ایالات متحده 490 میلیون دلار برای پیشگیری از آتش سوزی در جنگل اختصاص داده است

این پروژه‌ها به 440 میلیون دلار در تلاش‌های کاهش آتش‌سوزی که سال گذشته با استفاده از بودجه 1.2 تریلیون دلاری قانون زیرساخت‌های دو حزبی بایدن آغاز شد، اضافه می‌کند.

شرایط مداوم “مرگ خشکسالی” در غرب بسیاری از ایالت ها را در برابر آتش سوزی های ویرانگر آسیب پذیر کرده است و فصول متمایز آتش سوزی جنگلی را به تهدیدی در طول سال تبدیل کرده است. مطالعات همچنین نشان داده اند که تغییرات آب و هوایی هم فراوانی و هم شدت چنین آتش سوزی ها را افزایش می دهد.

او گفت: «ما همچنین در این تعیین جدیدترین علم و تحقیقات پیش‌بینی‌کننده را در نظر گرفتیم که به ما امکان می‌دهد تعیین کنیم که در کجا خطرات بالاتر است. «مسئله این نیست که یک جنگل می سوزد یا نه. این فقط زمان و مکان است.»

خدمات جنگلی همچنین در برنامه های احیای جنگل، از جمله تلاش برای احیای جنگل های قدیمی و بازیابی مناطق آسیب دیده از آتش سوزی های گذشته، مشارکت خواهد داشت.

کار USDA بر 11 مناظر متمرکز خواهد شد، مناطقی که بر اساس خطرات آتش سوزی جنگلی برای جوامع و ساختمان های مجاور انتخاب شده اند. ویلساک گفت که آژانس همچنین حفاظت از جوامع محروم، منابع آب عمومی، زیرساخت های حیاتی و زمین های قبیله ای را در اولویت قرار داده است.

وزارت کشاورزی روز پنجشنبه اعلام کرد که 490 میلیون دلار از قانون کاهش تورم رئیس جمهور جو بایدن برای پروژه هایی برای کاهش خطرات آتش سوزی در بخش هایی از آریزونا، کالیفرنیا، آیداهو، نوادا، اورگان، یوتا و واشنگتن در نظر گرفته شده است.

دولت ایالات متحده تلاش ها را برای محافظت از ایالت های آسیب پذیر و جوامع در معرض خطر در برابر آتش سوزی های ویرانگر افزایش می دهد.

ویلساک روز چهارشنبه در یک نشست خبری گفت: «ما انتظار داریم و پیش‌بینی می‌کنیم که حدود 200 جامعه در غرب ایالات متحده در نتیجه خطر آتش‌سوزی جنگلی را کاهش دهند.»

وزیر کشاورزی تام ویلساک گفت که این منابع با هم به حفاظت از 45 میلیون هکتار در غرب ایالات متحده کمک می کند. این شامل 134 منطقه پرخطر از زمین است که در آن آتش سوزی می تواند خطر جدی برای جوامع و زیرساخت ها ایجاد کند. استراتژی بحران آتش سوزی وزارت کشاورزی آمریکا که در ژانویه 2022 منتشر شد، 250 مورد از این “آتش سوزی” پرخطر را در سراسر ایالت های غربی شناسایی کرد.

ما از علم می‌دانیم، از مدل‌ها می‌دانیم، از ورودی‌های کسانی که در جوامع اطراف این جنگل‌ها زندگی می‌کنند، کار می‌کنند و خانواده‌هایشان را بزرگ می‌کنند که جنگل را می‌شناسند و می‌شناسند، می‌دانیم که مناطق مهمی وجود دارد که باید روی آنها کار کرد.» ویلساک گفت. و با کار بر روی آنها، اساساً شرایطی را ایجاد می کنید که در صورت وقوع آتش سوزی، خطر رسیدن آتش را به نقطه ای که جوامع یا زیرساخت های حیاتی را به خطر می اندازد به حداقل می رساند.

این پروژه ها شامل روش های مختلفی برای کمک به جلوگیری از شعله ور شدن آتش سوزی های جدید، از جمله سوختگی های تجویز شده، نازک کردن توده های متراکم درختان و از بین بردن تجمع برگ ها و شاخه های روی زمین است که می تواند به عنوان سوخت برای آتش سوزی عمل کند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع