استعفای نماینده سابق کنگره از حزب جمهوری خواه به دلیل “کیش شخصیت” ترامپ

ماه‌ها بعد، گود در میان جمهوری‌خواهانی بود که به پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بر ترامپ اعتراض کردند.

“این کاملا دیوانه کننده است که مردم به نوعی دست خود را در اطراف خود قرار داده اند. اگر به «سرقت را متوقف کنید» نگاه کنید، اگر به برخی از مسائل مربوط به کووید در رابطه با تئوری‌های توطئه واکسیناسیون نگاه کنید، وقتی به همه چیز نگاه می‌کنید، واقعیت این است که بسیاری از آن‌ها تحت فشار قرار گرفته‌اند. توسط افراد اطراف [Trump]ریگلمن گفت.

ریگلمن در انتخابات سال 2018 پیروز شد، اما دو سال بعد در یک کنوانسیون نامزدی به نماینده فعلی باب گود پس از انتقاد به دلیل برگزاری مراسم عروسی همجنس‌گرایان، چالشی را باخت. زمانی که ریگلمن از بی نظمی در روند شکایت کرد، گود پاسخ داد: “این چیزی است که بازنده ها می گویند.”

نماینده سابق دنور ریگلمن (R-Va.) می‌گوید که حزب را ترک کرده است زیرا حزب جمهوری‌خواه از اصول محافظه‌کار دور شده و به سمت تئوری‌های توطئه و کیش شخصیت اختصاص داده شده به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، منحرف شده است.

او روز یکشنبه به جیک تپر از سی‌ان‌ان گفت: «فکر می‌کنم حزب مدتی پیش من را ترک کرد.» وی افزود که به دلیل «سیستم‌های اعتقادی» که اکنون توسط جمهوری‌خواهان پذیرفته شده است، استعفا داد.

او همچنین حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان ترامپ را که تلاش می‌کردند تاییدیه انتخابات را متوقف کنند، یک “تلاش برای کودتا” خواند و گفت که جلسات این هفته برای بسیاری از آمریکایی‌ها افشاگر خواهد بود.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



Source link