اگر دیسانتیس زمان‌بندی تصمیم‌گیری در سال 2024 را به درستی انجام ندهد، ممکن است مانند اسکات واکر خیلی زود به اوج برسد یا لحظه بزرگ خود را مانند کریس کریستی هدر دهد.

او نوشت: «تاریخ مملو از نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری است که بیش از حد منتظر ماندند، نه نمونه هایی از افرادی که خیلی زود نامزد شدند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به عنوان بزرگترین رقیب بالقوه ترامپ در سال 2024 شناخته می شود.

  • او باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود یا صبر کند.

  • مانند دیسانتیس، واکر و کریستی زمانی پیشتازانی اجتناب ناپذیر برای کاخ سفید به نظر می رسیدند.

    بسیاری در کلاس اهداکننده، رهبری حزب جمهوری‌خواه و رسانه‌ها سعی کردند در سال 2011 همان درس را به کریستی بدهند.

    این دو مرد در مورد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب های بسیار متفاوتی داشتند. واکر از لحظه استفاده کرد، در حالی که کریستی اجازه داد لحظه‌اش بگذرد.

    یکی از دستیاران ارشد تیم واکر آیووا به اینسایدر گفت: علاوه بر این، سؤالات روزمره ای که یک نامزد به عنوان فرماندار با آن روبرو می شود، بسیار متفاوت از آنچه در مسیر مبارزات انتخاباتی پیش می آید، است.

    دیسانتیس قدرتمندترین رقیب بالقوه ترامپ برای نامزدی 2024 است. نظرسنجی Morning Consult/Politico که در 15 نوامبر منتشر شد، نشان می‌دهد که در مجموع 33 درصد از رای‌دهندگان بالقوه اولیه حزب جمهوری‌خواه گفتند که امروز به DeSantis رای می‌دهند. اما او هنوز 14 درصد از ترامپ که هفته گذشته نامزدی ریاست‌جمهوری خود را رسمی کرد، فاصله دارد.

    Duhaime در مورد ورود DeSantis به صحنه مناظره گفت: “لازم نیست بهترین باشید – باید به اندازه کافی خوب باشید.” “و حدس من این است که او در آن مرحله به اندازه کافی خوب است.”

    ران دیسانتیس

    سپس، اجرای مناظره واکر جایگاه او را به عنوان نامزدی که برای پرایم تایم آماده نبود، مستحکم کرد. او توسط رهبران شناخته شده ملی جمهوری خواه روی صحنه در مناظره های داغ ازدحام شد.

    لیبرال ها سعی کردند او را به یاد آورند. سپس دموکرات ها به کمپین انتخاب مجدد او روی آوردند. تا پایان سال 2014، واکر سه بار در چهار سال برنده شد. او تا تابستان بعد با اهداکنندگان ثروتمند در مدیسون دادگاهی داشت. در حالی که نظرسنجی ها شاهد افزایش ثروت او بودند، مردم ایوان همسایه برای حضور او و مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری فریاد زدند.

    در سال 2010، او عمارت فرماندار ویسکانسین را تنها دو سال پس از اینکه اوباما در ایالت به دست گرفت، ورق زد. او سپس برای خوشحالی محافظه کاران و برادران کوچ، اتحادیه های بخش دولتی را به عهده گرفت.

    کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی.AP Photo/Carolyn Kaster, File

    دیسانتیس در موقعیتی قوی تر از کریستی قرار دارد

    اسکات واکر، ران دیسانتیس و کریس کریستی

    دوهایمی درباره کریستی گفت: «او به طور قانونی احساس نمی کرد که آماده است – نه لزوماً برای کاندیداتوری، بلکه آماده انجام کار» رئیس جمهور پس از مدت کوتاهی فرماندار بود. در مقابل، اگر دسانتیس سال آینده را انتخاب کند، در پنجمین سال فرمانداری خود خواهد بود.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    واکر در مصاحبه‌ای به اینسایدر گفت: «ما قبل از اینکه کمپین تبلیغاتی داشته باشیم، به خاطر کاری که انجام دادیم، یک معامله بزرگ بودیم. اما ما واقعاً زیرساخت یا تجربه ملی برای مقابله با این موضوع را نداشتیم.»

    دوهایمی گفت: «تقریباً مثل این بود که آنها برای یک تیم پیست تلاش می‌کردند، و مثل «اوه، وای، همه خیلی سریع‌تر از من هستند». او به خوبی زمانی که ترامپ، کریستی، تد کروز و مارکو را قرار دادید، نبود [Rubio]. همه آنها مناظره کنندگان سطح A، متفکران سطح A، در این زمینه بودند. واکر فقط یک نوع از دانشگاه جوان در آن صحنه بود.”

    همه چیز تنها دو ماه پس از اینکه واکر نامزدی ریاست جمهوری خود را رسمی کرد، از بین رفت.

    واکر همان کسی بود که همه در آستانه سال 2016 صحبت می کردند.

    Mike DuHaime، مدیر عامل MAD Global و مشاور کمپین ریاست جمهوری کریستی در سال 2016، به Insider گفت: “زمان بندی مهم است.” او در حال حاضر در نقطه اوج قرار دارد. دویدن زمانی که در اوج هستید چیز خوبی است. زمان بندی از بسیاری جهات مهم ترین و کم کنترل ترین بخش سیاست است.

    اما دوهایمی گفت: اما برخی از تفاوت‌های کلیدی بین کریستی و دسانتیس، حتی از نظر زمان‌بندی، وجود دارد. زمانی که کریستی لحظات خود را سپری می کرد، در اوایل فرمانداری خود بود و میت رامنی جمهوری خواه، فرماندار سابق ماساچوست، حمایت خوبی از سوی اهداکنندگان دریافت می کرد.

    هر دو باختند.

    اریک وولسون که مدیر ارتباطات واکر در آیووا بود، می‌گوید: بررسی‌های مطبوعاتی ملی و مسائل ریاست‌جمهوری بازی کاملاً متفاوتی با فرماندار بودن است. صحبت کردن در مورد مسائل ایالتی یک چیز است و اینکه ناگهان در مورد سیاست خارجی و سیاست فدرال صحبت کنید، چیز دیگری است.

    اگر دیسانتیس نامزد نشود، ممکن است یکی از این نامزدهای دیگر بتواند ترامپ و جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را شکست دهد و این امکان را برای دسانتیس برای کاندیداتوری کاخ سفید تا سال 2032 مسدود می‌کند.

    رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ در حالی صحبت می کند که فرماندار وقت ویسکانسین، اسکات واکر (L) و مدیر عامل فاکسکان، تری گو، به پیشگامی کارخانه صفحه نمایش کامپیوتر گروه فناوری فاکسکان در 28 ژوئن 2018 در Mt Pleasant، ویسکانسین نگاه می کنند.اندی مانیس/ گتی ایماژ

    “ما یک معامله بزرگ بودیم”

    داستان‌های آن‌ها نشان می‌دهد که اگر دسانتیس تصمیم بگیرد در نامزدی GOP 2024 نامزد شود – یا اگر تصمیم بگیرد تا سال 2028 صبر کند، چه اتفاقی می‌افتد.

    اما دوهایمی گفت دیسانتیس «قوی‌تر از واکر» بود و پس از مقابله با طوفان‌ها و همه‌گیری کووید-19 «تجربه‌ی اساسی» داشت.

    اما کمپین واکر آنقدر شکست خورد که او هرگز به مرحله رای گیری هم نرسید. او همچنین در سال 2018 برای سومین بار در ویسکانسین شکست خورد.

    یک استراتژیست GOP که به DeSantis وابسته نیست و خواست نامش فاش نشود، گفت: “اینها قطعاً محاسبات و ملاحظاتی هستند که افراد باهوش در DeSantisworld آن را مطرح می کنند.” و آنها احتمالاً به برخی از این نامزدهای گذشته به عنوان یک مطالعه موردی نگاه می کنند. چیزی به عنوان یک لحظه ادراکی وجود دارد و گاهی اوقات درخشش کمی مات می شود.”

    رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ در حالی صحبت می کند که فرماندار وقت ویسکانسین، اسکات واکر (L) و مدیر عامل فاکسکان، تری گو، به پیشگامی کارخانه صفحه نمایش کامپیوتر گروه فناوری فاکسکان در 28 ژوئن 2018 در Mt Pleasant، ویسکانسین نگاه می کنند.

    به علاوه، او افزود، انتخاب مجدد اوباما یک شرط مطمئن‌تر به نظر می‌رسد، در حالی که نظرسنجی نیویورک تایمز نشان می‌دهد که اکثر رأی‌دهندگان نمی‌خواهند جو بایدن، رئیس‌جمهور 80 ساله، دوباره نامزد شود – تا حد زیادی به دلیل سن او. دسانتیس، در مقابل، 44 ساله است.

    اگر کریستی در سال 2012، زمانی که لحظاتی را سپری می کرد، نامزد می شد، شاید به جای ترامپ، در دفتر بیضی شکل می نشست. در عوض، او جمهوری‌خواهان بانفوذ آیووا را که به معنای واقعی کلمه به نیوجرسی پرواز کردند تا از او درخواست کنند که نامزد شود، رد کرد.

    استراتژیست حزب جمهوری خواه، که به این نتیجه رسید که دیسانتیس باید در سال 2024 نامزد شود، گفت: “کشور به فرماندار به دلیل شایستگی و رهبری او در فلوریدا نیاز دارد.”

    فرماندار فلوریدا تاکنون در مورد برنامه های آینده خود مادر بوده است، اما او متعهد به خدمت در تمام چهار سال به عنوان فرماندار نبوده است.

    او گفت: “می توانم به شما بگویم تقریباً در هر مسابقه ای که تا به حال دیده ام، مردی که اولین بار از جعبه بیرون می آید که همه در مورد دو سال پایانی صحبت می کنند، تقریباً هرگز نامزد نمی شود.”

    کریس کریستی

    اگر دیسانتیس وارد میدان بزرگی شود، نه تنها در برابر حملات ترامپ، بلکه از سوی همه نامزدهای دیگری که او را یک تهدید می‌دانند، آسیب‌پذیر می‌شود. دوهایمی گفت که رقابت‌های ریاست‌جمهوری بر خلاف سایر رقابت‌های انتخاباتی، یک «سوز» است.

    DeSantis ممکن است با وضعیت مشابهی روبرو شود. او تجربه سیاست ملی و خارجی بیشتری دارد زیرا در مجلس نمایندگان آمریکا خدمت کرده است. اما در حالی که پوشش ملی قابل توجهی دارد، هنوز به مرحله کشوری نرسیده است. او امسال با چالش جدی برای استانداری مواجه نشد، او به عنوان یک خطیب یا مناظره با استعداد شناخته نمی شود و شایعات در مورد عدم مهارت او در مردم زیاد شده است.

    در مورد کریستی، او گستاخ، پوپولیست و شخصیت بزرگی بود. معلوم شد که اینها ویژگی هایی است که رای دهندگان 2016 واقعاً در یک رئیس جمهور می خواستند. اما یک ستاره تلویزیون واقعیت خاص نیز این ویژگی ها را داشت، فقط در مقادیر بسیار بالاتر.

    دوهایمی گفت: «از نظر من در آن لحظه، این تفاوت بزرگی است.

    او گفت: «میلیون‌ها و میلیون‌ها دلار فقط در یک لحظه متوجه شما می‌شوند. “این برای همه اتفاق می افتد. فقط یک نفر از آن جان سالم به در می برد.”

    هنگامی که دیوید اکسلرود، استراتژیست دموکرات، یادداشتی از ریاست جمهوری که اکنون مشهور است، به اوباما، که در آن زمان سناتور ایلینویز ایالات متحده بود، نوشت، بر اهمیت زمان بندی در سیاست تأکید کرد.

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، پس از اینکه در شب انتخابات 2022 پیروز اعلام شد، هنگام افتادن کوفته لبخند می زند.گتی ایماژ

    DeSantis ممکن است با انبوهی روبرو شود

    هوگان آخر هفته گذشته در یک رویداد ائتلاف یهودی جمهوری خواه، یک گردهمایی بلندپایه در لاس وگاس، به خبرنگاران گفت که می‌دانست که رسانه‌ها روی دیسانتیس متمرکز شده‌اند، اما هشدار داد که ممکن است در شش ماه آینده خیلی چیزها تغییر کند.

    واکر در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان یکی از عزیزان راست ظاهر شد. مانند دسانتیس، او با انتخاب دعوا با متحدان کلیدی دموکرات به شهرت ملی رسید.

    استراتژیست های سیاسی ارشد حزب جمهوری خواه به اینسایدر گفتند که هر دو رویکرد خطراتی دارند که می تواند شانس او ​​را در کاخ سفید از بین ببرد.

  • او تنها کسی نیست که می تواند به مسابقه 2024 بپرد. مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق، نیکی هیلی سفیر سابق سازمان ملل، کریستی ال نوم فرماندار داکوتای جنوبی، مایک پمپئو مدیر سابق سیا، سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی و تد کروز از تگزاس، و لری هوگان فرماندار سابق مریلند از دیگر چشم اندازها هستند. .

    گفتند: لحظاتی هست. “لحظه ای برای کریستی در سال 2012 و لحظه ای برای رون دیسانتیس در سال 2024 وجود دارد. بنابراین اگر به او توصیه می کردم، می گویم که این کمتر مربوط به سفر شخصی است و بیشتر در مورد پاسخ به تماس برای کشور شما است. “

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا اغلب با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق مقایسه می شود. اما از آنجایی که دیسانتیس با تصمیم گیری در مورد نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 مواجه است، شباهت های بسیار بیشتری با دو پیشتاز سابق حزب جمهوری خواه دارد: دولت های سابق. اسکات واکر از ویسکانسین و کریس کریستی از نیوجرسی.

    سن دیسانتیس گزینه های دیگری را به او می دهد تا حتی در صورت از دست دادن صندلی عمارت فرماندار، مرتبط بماند. او می‌تواند برای سنا نامزد شود یا – در صورت پیروزی یک جمهوری‌خواه در کاخ سفید در سال 2024 – در دولت خدمت کند.

    فرمانداران جمهوری خواه اسکات واکر از ویسکانسین (سمت چپ)، ران دیسانتیس از فلوریدا، و کریس کریستی از نیوجرسی در لحظات کلیدی زندگی خود نشان داده می شوند. واکر در حال پایان دادن به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود در سال 2016، دیسانتیس پس از پیروزی آسان در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2022 نشان داده می شود، و کریستی در یک تالار شهر در سال 2011، ماه ها قبل از رد کمپین ریاست جمهوری در سال 2012 به تصویر کشیده می شود.ترکیب داخلی AP و Getty Images