خانواده کودک 6 ساله ای که معلم کلاس اول خود را در کلاس شلیک کرد، برای اولین بار علنی صحبت کرد.

پس از تیراندازی، نوار پلیس از یک تابلوی تابلو در بیرون مدرسه ابتدایی ریچنک آویزان شده است.

جی پل / گتی ایماژ

خانواده وی روز پنجشنبه گفتند، این کودک 6 ساله متهم به تیراندازی عمدی به معلم کلاس اول خود در کلاس از اسلحه ای استفاده کرد که در خانه “ایمن” شده بود.

در اولین بیانیه عمومی خود در مورد تیراندازی، خانواده – که نامش فاش نشد – گفتند که صاحبان مسلسل بودند و سلاح گرم را دور از دسترس کودکان نگه داشتند.

جورج پارکر، ناظر مدارس دولتی نیوپورت نیوز، هفته گذشته در سالن مجازی شهر به والدین گفت که گزارش شده بود که پسر در همان صبح زمانی که به مدرسه رسید احتمالاً مسلح بوده است. پارکر گفت که کوله پشتی او را بازرسی کردند، اما هیچ سلاحی در داخل آن پیدا نشد.

درو به سی ان ان گفته است که ممکن است والدینش متهم شوند.

خانواده گفت که این پسر در بیمارستان “درمان مورد نیاز خود را دریافت می کند”.

صدها والدین در بیرون از یک مرکز اتحاد مجدد منتظر هستند تا در 6 ژانویه 2023 با فرزندان خود در خارج از مدرسه ابتدایی ریچنک در نیوپورت نیوز، ویرجینیا قرار بگیرند. 

خانواده این پسر در بیانیه روز پنجشنبه خود گفتند که برای بهبودی معلم دعا می کنند.

خانواده مشخص نکردند که اسلحه در کجا نگهداری شده است. آنها گفتند که با مجریان قانون همکاری می کنند “تا بفهمند چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد.”

آنها در بیانیه‌ای به BuzzFeed News از طریق وکیل خود، جیمز النسون، گفتند: «اسلحه‌ای که پسرمان به آن دسترسی داشت، ایمن بود.

صدها والدین بیرون از یک مرکز اتحاد مجدد منتظر می مانند تا در 6 ژانویه 2023 با فرزندان خود در خارج از مدرسه ابتدایی ریچنک در نیوپورت نیوز، ویرجینیا قرار بگیرند.

خلبان ویرجینیا / TNS

حداقل یک مدیر نیز در مورد سلاح احتمالی مطلع شد.

دانش آموز کلاس اولی در مدرسه ابتدایی ریچنک در 6 ژانویه به معلم خود در کلاس شلیک کرد که پلیس آن را اقدامی “عمدی” نامید. گلوله از طریق دست ابیگیل زورنر 25 ساله و به سینه او نفوذ کرد. وضعیت او تا هفته گذشته پایدار بود.

آنها گفتند: “دل ما برای معلم پسرمان می سوزد و برای شفای او در عواقب چنین فاجعه غیرقابل تصوری دعا می کنیم زیرا او فداکارانه به پسر ما و بچه های مدرسه خدمت کرد.”

این خانواده افزود: ما همچنان برای بهبودی کامل معلمش و عزیزانش که بی شک ناراحت و نگران هستند دعا می کنیم. در عین حال، ما پسرمان را دوست داریم و از شما می خواهیم که او و خانواده ما را در دعای خود قرار دهید.»

بیشتر در این مورد



منبع

پس از تیراندازی، نوار پلیس از یک تابلوی تابلو در بیرون مدرسه ابتدایی ریچنک آویزان شده است.

پسر آنها که به گفته آنها “ناتوانی حاد” دارد، تحت برنامه مراقبتی قرار داشت که شامل یکی از والدینش هر روز در کلاس با او بود. هفته ای که تیراندازی اتفاق افتاد اولین هفته ای بود که هیچ یک از والدین او را در کلاس همراهی نکردند.

استیو درو، رئیس پلیس نیوپورت نیوز، گفته است که این اسلحه به طور قانونی توسط مادر پسر خریداری شده است، اما از توضیح محل و نحوه نگهداری اسلحه در خانه آنها خودداری کرده است.

این تیراندازی همچنین سوالاتی را در مورد اقدامات امنیتی و پیشگیری از مدرسه ایجاد کرده است.

خانواده گفت: “علاوه بر این، پسر ما از یک جامعه مراقبت گسترده بهره مند شده است که شامل پدربزرگ و مادربزرگش نیز می شود که در کنار ما و سایر مراقبین کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که نیازها و محل اقامت او برآورده می شود.” هفته تیراندازی اولین هفته ای بود که با او سر کلاس نبودیم تا آخر عمر از نبودن خود در این روز پشیمان خواهیم شد.

مقامات که او را قهرمان خواندند، گفتند که زورنر توانست بقیه دانش آموزان کلاس را جمع کند و آنها را با وجود جراحات وارده به سلامت از اتاق خارج کند. یکی دیگر از کارمندان مدرسه تا رسیدن پلیس به این کودک 6 ساله او را از لحاظ فیزیکی مهار کرد.