اسکات دیسیک، ستاره «کارداشیان ها» در تصادف کالاباساس، لامبورگینی را برگرداند


مردی با چشمان سبز و موهای صورت به سمت چپ نگاه می کند

اسکات دیسیک در سال 2014 در جشن “پارتی زیر ستاره ها” در نیویورک شرکت کرد. (اسکات راث / اینویژن / آسوشیتدپرس)

اسکات دیسیک، ستاره تلویزیون رئالیتی، روز یکشنبه تصادف کرد اما ظاهراً با جراحات جزئی از آنجا دور شد.

به گفته اداره کلانتری شهرستان لس آنجلس، ستاره «کارداشیان ها» روز یکشنبه در یک غرق شدن یک خودرو در بلوک 25300 پرادو د لا فلیسیداد در کالاباساس درگیر شد. دیسیک تنها فردی بود که در آن زمان در ماشین بود.

در بیانیه اداره کلانتری آمده است که علت اصلی تصادف سرعت بوده و الکل عاملی نبوده است.

در بیانیه آمده است: “آقای دیسیک جراحات جزئی و غیرتهدید جانی متحمل شد و از درمان خودداری کرد. اعضای خانواده او را از صحنه بردند و خودرویش بنا به درخواست او یدک‌کش شد.”

نمایندگان دیسیک فوراً دوشنبه به درخواست تایمز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

عکس‌هایی از صحنه که توسط TMZ به دست آمده است، شاسی بلند لامبورگینی اوروس دیسیک را پس از تصادف در کنار خود نشان می‌دهد. گزارش شده است که دیسیک در محله اوکس در حال رانندگی بود و گمان می‌رود که با یک صندوق پستی سنگی برخورد کرده است که به نظر می‌رسد در عکس‌ها از بین رفته است. TMZ گزارش داد که جراحات این مرد 39 ساله شامل بریدگی در سرش بود و منابع به این وب سایت گفتند که او آسیبی به نظر نمی رسد.

دیسیک، یکی از بازیگران برنامه E’s “Keeping Up With the Kardashians” شریک سابق کورتنی کارداشیان ستاره واقعیت است که با او سه فرزند دارد.

این شخصیت تلویزیونی از زمانی که یک دهه پیش در «همگام با کارداشیان‌ها» به شهرت رسید، شهرت سخت‌گیرانه‌ای از ثروت و ثروتمندی را به دست آورده است. او همچنین داخل و خارج از دوره توانبخشی بوده است و اعتراف کرده است که در این برنامه مشکل الکلی داشته است و چندین اسپین آف آن.

دیسیک همچنین در سریال واقعیت «Lord Disick: Lifestyles of a Lord» و نمایش املاک و مستغلات «Flip It Like Disick» بازی کرد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع