ویدیوی TikTok از زن اخراج شده از رستوران کره ای باربیکیو به دلیل تنها بودن، بین کاربران اینترنت اختلاف پیدا کرده است


زنی گفت که بعد از اینکه از او خواسته شد تا یک رستوران کباب‌پز کره‌ای در فولرتون کالیفرنیا را ترک کند، به دلیل تنهایی اشک در آمد.

سان شاین چاوز که خود را «فقط دختری پرشور آشپزی» توصیف می‌کند، به TikTok رفت تا تجربه ناگوار خود را که در اوایل این هفته در Bwon Shabu & BBQ در خیابان 1841 W. Orangethorpe رخ داد، به اشتراک بگذارد.

در ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای TikTok، یکی از کارکنان به چاوز می‌گوید که رستوران تنها حداقل «دو سفارش» را می‌پذیرد در حالی که خط‌مشی را به صورت چاپی به او نشان می‌دهد.

در حالی که چاوز را به سمت خروج هدایت می‌کنند، کارکنان عذرخواهی می‌کنند و احتمالاً او را تشویق می‌کنند که «دفعه بعد» یکی از دوستانش را با خود بیاورد. ویدئو با عکسی از برگه ورود مشتری به پایان می‌رسد که نشان می‌دهد چاوز به‌عنوان یک غذاخوری مجرد وارد شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جان لیو، سناتور ایالت نیویورک، شاهد اتهام پلیس به معترضان بدون دلیل آشکار است

چاوز که رستوران را «بی‌ادب» می‌دانست، گفت که بعد از ۱۵ دقیقه قبل از اینکه اعتماد به نفس خود را بررسی کند، در ماشینش نشسته و گریه می‌کند.

«وقتی رستوران به شما اجازه غذا خوردن را نمی‌دهد، زیرا شما مهمان یک نفر هستید. و دفعه بعد به شما گفته می شود [to] یک دوست بیاور چاوز در پست خود در TikTok نوشت: شاید من فقط گرسنه و احساساتی هستم اما قطعاً در ماشینم گریه کردم.

اطلاعات بیشتر از NextShark: NextShark، Admerasia، Act to Change Unveil Initiative برای مبارزه با قلدری در میان AAPIهای جوان

پست چاوز تا زمان نگارش این مقاله بیش از 64000 بازدید داشته است. برخی از این رستوران به خاطر سیاست غذاخوری آن انتقاد کردند و با چاوز همدردی کردند و گفتند که آنها نیز تمایل دارند به تنهایی غذا بخورند.

یکی از کاربران نوشت: “به عنوان کسی که عاشق غذا خوردن در بیرون از خانه به تنهایی است، این ترس جدیدی است که قفل آن باز شده است.”

«همه میزها پر بود؟ من نمی توانم درک کنم که چرا آنها یک مشتری پرداخت کننده را رد می کنند. “این باعث می شود که من نخواهم برگردم.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحبان رستوران های چینی لاس وگاس هدف کلاهبرداری وی چت با ادعای مصرف اسکرابر فلزی قرار گرفتند.

“من در روز تعطیلم تنها غذا می خورم. این باعث ناراحتی من نیز می‌شود.

در همین حال، سایر کاربران خاطرنشان کردند که این سیاست برای رستوران‌های کباب‌پز کره‌ای عادی است. دیگران حتی پیشنهاد دادند که خودشان با چاوز شام بخورند.

«اکثر مکان‌های باربیکیو آسیایی همین‌طور هستند، آیا دو یا بیشتر برای ayce وجود دارد [all you can eat]یکی از کاربران نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحب بار مونتانا پس از اظهار نظر ‘ch*nk flu’ با واکنش شدید روبرو شد و گفت که او ‘اصلا نژادپرست نیست’

کاربر دیگری پاسخ داد: “اگر مانند یک باربیکیو کره ای است، آنها به یک نفر اجازه نمی دهند.” نمی‌دانم چرا چون من عاشق کباب‌های کره‌ای هستم و بیشتر اوقات کسی را ندارم که همراهم باشد!»

با این حال، برخی از کاربران پرسیدند که آیا یک فرد مجرد برای دو نفر سفارش می دهد یا خیر. در غیر این صورت، یکی یک راه حل پیشنهاد کرد.

«بگویید این یک قرار است، مهمانی دو نفره. سپس آن شخص حاضر نشد.»

چاوز در پاسخ به این نظرات گفت که در واقع قبلاً به این رستوران رفته است، اگرچه مشخص نکرد که آیا در سفرهای قبلی خود تنها بوده است یا خیر. پس از یک ساعت انتظار، او موفق شده بود به خوبی شام بخورد.

این بار، او فقط 15 دقیقه منتظر ماند تا اخراج شود. او همچنین گفت که “میزهای زیادی وجود دارد.”

من واقعاً در مورد پرداخت هزینه برای یک نفر اضافی بحث کردم. من تمام روز (تمام هفته) هوس آن را داشتم و من یک سرور هستم و از سرورم مراقبت می‌کردم.” چاوز نوشت.

تصویر ویژه از طریق @sunshine_inthekitchen



منبع