افسران پلیس نیویورک پس از شنیدن صدای جیغ توسط ساکنان در حال انجام رابطه جنسی در ماشین دستگیر شدند

این نیویورک پست گزارش داد افسران خارج از وظیفه پس از شنیدن فریادهای “گرم و سنگین” توسط تماس گیرنده نگران، برهنه در خودرو پیدا شدند و با پلیس تماس گرفتند.

دو افسر دیگر برای بررسی فریادها از محوطه بیرون آمدند و دو پلیس، یکی مرد و دیگری زن را در داخل خودروی پارک شده در خیابان گرین نزدیک خیابان تامپکینز پیدا کردند.

گفته می شود که این افسر زن در سال 2021 و افسر مرد در سال 2018 به این نیرو پیوسته است.

یک ماشین گشتی هیبریدی NYPD در خیابان.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

فدرال رزرو متهم به جاسوسی برای چین، افسر پلیس نیویورک، نیروی ذخیره ارتش، متهم به جاسوسی برای چین است.

به گزارش پست، این آزمایش ظاهراً حوالی ساعت 1:30 بامداد در مکانی که در آن افسران خودروهای شخصی خود را در خارج از حوزه 79 در محله بدفورد-استویوسنت پارک می‌کنند، انجام شد.

مشخص نیست که پلیس ها که هر دو رابطه جنسی را انکار کرده اند، تنبیه شده اند یا خیر. این منبع به پست گفت که افسرانی که به این تماس پاسخ دادند، دوربین های بدن خود را روشن نکردند یا گزارشی ارائه نکردند، که طبق رویه اداره مورد نیاز است.

یک منبع به این رسانه گفت که گزارش حاکی از آن است که تماس گیرنده صدای “فریاد زن در پارکینگ” را شنیده است، اما نمی تواند ببیند خودرو چه رنگی است.

طبق گزارش‌ها، افسران شرکای شغلی هستند که پس از آن که همسر افسر مرد در تابستان گذشته متوجه شد و “ویرانگری” در ایستگاه ایجاد کرد، رابطه‌ای مداوم با هم داشته‌اند.

این منبع به پست گفت: «او برای رویارویی با دوست دختر به حوزه حضور یافت. «کمی بعد در پشت حوزه، با حضور روسا و پلیس، دو پلیس به خاطر همسرش با هم درگیر شدند. کاری انجام نشد.

اداره پلیس نیویورک بلافاصله به درخواست فاکس نیوز دیجیتال برای اظهار نظر پاسخ نداد.



منبع

“سپس کسی ایده درخشانی داشت که آنها را شریک کند و در همان بخش سوار شوند.”

ویدیوی جدید و دراماتیک لحظاتی را نشان می‌دهد که راننده حمله کامیون به نیویورک سیفولو سایپوف توسط پلیس شلیک شده است.

ماشین نیویورک

دو افسر پلیس شهر نیویورک پس از شنیدن صدای جیغ زن توسط همسایه ها در یک ماشین پارک شده در خارج از منطقه بروکلین در حال داشتن رابطه جنسی با صدای بلند دستگیر شدند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید