آیا پرزیدنت بایدن باید از طریق کووید-19 “کار کند؟”

اما از آنجایی که کووید-۱۹ می‌تواند علائم شناختی ایجاد کند، کار در زمان بیماری می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. «اگر تصمیم به انجام کاری دارید، سعی کنید آن را به صورت محدود انجام دهید. دکتر پیتر هوتز، متخصص واکسن در کالج پزشکی بیلور در هیوستون، اخیراً به وال استریت ژورنال گفت: «شما ممکن است حتی از مه مغزی خود آگاه نباشید.

رؤسای جمهور قطعاً قبلاً از طریق بیماری کار کرده اند. جان اف کندی از بیماری آدیسون رنج می برد، یک کمبود دردناک آدرنال که نیاز به داروهای معمول داشت. فرانکلین دی. روزولت تا حد زیادی (اگر نه کاملاً موفقیت آمیز) فلج خود را که ناشی از فلج اطفال بود، از کشور پنهان کرد. و شاید در شدیدترین حالت، سکته مغزی وودرو ویلسون را چنان ناتوان کرد که همسرش ادیت عملاً ریاست جمهوری را بر عهده گرفت.

آیا پرزیدنت بایدن باید از طریق کووید-19 "کار کند؟"

جها هرگونه نگرانی در مورد استقامت رئیس جمهور را رد کرد، اگرچه او اجازه داد که دیگران ممکن است به استراحت و آرامشی نیاز داشته باشند که رئیس جمهور کاهش داده است. او گفت: “من معتقدم که مردم، اگر احساس بیماری کنند، باید کاملاً زمان مریض شدن برای بهبودی داشته باشند.” رئیس جمهور احساس خوبی دارد و احساس می کند که می تواند به کار خود ادامه دهد.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ پس از بازگشت به کاخ سفید از مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید در 5 اکتبر 2020 در واشنگتن دی سی ماسک خود را برمی دارد. (برنده مک نامی/گتی ایماژ)

البته، جنگ در اوکراین، تورم در داخل و هر تعداد بحران سیاسی – از جمله عدم محبوبیت عمیق او – ممکن است آرامش را برای رئیس جمهور دشوار کند. و از آنجایی که علائم او خفیف است – آبریزش بینی، تب، خستگی، با تب خفیف در روز پنجشنبه که به نظر می رسد تا صبح جمعه قطع شده است، طبق به روز رسانی پزشک شخصی او – ممکن است به این نتیجه رسیده باشد که می تواند و باید، به وظایف ریاست جمهوری خود ادامه دهد.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد ترامپ پس از بازگشت به کاخ سفید از مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید در 5 اکتبر 2020 در واشنگتن دی سی ماسک خود را برمی دارد.  (برنده مک نامی/گتی ایماژ)

منزوی کردن، بله، اما در عین حال کار، همانطور که کاخ سفید در تلاش بوده است نشان دهد. «ببینید، رئیس جمهور می تواند رئیس جمهور هر جایی باشد، درست است؟ اینطور نیست – مهم نیست او در کجا واقع شده است. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در یک جلسه توجیهی بعدازظهر پنجشنبه گفت: او فن‌آوری، ابزارها – آنچه را که نیاز دارد – ارتباطات، آنچه برای ادامه کارش نیاز دارد، دارد.

برای کم کردن این نگرانی، کاخ سفید فیلم‌ها و عکس‌هایی را از کار رئیس‌جمهور پشت میزش به اشتراک گذاشته است. ژان پیر روز پنجشنبه گفت: «رئیس‌جمهور از محل اقامت کار می‌کرده است، مانند بسیاری از ما در طول این همه‌گیری. او چند لحظه بعد اضافه کرد: «او احساس خستگی می‌کند، اما به‌شدت از طرف مردم آمریکا کار می‌کند».

Ashish Jha، هماهنگ‌کننده واکنش COVID-19، طی یک نشست مطبوعاتی در کاخ سفید در 21 ژوئیه 2022 در واشنگتن دی سی با خبرنگاران صحبت می‌کند.  (درو انگرر/گتی ایماژ)

اما همه‌گیری ویروس کرونا در عصر رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد، زمانی که رفتار رئیس‌جمهور به شدت در توییتر مورد بررسی قرار می‌گیرد. نه تنها این، بلکه ویروس کرونا یک بیماری منحصر به فرد نیست، بلکه تمام جهان با آن دست به گریبان است. درست مانند سلف خود دونالد ترامپ، هر کاری که بایدن در مورد همه گیری انجام دهد یا انجام نمی دهد پیامی است.

“در حالی که من سپاسگزارم که @POTUS فقط علائم خفیف کووید را تجربه می کند، آرزو می کنم که او به نظر نمی رسید که در حال “کار کردن” با آن است.” کشیش وندی همیلتون، فعال واشنگتن دی سی، توییت کرد. «وابستگی فرهنگی ما به «کارگرایی» باعث می‌شود مردم احساس کنند که نمی‌توانند یک روز را برای استراحت در زمانی که احساس خوبی ندارند، بگیرند. این سالم نیست.»





منبع

Ashish Jha، هماهنگ‌کننده واکنش COVID-19، طی یک نشست مطبوعاتی در کاخ سفید در 21 ژوئیه 2022 در واشنگتن دی سی با خبرنگاران صحبت می‌کند. (درو انگرر/گتی ایماژ)

سپس پرسش گسترده‌تری درباره پیامی که بایدن می‌تواند ارسال کند در مورد اینکه آمریکایی‌ها چگونه باید نقش کار را در زندگی خود بدانند، و نه تنها در مورد کرونا وجود دارد. برخی ممکن است بایدن را به دلیل اینکه تجارت کشور را بر سلامتی خود ترجیح می دهد تحسین کنند، اما در کشوری که کار بیش از حد به یک بیماری مزمن تبدیل شده است، برخی دیگر این پیام را نادرست می دانند.

یک پزشک اورژانس لس آنجلس به CNBC گفت: “ذهنیت آمریکایی این است که ما نمی دانیم چگونه استراحت کنیم و استراحت کنیم.”

دکتر لوسی مک براید، پزشک و نویسنده واشنگتن دی سی در پیامی به یاهو نیوز گفت: «من فکر می‌کنم کاملاً خوب است که رئیس‌جمهور کووید را درمان کند، به‌ویژه زمانی که علائمش خفیف و قابل کنترل هستند». من بیماران خود را تشویق می کنم که بدن خود را بشناسند و در صورت نیاز استراحت کنند. بخش مهمی از سلامتی اعتماد به غرایز خودمان است.»

واشنگتن – آمریکایی ها بسیار بیشتر از همتایان خود در جهان توسعه یافته کار می کنند، عادتی که حتی یک بیماری همه گیر جهانی نمی تواند آن را متوقف کند. بسیاری از متخصصان سطح دانش که از تجملات کار در خانه برخوردارند (کارکنان خدماتی به ندرت از چنین مزایا یا مزایای مرخصی استعلاجی با حقوق بهره مند می شوند) این کار را حتی زمانی که مبتلا به کووید-19 هستند، انتخاب کرده اند، علیرغم اینکه رهبران شرکت ها و متخصصان پزشکی اصرار دارند این کار را انجام دهند. چنین شیوه هایی

این هفته، پرزیدنت بایدن به بخشی از معضل کار از طریق کووید تبدیل شد که میلیون‌ها نفر دیگر در دو سال و نیم گذشته تجربه کرده‌اند. او که مجبور شد صبح پنجشنبه با واقعیت ناخوشایند یک آزمایش مثبت COVID-19 روبرو شود، متوجه شد که هم برنامه های حرفه ای و هم برنامه های شخصی مختل شده است. او قرار بود بعدازظهر به پنسیلوانیا برود، سپس آخر هفته را در ساحل دلاور بگذراند. در عوض، او حداقل تا اواسط هفته آینده در کاخ سفید منزوی خواهد شد.

در این تصویر ارائه شده توسط کاخ سفید، رئیس جمهور جو بایدن با سناتور باب کیسی، دی-پا، از اتاق پیمان در اقامتگاه کاخ سفید پنجشنبه، 21 ژوئیه 2022، در واشنگتن تلفنی صحبت می کند.  (آدام شولتز/کاخ سفید از طریق AP)

واقعیت اشتغال فعلی بایدن محاسبات کار در مقابل استراحت را پیچیده می کند. در ماه‌های اخیر، پرسش‌ها در مورد سن و سلامت رئیس‌جمهور بیشتر شده است. مبارزه او با ویروس کرونا احتمالاً این روایت را تقویت خواهد کرد، چه منصفانه باشد یا نه. اگرچه رئیس جمهور واکسینه شده و دوبار تقویت شده است، سن بالای او – او در نوامبر 80 ساله می شود – جای نگرانی دارد.

برای ناظرانی که نگران پایداری فرهنگ کاری آمریکا هستند، این پیام اشتباهی بود که فرستاده شد، بخشی از آنچه این منتقدان به طور گسترده‌تر آن را فرصتی از دست رفته برای بازنگری در اولویت‌های سیاسی و اجتماعی می‌دانند. آن هلن پترسون، یکی از نویسندگان کتابی که اخیراً در مورد چگونگی تغییر محل کار آمریکا توسط این بیماری همه گیر، در ماه مه در مورد پدیده کار از طریق آن می نویسد، نگران «افرادی است که اخلاق کاری شخصی یا ساختاری را درونی کرده اند. با آنها – قبل و بعد از مثبت شدن تست کووید – زمزمه می‌کند که استراحت ضعف است و توانایی قدرت گرفتن از طریق بیماری، نشانه‌ای از صلابت و انعطاف‌پذیری شخصی است.

در این تصویر ارائه شده توسط کاخ سفید، رئیس جمهور جو بایدن با سناتور باب کیسی، دی-پا، از اتاق پیمان در اقامتگاه کاخ سفید پنجشنبه، 21 ژوئیه 2022، در واشنگتن تلفنی صحبت می کند. (آدام شولتز/کاخ سفید از طریق AP)

هماهنگ کننده تیم واکنش به بیماری همه گیر کاخ سفید، دکتر آشیش جاها، که او نیز در جلسه توجیهی حضور داشت، سوالی در مورد اینکه آیا بایدن باید الگوی خود باشد و چند روز استراحت کند، منحرف شد. دستورالعمل‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در مورد موارد خفیف‌تر کووید-19، مانند مواردی که به نظر می‌رسد بایدن تجربه می‌کند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند، مبهم نیستند. “مراقب خودت باش. این دستورالعمل ها می گویند: استراحت کنید و هیدراته بمانید.