آزمایش کووید-19 پرزیدنت بایدن منفی شد و به انزوا پایان داد

در طول دوران انزوا، کاخ سفید به‌روزرسانی‌های روزانه را از وضعیت بایدن ارائه می‌کرد.

پرزیدنت جو بایدن پس از خروج از Marine One در روز چهارشنبه 20 ژوئیه 2022 در واشنگتن در چمن جنوبی کاخ سفید قدم می زند.  بایدن پس از سفر به ماساچوست برای اعلام اقدامات جدید در مورد تغییرات اقلیمی به واشنگتن بازگشت.  روز بعد، آزمایش کووید او مثبت شد.

پرزیدنت جو بایدن پس از خروج از Marine One در روز چهارشنبه 20 ژوئیه 2022 در واشنگتن در چمن جنوبی کاخ سفید قدم می زند. بایدن پس از سفر به ماساچوست برای اعلام اقدامات جدید در مورد تغییرات اقلیمی به واشنگتن بازگشت. روز بعد، آزمایش کووید او مثبت شد.

دستورالعمل‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها می‌گوید افرادی که آزمایش آنها مثبت بوده است، بدون توجه به نتیجه آزمایش، می‌توانند پس از پنج روز در صورت استفاده از ماسک مناسب، بیرون بروند.

بایدن به کار خود ادامه داده بود و تا زمانی که آزمایش منفی اش در کاخ سفید منزوی شد. اوکانر گفت، بایدن دوره 36 ساعته Paxlovid را به پایان رساند.

اوکانر گفت: “با توجه به این عوامل اطمینان‌بخش، رئیس‌جمهور اقدامات انزوای شدید خود را متوقف خواهد کرد.”

به گفته دکتر Ashish Jha، هماهنگ کننده پاسخ COVID-19، در سهم اندکی از بیماران Paxlovid که عفونت آنها عود می کند، آنقدر بیمار نمی شوند که نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند.

در آخرین لحظه به روز رسانی برنامه کاخ سفید، بایدن در ساعت 11:30 صبح به وقت شرقی اظهارات خود را از باغ رز ارائه خواهد کرد.

کاخ سفید گامی اضافی برداشت تا زمانی که بایدن نتیجه آزمایش آنتی ژن منفی را دریافت کند.

کوین اوکانر، پزشک بایدن، روز چهارشنبه در نامه ای نوشت: رئیس جمهور همچنان “بدون تب” است و علائم وی “به طور پیوسته در حال بهبود است و تقریباً به طور کامل برطرف شده است.” او گفت که آزمایش کووید-۱۹ بایدن سه‌شنبه شب و دوباره چهارشنبه صبح منفی بود.

برخی از افرادی که Paxlovid دریافت کرده‌اند، دچار عفونت‌های برگشتی شده‌اند، که ممکن است چند روز پس از منفی شدن آزمایش رخ دهد.

واشنگتن – پرزیدنت جو بایدن دو بار آزمایش کووید-19 منفی داده و شش روز پس از آزمایش مثبت خود در 21 جولای به قرنطینه خود پایان داد.

آزمایش بایدن مدت ها پس از ابتلای بسیاری از دستیاران ارشد، اعضای کابینه، معاون رئیس جمهور و حتی مشاور ارشد پزشکی او به کووید مثبت بود.

او تحت درمان ضد ویروسی Paxlovid در خانه قرار گرفت، برای کسانی که در معرض خطر بالاتر بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند. بایدن 79 ساله به دلیل سنش در خطر بود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: آزمایش کووید بایدن منفی شد، به انزوا پایان داد



منبع

مقامات گفتند که می دانستند ممکن است آزمایش بایدن نیز مثبت باشد و طرحی آماده برای مقابله با آن دارند.

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.