ایندیانا مانند سایر ایالت ها بر بخشش وام مالیات خواهد داد

طبق آمار بنیاد مالیات، یک اندیشکده مستقر در واشنگتن، سایر ایالت ها – می سی سی پی، مینه سوتا، ویسکانسین، آرکانزاس و کارولینای شمالی – نیز بدهی های بخشوده شده را به عنوان درآمد مالیات می دهند.

___

ساکنان همچنین باید مالیات شهرستانی اضافی در مورد وام های بخشوده شده بپردازند. رودریگز گفت که برای شهرستان ماریون، که شامل ایندیاناپولیس است، ساکنان بین 200 تا 400 دلار پرداخت خواهند کرد.

اما بسته به نرخ مالیات ایالت، سایر درآمدهای مالیات دهندگان، و کسورات و معافیت هایی که می توانند مطالبه کنند، ساکنان می توانند تا چند صد دلار مالیات اضافی بابت وام های بخشوده شده بدهکار باشند.

وزارت درآمد ایندیانا روز سه شنبه در ایمیلی به آسوشیتدپرس تأیید کرد که ساکنان موظفند وام های بخشوده شده خود را به عنوان درآمد مشمول مالیات طبق قانون ایندیانا فهرست کنند.

نماینده ایالت دموکرات، گرگ پورتر از ایندیاناپولیس، روز سه شنبه در بیانیه ای این سیاست را محکوم کرد و گفت که در حال تهیه پیش نویس قانونی برای حذف عطف به ماسبق مالیات بر درآمد ایالتی برای کاهش بدهی است.

ناتالی رودریگز، مدیر ارتباطات وزارت درآمد، به آسوشیتد گفت: نرخ مالیات ایندیانا 3.23٪ است، به این معنی که افرادی که واجد شرایط دریافت 10000 دلار بخشودگی وام فدرال هستند تا 323 دلار مالیات پرداخت خواهند کرد، در حالی که دریافت کنندگان گرنت پل ممکن است حدود 646 دلار بدهکار باشند. روز سه شنبه از طریق ایمیل مطبوعاتی.

ایندیاناپولیس (AP) – ایندیانا از کاهش بدهی دانشجویان به عنوان درآمد مالیات خواهد گرفت، که منعکس کننده سیاست های مشابه در سایر ایالت های ایالات متحده پس از اعلامیه دولت بایدن در مورد طرح بخشش در ماه گذشته است.

تاد هیوستون، رئیس مجلس نمایندگان ایندیانا، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که از سیاست این ایالت آگاه است و “انتظار دارد که گفت‌وگوها در حالی که به جلسه قانون‌گذاری بعدی می‌رویم، که ژانویه 2023 آغاز می‌شود ادامه یابد.”

وام های دانشجویی بخشیده شده مشمول مالیات بر درآمد ایالتی خواهند بود، مگر اینکه ایالت ها، از جمله ایندیانا، قوانین خود را تغییر دهند تا با معافیت مالیاتی فدرال برای وام های دانشجویی مطابقت داشته باشد.

آرلی راجرز عضو سپاه Associated Press/Report for America Statehouse News Initiative است. گزارش برای آمریکا یک برنامه خدمات ملی غیرانتفاعی است که خبرنگاران را در اتاق های خبری محلی قرار می دهد تا در مورد مسائل پنهان گزارش دهند. آرلی راجرز را در توییتر دنبال کنید https://twitter.com/arleighrodgers





منبع

او گفت: «نمی‌توانم بگویم که تعجب کرده‌ام که ایندیانا موضع تنبیهی را در قبال سیاستی که هدف آن تسکین طبقه کارگر آمریکایی است، انتخاب کرده است، اما هنوز زمان برای تغییر این موضوع وجود دارد.

بیش از 40 میلیون آمریکایی ممکن است شاهد کاهش یا حذف بدهی وام دانشجویی خود تحت طرح جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن باشند، که 10000 دلار بدهی وام دانشجویی فدرال را برای افراد با درآمد کمتر از 125000 دلار در سال یا خانوارهایی که کمتر از 250000 دلار درآمد دارند، پاک می کند. طبق این طرح، دریافت‌کنندگان کمک هزینه فدرال می‌توانند 10000 دلار بیشتر به عنوان بخشش فدرال دریافت کنند.