این کاردستی های آسان هالووین را برای سرگرمی های شبح وار انجام دهید

دلایل زیادی برای حیله گری در شبح وارترین فصل سال وجود دارد. از لباس‌های DIY برای بچه‌ها گرفته تا تزئینات خانگی، روزهای منتهی به 31 اکتبر برخی از بهترین هفته‌ها برای استقبال از جنبه هنری شما هستند. و اگر به دنبال صنایع دستی محبوب هالووین هستید تا کل خانواده را در روحیه هالووین قرار دهید، بیش از حد کافی آموزش های DIY وجود دارد که می توانید برای خلق بشقاب کاغذی مناسب برای کودکان پیش دبستانی، هدبندهای مناسب برای کودکان نوپا، و کیف هایی که می توانید دنبال کنید. التماس می کنم که تا لبه با نوع مورد علاقه بچه ها آب نبات پر شود. اینها کاردستی هالووین برای بچه ها راه های مقرون به صرفه ای برای افزودن پیتزای شبح وار به هر لباس، خانه یا ورودی جلو هستند.

چه در حال برنامه ریزی برای بازی با بچه ها و دوستانشان باشید یا یک مهمانی لباس هالووین، ممکن است ایده خوبی باشد که یک یا چند کاردستی برای سرگرم کردن بچه ها تنظیم کنید. اکثر این ایده‌ها کاردستی‌های آسانی هستند که همه بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را تکمیل کنند، اگرچه برخی ممکن است برای جمعیت بزرگ‌تر بهتر باشند و/یا نیاز به نظارت بزرگسالان داشته باشند. صرف نظر از این، این ایده‌های DIY ساعت‌ها سرگرمی را از ابتدا تا انتها وعده می‌دهند و بیش از چند دلار به شما کمک نمی‌کنند – مگر اینکه مایل بیشتری را طی کنید و تجهیزات پیشرفته‌تری برای صنایع دستی خریداری کنید. اما همچنین، بزرگسالان می توانند با ساختن خانه های جن زده، ارواح، و جادوگران از وسایل خانگی معمولی که در دست دارید (رول دستمال توالت، برای شروع!) با بچه ها سرگرمی زیادی داشته باشند.

بنابراین، با این کاردستی‌های آسان هالووین که به کمی سرگرمی، کمی خلاقیت، و اگر صادق باشیم، مشتی چشم‌های گوگولی نیاز دارند، کمی الهام بگیرید.



منبع