کشاورز بوقلمون جیمی الیور می گوید دلیل خوبی وجود دارد که چرا نباید بوقلمون خود را بعد از پختن در فویل بپوشانید.

پل کلی جیمی اولیور

کلی گفت: اگر بوقلمون خود را آنقدر بیرون از فر بگذارید که سرد شود، آن را دوباره در آن قرار ندهید.

پل کلی نحوه تراشیدن بوقلمون را نشان می دهد.راشل هوسی

نکات دیگری که باید در نظر داشت:

  • کلی با یک بوقلمون 13 پوندی که یک ساعت و 55 دقیقه پخته شده بود نشان داد. پرنده او پس از دو ساعت خارج شدن از اجاق هنوز در دمای 125 درجه فارنهایت بود.

    پل کلی (سمت چپ) و جیمی الیور با یک بوقلمون.راشل هوسی

    بسیاری از مردم فکر می کنند پوشاندن پرنده در فویل بعد از پختن، راهی برای حفظ رطوبت است.

  • مشکل اینجاست که بوقلمون به خشک و بی مزه بودن شهرت دارد.

    فصل تعطیلات فرا رسیده است، به این معنی که وقت آن رسیده است که ستاره نمایش باشید: بوقلمون.

    با این حال، این در واقع یکی از بدترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید، پل کلی از بوقلمون‌های KellyBronze – که مدت‌هاست برای سرآشپز تلویزیونی جیمی الیور پرنده می‌فرستادند – در یک استاد کلاس بوقلمون در لندن، که Insider در سال 2018 به آنجا رفت، گفت.

    برای اینکه گوشت را مرطوب نگه دارند، برخی از افراد بلافاصله پس از بیرون آوردن گوشت بوقلمون را با فویل می پوشانند، به این امید که این کار باعث حفظ آب میوه آن شود.

    با این حال، به گفته پل کلی، کشاورز بوقلمون، این در واقع بدترین کاری است که می توانید انجام دهید.

کلی این پرنده را برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی پخت، زیرا بوقلمون‌های کلی برنزی وقتی کشته می‌شوند در مقایسه با ۱۲ هفته معمول برای اکثر پرندگان فروشگاه‌های مواد غذایی، حدود ۶ ماه سن دارند. این بدان معناست که آنها چربی عضلانی بیشتری تولید کرده اند که گرما را سریعتر از یک پرنده لاغر به گوشت منتقل می کند.

او گفت: «اگر گوشت کمی ولرم است، آن را دوباره در فر قرار ندهید تا به دمای آن برسد. “آن را حکاکی کنید و سپس لوله کشی خود را داغ کنید و مایه را روی گوشت بریزید تا به دمای آن برگردد.”

پل کلی جیمی اولیور 6.JPG

کلی توضیح داد: ابتدا سینه بوقلمون را بپزید زیرا “تمام رسوبات چربی پرنده در پشت یک بوقلمون بالغ است، بنابراین وقتی شروع به پختن می کند، این چربی از طریق پرنده پخش می شود.” بعد از یک ساعت می توانید آن را برگردانید.

  • حدود 9 اونس آب به ته ظرف برشته اضافه کنید، نه برای مرطوب نگه داشتن پرنده، بلکه به منظور ایجاد یک عصاره لذیذ در هنگام آزاد شدن آب میوه. اگر تقریباً تمام آب بعد از یک ساعت پخت تبخیر شد، آن را پر کنید.

  • او گفت که پوشاندن بوقلمون زمانی که از حتی بیرون می آید اساساً به این معنی است که به پختن ادامه می دهد.

    بوقلمون را پر نکنید کلی گفت: “ما پر کردن پرنده را توصیه نمی کنیم، زیرا اگر این کار را انجام دهید، نمی توانید گرما را به طور مساوی از آن عبور دهید، نمی تواند بپزد.” “اگر واقعاً به شدت می خواهید آن را پر کنید، شاید فقط مقداری گوشت یا سوسیس را به آرامی در حفره بخوابانید، اما باید اجازه دهید گرما از وسط عبور کند.”

  • “در واقع، هنگامی که بوقلمون را بیرون می آورید و دماسنج را داخل می گذارید، دما برای حدود 45 دقیقه به بالا رفتن ادامه می دهد. به پختن ادامه می دهد، بنابراین شما باید هرگز پرنده را بپوشان آن را کنار بگذارید و حداقل یک ساعت به آن استراحت دهید.»

    کلی توضیح داد: «تئوری فویل قلع در مورد حفظ رطوبت است، مانند آب نمک، استفاده از کره، روغن، و سس کردن. همه این اتفاقات زمانی رخ داد که پرندگان جوان‌تر و جوان‌تر کشته می‌شدند. مردم چربی را از بوقلمون بیرون می‌آوردند، خشک می‌شد و شما باید کارهای زیادی انجام می‌دادید تا رطوبت را دوباره به داخل برگردانید.»

    آن را دوباره در فر قرار ندهید

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    کشاورز ترکیه ای پل کلی (سمت چپ) و جیمی الیور.راشل هوسی

    • کلی گفت: «وقتی از فر بیرون می‌آید، دماسنج می‌گوید پخته است و به نظر می‌رسد پخته است، اما همه ما با کیسه‌خواب و مقداری فویل روی آن می‌پریم زیرا نمی‌خواهیم سرد شود». “این یک فاجعه مطلق است زیرا کاری که شما در آنجا انجام داده اید این است که یک اجاق درست کرده اید و پرنده به پختن ادامه می دهد.

      بوقلمون برای برخی به عنوان یک گوشت خشک و بی مزه شناخته می شود، اما لزومی ندارد که اینطور باشد.

    • “شما باید هرگز پرنده را بپوشان.» کلی گفت.

      پل کلی جیمی اولیور 5.JPG