آدام اسکات می‌گوید LIV Golf برای بازی «شیطان خالص» نیست

سیدنی (AP) – آدام اسکات می گوید که ارتباط گرگ نورمن با گلف LIV رابطه او با مربی قدیمی اش را تیره نکرده است و اضافه می کند که او تور جدید را به عنوان “شیطان خالص” برای این ورزش نمی بیند.

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

«به نظر می‌رسد که این روزها تقریباً هر هفته من مسن‌ترین فرد این رشته هستم. در حالی که خوب بازی می کنم، باید از این مزیت استفاده کنم.”

اسکات افزود: “من سعی نمی کنم نقش یک صلح طلب را بازی کنم.” «شاید چون کمی نسبت به آن احساس احساسات کمتری دارم، بتوانم صدای استدلالی برای یک طرف یا طرف دیگر باشم. من لزوما LIV را به عنوان شر خالص برای بازی گلف نمی بینم. امیدواریم بتوانیم فراتر از این که همه به یکدیگر تیراندازی کنند و هر سازمانی بتواند به کار خود ادامه دهد.»

اسکات می گوید اگرچه او اصطکاک زیادی بین بازیکنان در تورهای رقیب ندیده است، “قطعاً برخی از احساسات آسیب دیده اند و برخی از دوستی ها تیره شده اند.”

اسکات در حالی که اعلام کرد امسال به Down Under باز خواهد گشت تا در PGA استرالیا و اوپن استرالیا بازی کند، گفت: “یک چیزی که اتفاق می افتد این است که زمان من در حال اتمام است.”

___

اسکات در یک کنفرانس تلفنی از خانه اش در سوئیس در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به هموطن استرالیایی خود که مدیر اجرایی سریال است، خصومتی دارد، گفت: «قطعاً نه.

اسکات در روز جمعه این موضوع را تکرار کرد و گفت که امیدوار است به عنوان قهرمانی مسترز 2013 خود بیافزاید و در رشته‌های اصلی بیشتری کسب کند، کاری که در صورت پیوستن به LIV نمی‌توانست انجام دهد.

اسکات گفته است که قصد ندارد به LIV بپیوندد.

این چیزی است که او (نورمن) واقعاً به آن اعتقاد دارد و من اصلاً از او ناراحت نمی‌شوم که یک ذره آن را دنبال می‌کند. مطمئناً، دستورات گلف را تکان داده است، چیزی که قبلاً هرگز به این شکل اتفاق نیفتاده است. اما من خوشبین هستم که (نیت) مردم همچنان خوب است و بنابراین ما به مکان بهتری خواهیم رسید.”

اسکات می گوید که دوستی او با ستاره های استرالیایی همکار کامرون اسمیت و مارک لیشمن نیز از زمان فرار آنها به LIV تغییری نکرده است، زیرا عربستان سعودی به عنوان ابزاری برای شستن وجهه ورزشی خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

چرا من هنوز در تور PGA هستم به این دلیل است که حضور در تور PGA برای من مناسب است. واقعاً به همین سادگی است. “یک چیز وجود دارد که فکر می کنم متوجه نشده ام این است که تمام زندگی حرفه ای خود را برای دستیابی به این چیزها در اینجا رها کنم و آن را پشت سر بگذارم. واضح است که من برای انجام این کار آماده نیستم.»

اسکات در مورد اسمیت و لیشمن گفت: “من کاملاً درک می کنم که هر کسی این کار را انجام می دهد.” به آنها فرصتی پیشنهاد شده است و این برای آنها مناسب است. تمام قدرت برای آنهاست. من واقعاً می خواهم که برای آنها کار کند.”