الیگارش تبعیدی روسیه می گوید پوتین دیگر تنها نمی خواهد اوکراین را ضمیمه کند، بلکه در تلاش است آن را “ویران کند”

نوزلین افزود: «این راه او برای انتقام است – از اوکراین و از زلنسکی.

او افزود که جنگ که در 24 فوریه آغاز شد، احتمالا “برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.”

لئونید نوزلین گفت: او شهرهای روسی زبان را ویران می کند، انسان ها را نابود می کند.

  • یک الیگارش تبعیدی روسی گفت که هدف پوتین فراتر از الحاق به نابودی اوکراین تغییر کرده است.

  • تماشا کنید: افسر سابق سیا می گوید پوتین ممکن است در معرض خطر کشته شدن توسط حلقه داخلی خود باشد

    لئونید نوزلین، سرمایه دار سابق نفتی که دو دهه پیش مجبور به فرار از روسیه شد، این هفته به آنچه فکر می کند پوتین قصد دارد در آینده انجام دهد، سنجید.

    نوزلین در مصاحبه ای که روز شنبه توسط روزنامه تایمز اسرائیل منتشر شد، گفت که پوتین احتمالا ابتدا به دنبال الحاق اوکراین، مولداوی و بلاروس بود، اما حدس زد که “همه چیز تغییر کرده است.”

    نوزلین با اشاره به زباله های مرگبار بمب های منفجر نشده و مین هایی که در مناطق جنگی جاسازی شده اند، به تایمز گفت: “آیا میدانی را در دونباس دیدید که بمب و مواد منفجره کاشته شده بود؟ این دیدگاه او برای اوکراین است.”

    در ماه ژوئن، میخائیل خودورکوفسکی – یک الیگارش روسی که زمانی ثروتمندترین مرد روسیه بود – به فایننشال تایمز گفت که فکر می کند پوتین در اوکراین قدم گذاشته است که “در نهایت” به تغییر رژیم در روسیه منجر می شود.

    سایر الیگارش ها نیز در ماه های اخیر به پوتین حمله کرده اند.

    ولادیمیر پوتین روسیه

    یک الیگارش تبعیدی روس گفت که معتقد است ولادیمیر پوتین رهبر روسیه از تلاش برای الحاق اوکراین فراتر رفته و اکنون می خواهد این کشور را “ویران کند”.

    نوزلین گفت: “پوتین در تلاش است اوکراین را نابود کند. ما آن را از این خشونت غیرقابل تحمل و ماهیت وحشتناک این جنگ درک می کنیم.”

    بر اساس این روزنامه، نوزلین همچنین اظهار داشت که تاکتیک‌های پوتین در زمان جنگ منعکس کننده نحوه جنگیدن آدولف هیتلر در طول جنگ جهانی دوم است.

    خودورکوفسکی در این باره گفت: «اگر این همه تلفات نبود، می‌گفتم که در واقع کاملاً خوشحالم زیرا او مسیری را در پیش گرفته است که به مرگش منجر می‌شود».

    در ماه مارس، او پوتین را یک «روان‌شناس» نامید. نوزلین در مصاحبه آخر این هفته گفت که رئیس جمهور روسیه “نه یک رهبر دولتی بلکه رهبر یک مافیا با شخصیتی انتقام جو و بزدل” است.

    نوزلین بخشی از گروهی از نخبگان روسی است که برای اعتراض به جنگ در اوکراین با پوتین جدا شده اند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    نوزلین با اشاره به ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین، به تایمز گفت: “او شهرهای روسی زبان را ویران می کند، انسان ها را نابود می کند. این راه او برای انتقام گرفتن است – از اوکراین و از زلنسکی.”

    یک الیگارش روسی در تبعید گفت تاکتیک‌های ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در زمان جنگ در اوکراین منعکس‌کننده تاکتیک‌های آدولف هیتلر در جنگ جهانی دوم است.الکساندر دمیانچوک/AP