اولین تلاش جی دی ونس برای بازسازی اوهایو به سرعت شکست خورد

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

او گفت که این گروه غیرانتفاعی هرگز به او پول نداده بود که شخصاً در آن زمان به ونس مشاوره دهد. او این کار را رایگان انجام داد.

جی دی ونس کاندیدای انتخابات نشد. او گفت وقتی مردم چنین تصور می‌کردند ناراحتش کرد. در عوض، در سال 2017، او گفت که برای راه اندازی یک سازمان غیرانتفاعی به اوهایو بازگشته است.

جی دی ونس در یک رویداد مبارزاتی در کلمبوس، اوهایو، در روز چهارشنبه، 5 اکتبر 2022. (مدی مک گاروی/نیویورک تایمز)

همچنین در سال 2017، ما تجدید اوهایو در پرونده های سالانه گفت که به یک نظرسنجی ناشناس 45000 دلار برای نظرسنجی «در مورد نیازهای اجتماعی، فرهنگی و رفاه عمومی شهروندان اوهایو» پرداخت کرده است.

چابریا در ایمیلی به تایمز نوشت: «کسی برای راه‌اندازی آن نیاز داشت که مدارک را شروع کند، اما من هرگز وظیفه اجرای عملیات روزانه سازمان را نداشتم.

نیویورک تایمز سوابق فدرال و ایالتی را بررسی کرد و با اکثر افراد مرتبط با این سازمان کوچک غیرانتفاعی صحبت کرد. این شامل 10 نفر بود که به عنوان کارمند، اعضای هیئت مدیره یا مشاوران خارجی برای تجدید ما در اوهایو خدمت می کردند.

تمدید اوهایو ما همچنین به دستیار شخصی ونس که برنامه حضور ونس در رویدادهایی از جمله گردهمایی های جمهوری خواهان را برنامه ریزی می کرد، حقوق پرداخت کرد. چابریا از این رویه دفاع کرد و گفت که ونس اغلب در آن گفتگوها به تمدید ما در اوهایو اشاره کرده بود.

در آن زمان، ونس برای سخنرانی به سفر می رفت، برای یک شرکت سرمایه گذاری کار می کرد و زمان خود را بین اوهایو و واشنگتن، جایی که همسر و پسر کوچکش زندگی می کردند، تقسیم می کرد. به گفته یکی از کارمندان این سازمان که خواست نامش فاش نشود، ونس عمدتاً در دفاتر این گروه غیرانتفاعی غایب بود. این شخص اغلب در دفتر بزرگ و اغلب خالی ونس در محوطه دانشگاه درس می خواند. آن شخص گفت: «خیلی ساکت بود.

ونس گفت سازمان او این نیست. روی چیزی بزرگتر متمرکز بود. در درخواست خود برای وضعیت معافیت مالیاتی، گروه او به خدمات درآمد داخلی گفت که قصد دارد تا سال 2018 جمع آوری کمک های مالی خود را به 500000 دلار در سال افزایش دهد و هزینه های خود را برای پرسنل بیش از دو برابر کند.

ونس گفت: “من واقعاً به حل برخی از این چیزها اهمیت می دهم.”

کارشناسان قانون مالیات گفتند که با توجه به قوانین سست تر در مورد این نوع گروه غیرانتفاعی، به احتمال زیاد مجاز است.

چابریا در ایمیلی نوشت که دستیار تقویم ونس را مدیریت می کرد زیرا او “بخش مرکزی” سازمان بود و افزود که ونس “به طور منظم در رسانه ها و در رویدادها ظاهر می شد تا فعالیت های گروه را تبلیغ کند.”

پس از آن، به نظر می رسید که تجدید اوهایو ما یخ زده است.

جیوانی که سرطانش رو به بهبودی است، مرگ گروه را ناشی از بدشانسی خود می داند.

جی دی ونس در یک رویداد مبارزاتی در کلمبوس، اوهایو، در روز چهارشنبه، 5 اکتبر 2022. (مدی مک گاروی/نیویورک تایمز)

ونس در بیانیه ای کتبی گفت: “من دیدم که اوهایو فاقد تلاش متمرکز برای حل بحران مواد افیونی است، حتی در حالی که زندگی بسیاری از ساکنان اوهایوایی به دلیل اعتیاد ویران شده بود، از جمله خانواده خودم و مادرم.” “در حالی که گروه فقط برای مدت کوتاهی دوام آورد، من به کاری که انجام دادیم افتخار می کنم.”

اما برخی از کارگران این گروه غیرانتفاعی گفتند که نتیجه‌گیری متفاوتی گرفته‌اند: آنها با وعده کمک به اوهایو فریفته شده بودند، اما در عوض برای کمک به ونس برای شروع کارش در سیاست استفاده شده بودند.

ونس نام بلندی به آن سازمان داد – ما تجدید اوهایو – و مأموریتی حتی بلندتر: «دستیابی به رویاهایشان را برای کودکان محروم آسانتر کنیم». او گفت که از صحبت های توخالی صرف نظر می کند و با سخت ترین مشکلات اوهایو مبارزه می کند: مواد افیونی، بیکاری و خانواده های از هم پاشیده.

جی چابریا، مشاور سیاسی ونس، در اوایل سال 2018 به سی‌ان‌ان گفت: «ج.

او گفت که گروه غیرانتفاعی او به دنبال رفع برخی از مشکلات اجتماعی است که او در کتابش توضیح داده است.

توئیت کردن را متوقف کرد. طبق نسخه‌های آرشیو شده این صفحه، وب‌سایت آن تقریباً دو سال همان «آخرین اخبار» – داستانی از ژانویه 2018 – را در بوق و کرنا کرد و سپس خاموش شد. (دموکرات‌های اوهایو دامنه قدیمی این گروه را تصاحب کرده‌اند و از آن برای تمسخر ونس استفاده می‌کنند.) طبق گزارش Best، فعالیت مالی این گروه به شدت کاهش یافت و حساب بانکی آن به صفر رسید.

اکنون، ونس در رقابت تنگاتنگی برای سنا قرار دارد و چابریا به عنوان استراتژیست اصلی او. در آخرین افشای مالی خود، ونس خود را به عنوان “رئیس افتخاری” ما در اوهایو Renewal نام برد، حتی اگر دیگر وجود نداشته باشد. در چارچوب زمانی، او نوشت: «ژانویه 2017 تاکنون».

چابریا نظرسنجی را دید، اما گفت که دیگر نسخه ای برای اشتراک گذاری ندارد. او گفت که پیام‌هایی را در مورد کار ما در اوهایو Renewal آزمایش کرده است و “در مورد هیچ نامزدی احتمالی” توسط خود ونس سوالی نپرسیده است.

او خطاب به اعضای مشاور خود نوشت: «در حال حاضر هیچ قولی نمی‌دهم، علاوه بر این: برای یافتن راه‌حل‌هایی برای مشکلات مواد افیونی و بیکاری سخت کار خواهم کرد، و زمانی که راه‌حل‌های قابل اجرا را شناسایی کنیم، کاری در مورد آنها انجام خواهیم داد». هیئت مدیره در سال 2017. او امضا کرد، “منتظر انجام کارهای خوب، JD.”

در نوامبر 2017، تحقیقات این گروه نتیجه ای را به همراه داشت: یک مقاله در The Cleveland Plain Dealer. در آن مقاله، ونس از مجلس قانونگذاری اوهایو خواست لایحه ای را تصویب کند که به «مراقبان خویشاوندی» مانند پدربزرگ و مادربزرگش کمک کند.

ونس اکنون نامزد جمهوری خواهان برای مجلس سنا در اوهایو است، و بر اساس قولی برای مقابله با برخی از مسائل مشابهی که سازمان منقرض شده اش قرار بود هدف قرار دهد، اجرا می شود. در جریان مبارزات انتخاباتی، او گفته است که گروهش متوقف شده است زیرا یکی از کارکنان کلیدی به سرطان مبتلا شده است.

در همان زمان، در سال 2017 و اوایل سال 2018، ونس به تدریج شروع به انجام کاری کرد که گفته بود انجام نخواهد داد: سیاست. او در شام روز GOP لینکلن در اطراف اوهایو سخنرانی کرد. او علناً با نامزدی در سنا به عنوان یک جمهوری‌خواه در سال 2018 معاشقه می‌کرد – حتی طبق گزارش‌ها، یک نظرسنجی را سفارش داد تا ببیند آیا حملاتش به ترامپ او را متوقف می‌کند یا خیر.

جف رضابک، نماینده سابق ایالتی، جمهوری خواه که حامی آن بود، گفت که گروه ونس در تلاش برای تصویب این لایحه تأثیر چندانی نداشت. این قانون در آن سال متوقف شد، اگرچه قوانین مشابه در نهایت تصویب شد، پس از اینکه گروه ونس تا حد زیادی غیرفعال شده بود.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

در عرض دو سال، آن را خاموش کرد.

ونس به سوالاتی در مورد اینکه چرا اجازه داده بود سازمان پس از تشخیص جیوانی سقوط کند، پاسخی نداد.

شخص دیگری که برای این گروه غیرانتفاعی کار می‌کرد، گفت که در نگاهی به گذشته، به نظر می‌رسد که هدف از آن خدمت به جاه‌طلبی ونس با حضور او در ایالتی است که چندین سال تمام وقت در آن زندگی نکرده است. این شخص که از ترس دشمنی با ونس و حامیانش خواست نامش فاش نشود، گفت: این شخص گفت که احساس می کرد بیشتر کار شامل ایجاد این تصور برای افراد خارجی است که ونس در ایالت است.

فروپاشی گروه غیرانتفاعی ونس اولین بار در سال گذشته توسط Insider گزارش شد. اکنون، دموکرات های اوهایو از این گروه به عنوان خط حمله استفاده می کنند. در تبلیغی که توسط مخالف ونس، نماینده تیم رایان، ایجاد شد، می‌گوید: «جی دی ونس در موقعیتی بود که می‌توانست واقعاً به مردم کمک کند، اما او فقط به خودش کمک کرد.

ونس گروه خود را در نوامبر 2016، روز پس از پیروزی دونالد ترامپ در ریاست جمهوری آغاز کرد. در آن زمان، «مرثیه هیلبیلی» ونس، درباره دوران کودکی پریشان او در اوهایو، پرفروش‌ترین کتاب شگفت‌انگیز بود. ونس پس از مدرسه حقوق ییل و دو سال اقامت در سیلیکون ولی، به اوهایو بازمی‌گشت.

در طول عمر کوتاه خود، سازمان ونس به یک مشاور سیاسی که به ونس برای ورود به رقابت سنا در سال 2018 مشاوره می داد، پول پرداخت می کرد. این به دستیار کمک می کرد که به برنامه ریزی سخنرانی های سیاسی ونس کمک می کرد. و برای یک نظرسنجی از “شهروندان اوهایو” که تعدادی از کارکنان گفتند هرگز ندیده‌اند، هزینه کرد.

ونس در اواخر گفت: «می‌دانید، صادقانه بگویم، من احساس کردم، رک و پوست کنده، کمی مسئولیت – حالا که با موفقیت کتاب این بستر را به من داده است – بروم و سعی کنم حداقل کاری برای کمک کردن انجام دهم. 2016.

در فوریه 2018، جیوانی – مدیر قانون و سیاست که روز به روز برنامه ما در اوهایو را اجرا می کرد – به سرطان مبتلا شد.

گروه او به عنوان یک “سازمان رفاه اجتماعی” – به نام 501(c)(4)، پس از بخش مربوطه کد مالیاتی فدرال – تأسیس شد که اجازه دارد بیشتر از یک موسسه خیریه سنتی حمایت سیاسی کند. سیاستمداران اغلب با این گروه‌ها به‌عنوان نوعی انکوباتور برای کمپین‌های بعدی خود رفتار می‌کنند و از آن‌ها برای جذب کمک‌کنندگان، دستمزد کارکنان و آزمایش پیام‌های بین انتخابات استفاده می‌کنند.

آن نظرسنجی یکی از گران‌ترین چیزهایی بود که شرکت ما در اوهایو Renewal تا به حال برای آن هزینه کرده است. اما چندین کارمند گفتند که هرگز آن را ندیده اند. جنیفر بست که هم حسابدار گروه و هم خزانه دار هیئت مدیره آن بود، در پیامی ایمیلی گفت: “من هیچ نظرسنجی را به یاد ندارم و نسخه ای از آن را ندارم.”

او گفت: «آنقدر که می‌خواستم، نتوانستم به نیازهای روزانه این سازمان برای کمک به گسترش آن رسیدگی کنم.

ونس می‌خواست به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها کمک کند، مانند پدربزرگ‌هایی که در زمان غیبت یا ناتوانی والدین برای بزرگ کردن بچه‌ها وارد عمل شدند. وظیفه کشف چگونگی انجام این کار بر عهده جمیل جیوانی، یکی از دوستان ونس از دانشکده حقوق ییل بود که به عنوان مدیر حقوق و سیاست گروه استخدام شده بود. جیوانی و دو محققی که از دانشگاه ایالتی اوهایو حقوق دریافت می‌کردند – جایی که ونس در بخش علوم سیاسی “دانشجوی ساکن” بود – ماه‌ها به تحقیق درباره قانون خانواده پرداختند و به دنبال سیاست‌هایی بودند که می‌توان آنها را تغییر داد.

شرکت Chabria Mercury LLC در سال 2017 توسط ما Renewal اوهایو برای “خدمات مدیریت” 63,425 دلار پرداخت کرد. اگرچه این گروه او را در اسناد رسمی به عنوان مدیر اجرایی خود ذکر کرده بود، چابریا گفت، او فقط یک مشاور برای این سازمان غیرانتفاعی بود. جیوانی، مدیر حقوق و سیاست، در واقع این گروه را اداره می کرد.

در نهایت، او به خدمات درآمد داخلی گفت که این گروه در پایان سال 2020 به پایان رسیده است.

ونس در بیانیه خود به تایمز گفت که 80000 دلار از پول خود را به این گروه غیرانتفاعی اهدا کرده است که حدود یک سوم از 221000 دلاری است که این گروه در طول عمر خود جمع آوری کرده است. او از شناسایی سایر اهداکنندگان این گروه خودداری کرد.

ونس گفت که حقوق نگرفته است. او نقش رهبری رسمی نداشت، اما خود را “رئیس افتخاری” نامید.

گروه غیرانتفاعی ونس تنها حدود 220000 دلار جمع آوری کرد، تنها تعداد انگشت شماری از کارکنان را استخدام کرد، در سال 2018 به شدت کاهش یافت و در سال 2021 برای همیشه مرد. ویرایش ها و دو توییت (ونس همچنین یک موسسه خیریه خواهر راه اندازی کرد که برای یک روانپزشک هزینه می کرد تا یک سال را در یک کلینیک در شهر کوچک اوهایو بگذراند. سپس آن نیز تعطیل شد.)