استراتژی حمل و نقل مهاجران توسط فرمانداران به خانه شهرداران ضربه می زند

به گفته آژانس حقوق بشر سازمان ملل، ایالات متحده از سال 2017 به عنوان مقصد اصلی پناهجویان در جهان بوده است، چالشی دلهره آور که بایدن و اسلاف بلافصل او، دونالد ترامپ و باراک اوباما را درگیر خود کرده است.

یک قانون مرتبط با بیماری همه گیر، شانس پناهندگی را برای بسیاری از مهاجران به دلیل جلوگیری از گسترش COVID-19 رد می کند، اما عنوان 42، همانطور که شناخته شده است، به طور نابرابر اعمال شده است. ده ها هزار نفر هر ماه با آزادی مشروط بشردوستانه یا با اخطاریه برای حضور در دادگاه مهاجرت آزاد می شوند.

حمل و نقل ابوت تنها یکی از عناصر گسترش فزاینده تهاجمی اختیارات اجرای مهاجرت او به حوزه سنتی دولت ایالات متحده است. ابوت در ماه جاری به نیروهای ایالتی اجازه داد تا مهاجران را دستگیر کرده و آنها را به مرز ایالات متحده و مکزیک بازگردانند، جایی که تگزاس بیش از 3 میلیارد دلار از بودجه ایالتی را صرف یک دستگاه امنیتی عظیم کرده است، بدون اینکه جریان مهاجران را متوقف کند.

دوسی از اظهارات نادرست آدامز مبنی بر اینکه آریزونا مهاجران را با اتوبوس به نیویورک می‌فرستد، متوجه شد و یادآور شد که آنها را فقط به واشنگتن می‌فرستد.

در شهر نیویورک، پناهجویان در پناهگاه‌ها قرار دارند زیرا به دنبال جایگاهی در اقتصاد هستند.

آریزونا می گوید از ماه مه 1151 مهاجر را با اتوبوس به واشنگتن رسانده است. تقریباً یکی از هر چهار نفر نیویورک را به عنوان مقصد خود نام می برد، از هر پنج نفر یک نفر می گوید نیوجرسی، و بسیاری از بقیه به سمت جورجیا یا در واشنگتن می مانند.

لی از سانتافه، نیومکزیکو گزارش داد. الیوت اسپگات، نویسندگان آسوشیتدپرس در سن دیگو، پل وبر در آستین، تگزاس، و بابی کاینا کالوان در نیویورک، در این گزارش مشارکت داشتند.



منبع

بوسر شهردار واشنگتن می گوید که پناهجویان با اتوبوس های رایگانی که به اندازه کافی به مقصد نهایی خود نزدیک نمی شوند، فریب می خورند و بسیاری را در ایستگاه یونیون، نزدیک ساختمان کنگره و کاخ سفید، رها می کنند.

نیویورک (AP) – دو فرماندار جمهوری خواه ایالت مرزی که میلیاردها دلار در اجرای قوانین مهاجرت سرمایه گذاری می کنند و ساعت ها را پشت تریبون به انتقاد از سیاست های دولت بایدن می گذرانند، از دو منبع بعید حمایت غیرمستقیم برای استدلال های خود پیدا کرده اند: موریل بوزر، شهرداران دموکرات واشنگتن. و اریک آدامز از نیویورک.

اعضای شورا نوشتند: «اکنون که مرز به دی سی رسیده است، مسئولیت ما این است که در لحظه ملاقات کنیم.

ایالت تگزاس داوطلبانه بیش از 6000 مهاجر را از اواسط آوریل به واشنگتن منتقل کرده است زیرا ابوت خود را وزنه تعادلی برای بایدن در مورد مهاجرت می داند و اصرار دارد که “هر جامعه آمریکایی یک جامعه مرزی است.”

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گفت که دولت در حال بررسی نگرانی های شهرداران است. او گفت: “شرم آور است که برخی از فرمانداران از مهاجران به عنوان یک ابزار سیاسی و به عنوان یک بازی سیاسی استفاده می کنند.”

در حالی که رهبران شهر به شدت از دولت ها انتقاد می کنند. گرگ ابوت، از تگزاس، و داگ دوسی، از آریزونا، درخواست های آنها برای پول روایت های فرمانداران را در مورد مهاجرت که فشارهای غیرمعمولی بر جوامع آمریکایی وارد می کند، تقویت کرده است، حتی اگر آدامز سه شنبه – به اشتباه – گفت که این دو ایالت به مهاجران پول می دهند تا به آنها بروند. نیویورک.

___

او در توییتر نوشت: «شهردار آدامز باید حقایق خود را روشن کند و به آنچه واقعاً در حال وقوع است توجه بیشتری داشته باشد، زیرا امنیت کشور ما به آن بستگی دارد.

جمهوری خواهانی که به شدت از کاخ سفید انتقاد می کنند، به سختی شادی خود را مهار کرده اند.

گشت مرزی در ماه ژوئن نزدیک به 193000 بار مهاجران را متوقف کرد که اولین کاهش پس از چهار افزایش ماهانه متوالی است. این اعداد، که نزدیک به بالاترین سطوح در دو دهه اخیر قرار دارند، نشان می‌دهند که سواری اتوبوس چقدر تأثیر کمی بر جریان مهاجرت کلی دارد.

بوسر یکشنبه در برنامه Face the Nation شبکه CBS گفت: «این یک مسئله بسیار مهم است.

آدامز می‌گوید نیویورک در هفته‌های اخیر افزایش شدیدی را در تعداد پناهجویان به پناهگاه‌های حدود 2800 نفری خود تجربه کرده است، در شهری که موظف است کمک‌های باکیفیت به افراد فقیر ارائه کند. او خواستار تحقیق در مورد اینکه آیا ایالت های دیگر پناهجویان را به نیویورک هدایت می کنند یا خیر.

بوزر می گوید که تحت فشار برای ارائه حمایت مالی، از دولت فدرال کمک می خواهد. شورای شهر هفته گذشته به شهردار گفت که گروه های داوطلب “سوخته و غرق شده اند.”

جمهوری‌خواهان در کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا نوشتند: «به نظر می‌رسد که شهردار باوزر شروع به احساس کردن یک جامعه مرزی تحت بحران #بایدن مرزی کرده است. “احساس عالی نیست، نه؟”

پیشنهادهای اخیر شهرداران برای کمک های فدرال در واکنش به اتوبوس های تگزاس و آریزونا بود که مهاجران را از مرز دور می کردند، روشی چند ماهه که مدت ها در تئاتر سیاسی بوده اما تاثیر عملی آن کم بوده است.