ایلهان عمر چلنجر هزاران پول اهداکننده به شوهرش می دهد

شوهر سیسیلی دیویس، نامزد جمهوری خواه، در مصاحبه با The Daily Beast اعتراف کرد که شرکت او مبالغ زیادی از کمپین همسرش برای شکست عمر در منطقه عمیقاً دموکرات مینیاپولیس دریافت کرده است. بردلی راس ایرلند، که مجموعه‌ای از بارهای مشکل‌دار مینه‌سوتا را اداره کرده است، گفت که او به‌عنوان طراح گرافیک اصلی کمپین خدمت کرده است – نقشی که بسته به وظیفه دقیقی که انجام می‌دهد، 100 تا 200 دلار در ساعت برای او درآمد دارد.

قانون امور مالی کمپین، نامزدها را از پرداخت غرامت برای خدمات خود یا اعضای خانواده منع نمی کند، تا زمانی که همه پرداخت ها به نرخ بازار باشد. دستمزدی که ایرلند گزارش داد که از این کمپین به دست می‌آید، بسیار بیشتر از میانگین درآمد ساعتی طراحان گرافیک است، که – طبق آمار اداره فدرال آمار کار – حتی در پرهزینه‌ترین بخش‌های کشور به ندرت 40 دلار در ساعت می‌افتد.

این کمپین به سؤالات مکرر در مورد اینکه چرا پرداخت‌ها به Bradley Ross, Inc. را به این شکل فهرست کرده است – یا به سؤالات دیگری از Daily Beast پاسخ نداد. یک پست صوتی و پیام های متنی در شماره ای که برای دیویس درج شده بود، بی پاسخ ماند.

لیبوویتز تصمیم دیویس برای حفظ خدمات همسرش را “عجیب” توصیف کرد، اما متأسفانه غیر معمول نیست. اگر این کمپین عمداً گیرنده پرداخت‌ها را پنهان کند، ممکن است با مقررات مغایرت داشته باشد، اما حامی خوب دولت گفت که نمی‌توان تشخیص داد که آدرس نادرست و کوتاه کردن نام شرکت ایرلند عمدی بوده است یا فقط «آماتوری» و «بی‌تفاوتی». “



<div class="inline-image__caption">
<p>روزنامه دیلی بیست دریافته است که رقیب جمهوری خواه ایلهان عمر، ده ها هزار دلار از کمپین بی شانس اما با بودجه خوبی به شرکتی متعلق به همسرش ریخته است.</p>
<p>جردن لیبوویتز، مدیر ارتباطات سازمان غیرانتفاعی شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن، گفت: «برای شرکت‌های طراحی سیاسی غیرعادی نیست که چنین هزینه‌ای بپردازند.  “این که آیا کار او به این نرخ نیاز دارد یا خیر، سوال دیگری است.”</p>
<p>بیشتر در The Daily Beast بخوانید.</p>
<p>بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.  ثبت نام کن.</p>
<p>ایرلند اعتراف کرد که سابقه کار برای کمپین های سیاسی نداشته است، اما اظهار داشت که سه دهه تجربه مرتبط در بازاریابی و طراحی دارد.  او همچنین مدعی شد که دریافت کننده نهایی تمام وجوه پرداخت شده به شرکتش نیست، اما باید تقریباً نیمی از پول را به پیمانکاران فرعی تولید بیلبورد و تی شرت می پرداخت.</p>
<p><figcaption class=تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی/فیس بوک

او همچنین مدعی شد که طراحان گرافیک قبلی را که کمپین حفظ کرده بود، جایگزین کرده است، که به گفته او نتوانسته اند تولید کنند. با این حال، او از ذکر نام این شرکت ها خودداری کرد، و پرونده های کمپین هیچ گونه پرداختی به یک شرکت طراحی گرافیک را قبل از اولین پرداخت به شرکت ایرلند در ماه آوریل نشان نمی دهد.

استیون ماتورن/گتی

نمایش ایلهان عمر (D-MN) (C) و همسرش، تیم ماینت (L) در حالی که در بازار کشاورزان ریچفیلد در سال 2020 کمپین می کنند، با داوطلب کمپین براک اسپیس (R) صحبت می کنند.

استفن ماتورن/گتی

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/im3iGrHVky34hwIu1fPskA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ4Mw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/dKsUdTgEi409TRWJkmv5_g–~B/aD04MDI7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/fe0cbde1a6aa5fd5d6ef379515b7c75a” class=”caas-img”/>

او با اذعان به اینکه در حال حاضر تنها کارمند شرکت است، گفت: «ما همه کارها را از برندسازی کمپین او، بازاریابی، طراحی آگهی‌ها، طراحی سازندگان، طراحی به معنای واقعی کلمه همه چیز انجام داده‌ایم».

تصویرسازی عکس لوئیس جی. رندون/دیلی بیست/گتی/فیس بوک

نمایش ایلهان عمر (D-MN) (C) و همسرش، تیم ماینت (L) در حالی که در بازار کشاورزان ریچفیلد در سال 2020 کمپین می کنند، با داوطلب کمپین براک اسپیس (R) صحبت می کنند.

استفن ماتورن/گتی

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/im3iGrHVky34hwIu1fPskA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ4Mw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/dKsUdTgEi409TRWJkmv5_g–~B/aD04MDI7dz0xMTcwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/fe0cbde1a6aa5fd5d6ef379515b7c75a”/>

با این حال، کارشناسان گفتند که فروشندگان حرفه ای سیاسی اغلب مبلغ قابل مقایسه ای دریافت می کنند.

نماینده ایلهان عمر (D-MN) (C) و همسرش، تیم ماینت (L) با داوطلب کمپین، براک اسپیس (R) در حالی که در بازار کشاورزان ریچفیلد در سال 2020 کمپین می کردند، صحبت می کنند.

با این حال، با توجه به خشم محافظه‌کارانه آنلاین نسبت به پرداخت‌های خود عمر به شرکت مشاوره همسر فعلی‌اش، تیم ماینت، که باعث شکایت نافرجام فدرال در سال 2019 توسط مرکز ملی حقوقی و سیاست‌گذاری جناح راست شد، این انتخاب کنایه آمیز است.

با این حال، سوابق عمومی نشان می‌دهد که ایرلند در واحدی زندگی می‌کرده است که شماره آن فقط یک رقم متفاوت از رقمی است که برای شرکت در پرونده ذکر شده است – و او در تلفن تأیید کرد که شرکتش Bradley Ross, Inc شرکت مورد نظر است.

مدیر کمپین سابق خود دیویس زمانی در رسانه های اجتماعی درباره عادات خرج کردن بین فامیلی عمر خشمگین شد.

جدیدترین افشاگری‌هایی که دیویس با کمیسیون انتخابات فدرال انجام داده است نشان می‌دهد که پیشنهاد کنگره او حداقل 35475 دلار برای “مشاوره کمپین” به شرکتی به نام “BR, Inc” پرداخت کرده است. با آدرسی در یک واحد مسکونی در محله الیوت پارک مینیاپولیس. اما سوابق ثبت شرکت مینه سوتا نشان می دهد که هیچ نهادی با این نام در هیچ کجای ایالت ثبت نشده است و صاحب آپارتمان به دیلی بیست گفت که هرگز نام شرکت را نشنیده است.