ادعای جدید وکیل ترامپ درباره مار-آ-لاگو باعث کاهش آرواره ها در توییتر شد

انواع خاصی از اسناد – به ویژه پرونده های بسیار حساس که طبق گزارشات وزارت دادگستری در Mar-a-Lago به دنبال آن است – به اقدامات امنیتی بسیار دقیق نیاز دارد، چیزی بیش از قفل و دسترسی محدود به برخی از کارکنان. برخی حتی ممکن است به چیزی نیاز داشته باشند که به عنوان یک مرکز اطلاعات محفظه حساس (SCIF) شناخته می شود.

در توییتر، منتقدان ترامپ سریعاً به این نکته اشاره کردند که نظرات باب باعث نمی‌شود که اسناد به طور ایمن ذخیره شده باشند و ممکن است فقط به پرونده مشتری او آسیب برساند.

واشنگتن پست خاطرنشان کرد که این استخر بخش عمده ای از صحنه اجتماعی در استراحتگاه و «نقطه کانونی فعالیت به عنوان بخشی از تجارت روزانه مار-آ-لاگو» بود.

دونالد ترامپ مدعی است تمام اسنادی که اف بی آی از مار-آ-لاگو ضبط کرده است، از حالت طبقه بندی خارج شده و در “ذخیره ای امن” در استراحتگاه نگهداری می شود. اما یکی از وکلای خود رئیس جمهور سابق دقیقاً اعتماد به نفس زیادی در مورد میزان “امن” بودن آن ذخیره سازی ایجاد نکرد.

تسهیلات اسناد ترامپ، به عنوان شرح داده شده توسط NewsNation، “یک انباری در راهروی داخلی نزدیک استخر” با “جعبه هایی در همه جا” بود.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.





منبع

کریستینا باب روز پنجشنبه به لورا اینگراهام گفت: “این یک در قفل شده بود، و به زیرزمین برگردید، امنیت وجود دارد، شما نمی توانید به سادگی از آنجا پایین بروید.” فقط اعضای خاصی از کارکنان می توانند به آنجا برسند، و سپس تنها یک کلید وجود دارد.

باب افزود که “تعداد محدودی از مردم” به آن منطقه دسترسی داشتند: