اسناد محرمانه ترامپ، بایدن و پنس در جلسه استماع کالین شوگان، نامزد آرشیو، آویزان شده است.

تاخیر در رسیدگی به سوابق جانبازان.

  • بایدن در ماه اوت شوگان را برای پر کردن جای خالی باقی مانده در زمان بازنشستگی بایگانی سابق دیوید فریرو معرفی کرد. در جلسه تایید جنجالی در ماه سپتامبر، هیئت از تایید تایید سنا به طور کامل ناموفق بود.

    کالین شوگان یک مورخ تحصیل کرده دانشگاه ییل است که در 15 سال گذشته در بخش های مختلفی از دولت فدرال کار کرده است. او از سال 2020 سمت مدیریتی در انجمن تاریخی کاخ سفید غیرانتفاعی داشت و قبلاً برای کتابخانه کنگره و بازوی تحقیقاتی آن کار می کرد.

    پل گفت: «فکر می‌کنم اگر از شر لیبرال‌ها خلاص می‌شدیم، ممکن بود کتابداران یا آرشیوداران زیادی نداشته باشیم، اما من نگران این ایده هستم که به مردم در کتابخانه کنگره درباره پایین کشیدن پرچم‌های مذهبی توصیه کنید.»

    سناتور جاش هاولی، رئیس جمهور آمریکا، پس از اینکه سال گذشته کالین شوگان را از ارائه توییت‌های کمیته امتناع کرد، متهم کرد که او در سال گذشته توئیت‌هایی را که بیشتر درباره چیزهای شخصی مانند سگش و تیم‌های ورزشی مورد علاقه‌اش رد می‌کرد، به دروغ گفتن متهم کرد. هاولی به توئیت‌های سیاسی از شوگان اشاره کرد که به کتابخانه کنگره، پوشش بیماری همه‌گیر، و سناتور تد کروز، R-Tex اشاره کرد.

    نامزد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای رهبری سازمان اسناد و آرشیو ملی، در جلسه استماع تاییدیه خود در صبح روز سه شنبه در بحبوحه جنجال های ادامه دار در مورد سوء استفاده از اسناد محرمانه کاخ سفید، سوالات مربوط به اظهارات حزبی گذشته خود را رد کرد.

    او اولین زنی است که برای این پست نامزد شده است.

    آرشیو ملی چه می کند؟

    علاوه بر این، کسانی که با آرشیو ملی تعامل دارند، مشکلات دیگری را که آرشیودار بعدی ایالات متحده باید به آنها رسیدگی کند، بیان کرده اند، از جمله:

    • مهم‌ترین چالشی که آرشیو ملی با آن مواجه است، تلاش‌های آن برای بازیابی سوابق ریاست‌جمهوری، همراه با فقدان یک مکانیسم اجرایی در قانون است که این روند، قانون سوابق ریاست‌جمهوری، و درام سیاسی هنگام یافتن اسناد را هدایت می‌کند. در منزل یک مقام دولتی

      سناتور رند پل، RK.Y.، جمهوری خواه ارشد کمیته، خط پرسش هاولی را دنبال کرد. او به یکی از توییت‌هایی اشاره کرد که در آن می‌گفت پرچم‌های مذهبی در کتابخانه کنگره باید حذف شوند و به کسی توصیه کرد که در مورد آنها به کتابخانه شکایت کند تا آنها را حذف کنند.

      هاولی به همکارانش گفت: «من چهار سال است که در سنا اینجا هستم. من هرگز شاهدی را ندیده ام که به این شکل سنگ اندازی کند.

      مجموعه ای از سوابق الکترونیکی

    چگونه می توانم جلسه سه شنبه را تماشا کنم؟

    انبوهی از اسنادی که باید از حالت طبقه بندی خارج شوند.

  • بایدن در ژانویه دوباره شوگان را نامزد کرد، اما همان هیئت در پیشبرد نامزدی او کند بود تا اینکه هفته گذشته در گزارشی از USA TODAY، تاییدیه متوقف شده او توضیح داده شد.

    سناتور گری پیترز، D-Mich.، دیده شده در سال 2021.

    آرشیو ملی با چه چالش هایی مواجه است؟

    کالین شوگان در سال 2022 دیده شد.

    کالین شوگان کیست؟

    پنج ماه پیش، قانونگذاران جمهوری‌خواه در جلسه‌ای که تحت الشعاع جستجوی اف‌بی‌آی از املاک مار-آ-لاگو، رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ قرار گرفت، گفتند که او برای تصدی این سمت بیش از حد متعصب است. او را تایید نکردند. از آن زمان، اسناد طبقه بندی شده در خانه و دفتر بایدن و همچنین مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، کشف شده است.

    در اینجا آنچه باید در مورد جلسه سه شنبه بدانید آمده است:

    خانه چه کسی بیشترین اسناد را داشت: پنس، بایدن یا ترامپ؟

    جلسات استماع عموماً در صفحه اصلی هر کمیته و اغلب در C-SPAN پخش می شود. ساعت 10 صبح به وقت شرقی شروع می شود.

    بودجه ای که سال هاست راکد مانده است.

  • این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: اسناد بایدن، ترامپ و پنس در جلسه استماع نامزد آرشیو آویزان است.



  • منبع

    اسناد بایدن: آنچه ما می دانیم و کشف چگونه با ترامپ مقایسه می شود

    USA TODAY به طور مستقل توییت های مورد بحث را بررسی نکرده است.

    اگرچه جنجال جاری بر سر اسناد محرمانه یافت شده در خانه های مقامات ارشد فعلی و سابق – از جمله بایدن – در صبح روز سه شنبه در کانون توجه قرار نگرفت، برخی از جمهوری خواهان همچنان توانایی شوگان برای رهبری آژانس را به روشی بی طرفانه زیر سوال می برند.

    یک مشکل بزرگتر: از دست دادن سوابق طبقه بندی شده، با وجود یافتن در خانه های بایدن و ترامپ، غیر معمول نیست

    کالین شوگان در سال 2022 دیده شد.

    فوریت کمی: در شرایطی که آرشیو ملی زیر آتش است، آیا انتخاب بایدن برای رهبری آژانس تایید خواهد شد؟

    آرشیو ملی از سوابق فدرال محافظت می کند. عموم ممکن است با کار آن در حفاظت و نمایش اسناد تاریخی مانند قانون اساسی در مقر آن در واشنگتن دی سی و اداره کتابخانه های ریاست جمهوری در سراسر کشور برای روسای جمهور سابق آشنا باشند.

    یکی از مسئولیت‌های کمتر شناخته شده آرشیو ملی شامل مدیریت سوابق ایجاد شده در دوران ریاست جمهوری هر رئیس جمهور و حفاظت از سوابق محرمانه و محرمانه است. توجه عمومی در سال گذشته روی آژانس متمرکز شده است زیرا سوابق را از خانه های ترامپ، بایدن و پنس بازیابی کرده است.

    سوابق نظامی: جانبازان ماه ها منتظر سوابق مورد نیاز برای مزایا هستند. وضعیت در آرشیو ملی چیست؟

    سناتور گری پیترز، D-Mich.، دیده شده در سال 2021.

    این دومین باری بود که کالین شوگان با کمیته امنیت داخلی و امور دولتی سنا در تلاش برای به دست آوردن شغل به عنوان بایگانی ایالات متحده، بالاترین مقام مسئول آژانسی که از سوابق دولتی محافظت می کند، روبرو می شود.

    آرشیو ملی: پس از پنس، بایدن، ترامپ، آژانس از روسای جمهور سابق می خواهد که به دنبال سوابق طبقه بندی شده باشند

    شوگان در حالی که توییت‌ها را می‌خواند و در برخی موارد آنها را به مقاله جنجالی در مجله‌ای که در سال 2007 درباره ضد روشنفکری در میان روسای جمهور جمهوری‌خواه نوشته بود، به او می‌گفت: «رسانه‌های اجتماعی من در ظرفیت شخصی من است، سناتور».