترک که توسط افسر اصلاح نظارت می شود متصل می شود.

گفت: «گاهی اوقات کسانی که در بازداشتگاه حفاظتی هستند، دیگران را در بازداشتگاه حفاظتی شکار می کنند رائول اس. باناسکو، یکی دیگر از کارشناسان اصلاحات و رئیس سابق زندان فلوریدا.

لیندا شولمن، مادر معلم کشته شده اسکات بیگل، می گوید: «او باید تا آخر عمر هر ثانیه از روی شانه هایش نگاه کند. او باید در ترس زندگی کند.

ایلان و لوری الهادف در حالی که می شنوند که قاتل دخترشان مجازات اعدام نخواهد داشت، با اعلام احکام دادگاه تیراندازی در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس، نیکلاس کروز در دادگاه شهرستان بروارد در فورت لادردیل در روز پنجشنبه، 13 اکتبر، واکنش نشان می دهند. 2022. دختر آلهادف، آلیسا، در تیراندازی های سال 2018 کشته شد.  کروز که به 17 فقره قتل عمد در تیراندازی های 2018 اعتراف کرد، مرگبارترین تیرانداز دسته جمعی است که در ایالات متحده محاکمه شده است. او پیش از این به 17 مورد دیگر از تلاش برای قتل برای قتل، به 17 حبس ابد متوالی بدون امکان آزادی مشروط محکوم شده بود. دانش آموزانی که در آن روز مجروح کرد.

اینجا جایی است که بدترین بدترین ها، گاهی سال ها متوالی نگهداری می شوند.

کروز، 24 ساله، تا زمانی که به طور رسمی در 1 نوامبر به دلیل تیراندازی مرگبار به 14 دانش آموز و سه معلم در Marjory Stoneman Douglas High در پارکلند محکوم شود، تحت بازداشت اداره اصلاحات فلوریدا قرار نخواهد گرفت. این تیراندازی خیره کننده، مرگبارترین تیراندازی در مدرسه فلوریدا بود.

آبروی او به او خواهد رسید.

کروز پس از اینکه به بستگان مردگان فرصت داده شد تا در 1 نوامبر با قاضی صحبت کنند، محکوم خواهد شد. دوران زندان او یک معامله تمام شده است. از نظر قانونی، الیزابت شرر، قاضی Broward Circuit نمی تواند تصمیم هیئت منصفه را تغییر دهد و دادستان ها گفته اند که به دنبال لغو حکم نیستند.

اگر نیکلاس کروز تیرانداز مدرسه پارکلند به اعدام در فلوریدا فرستاده می شد، زندگی روزمره او در انتظار اعدام آسان نبود. اما او می‌توانست از برخی امکانات رفاهی برخوردار باشد: سلول خودش، غذای سه بار در روز، لباس‌های تمیز و حوله‌هایی که برایش آورده‌اند، و نیازی به کار نبود.

این همان چیزی است که در سال 2017 در مورد کودک آزاری محکوم به نام رایان میسون اتفاق افتاد که پدرش گفت که او در ضمیمه مؤسسه اصلاحی واکولا تحت بازداشت است. یکی دیگر از زندانیان، اسکاتی دین آلن، متوجه شد که چرا پشت میله های زندان است و او را خفه کرد. آلن اکنون در صف اعدام فلوریدا است.

ولز، بر خلاف کروز، اکنون در انتظار مرگ است.

روزادو در مورد کروز گفت: “آنها می خواهند او را از بین ببرند.” “اگر او در جمعیت عمومی باشد، با سایر زندانیان بسیار سخت خواهد بود و افسران چشمانش را بر آن خواهند بست.”

بیشتر بخوانید: “این شکنجه بود”: زندانی فلوریدا پس از شکستن گردنش توسط ماموران گرسنگی را ترک کرد و مرد

جمعیت عمومی

در سال 2019، ویلیام ادوارد ولز سوم، معروف به “هیولای می پورت” در زندان ایالتی فلوریدا بود و به دلیل شش قتل تحت مدیریت دقیق در زندان بود. او مکرراً شکایت کرده بود که با مدیریت نزدیک، به چیزهای ساده ای مانند قهوه دسترسی ندارد – بنابراین طبق سوابق دادگاه می خواست به ردیف مرگ برود.

حتی در یک مرکز مدیریت نزدیک، خشونت ممکن است گریبانگیر زندانیان شود.

وی افزود: او دائماً در ترس زندگی می کند.

روزادو گفت: “بدون شک، آنها تلاش خواهند کرد تا او را وادار کنند که از پول خود برای خرید مواد مخدر استفاده کند. اگر او دارو، تلفن همراه، سیگار تهیه کند، ممکن است خوب باشد.»

مک اندرو گفت که در آنجا، زندانیان در سلول های مجردی اسکان داده می شوند، بدون دسترسی به تبلت و کتاب های کمی و بدون ملاقات بازدیدکنندگان خارجی. ورزش محدود به یک ساعت در یک قفس بیرونی است که در آن زندانیان می توانند توپ را پرتاب کنند و نور طبیعی خورشید را دریافت کنند. سه سطح از محدودیت‌های مدیریتی نزدیک وجود دارد که کمترین محدودیت‌ها اجازه برخی کارها و دسترسی به یک اتاق روزانه را می‌دهد.

حتی در مدیریت حفاظتی، کروز همچنان با سایر زندانیان که ممکن است او را هدف قرار دهند، تعامل می‌کرد.

در جامعه‌ای که زندانیان اغلب به گروه‌های قومی یا نژادی خود می‌چسبند، کروز – که سفیدپوست است و قبل از دستگیری به صلیب‌های شکسته چسبیده بود – می‌توانست در مقابل اعضای باند برتری‌طلب سفیدپوستان محافظت دوستانه پیدا کند. اما بیشتر دوستی‌ها به دلیل اینکه کروز دارای پول ارث و برادری است که ممکن است حساب کمیساری خود را با پول پر کند، همراه است.