آخرین توییت جولی پاول قبل از مرگش در 49 سالگی باعث سردرگمی طرفداران شد

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

بر اساس گزارش ها، ایالات متحده در حال حاضر به طور متوسط ​​روزانه حدود 39000 مورد جدید را ثبت می کند اخبار BNO، یکی از معدود مکان هایی است که اکنون که CDC ارائه به روز رسانی را متوقف کرده است، هنوز داده ها را برای کل کشور به صورت روزانه جمع آوری می کند. میانگین هفت روزه مرگ و میر ناشی از این بیماری در حال حاضر 324 نفر است. ایالات متحده بیش از 97 میلیون مورد ابتلا به کووید-19 را از آغاز همه‌گیری گزارش کرده است، که احتمالاً تعداد بسیار کمی از موارد شناسایی شده در خانه به مقامات رسمی اضافه نشده است. آمار، و بیش از 1 میلیون مرگ و میر.

“به طرز عجیبی، کووید من در حال بدتر شدن است. پاول در توییتی نوشت: سردرد وحشتناک، سرفه، تب احتمالی، خستگی 13 سپتامبر.

بیشتر از Gizmodo

بررسی آخرین توییت‌ها و سایر پست‌های رسانه‌های اجتماعی افراد مشهور در حال حاضر به یک اتفاق عادی تبدیل شده است، به خصوص زمانی که این افراد نسبتاً جوان مرده‌اند. تنها به عنوان یک نمونه، طرفداران کریس کورنل، نوازنده، زمانی که خواننده گروه ساوندگاردن در سن 52 سالگی در سال 2017 جان خود را از دست داد، شوکه شدند، با توجه به اینکه آخرین توییت او هیچ نشانه ای از این که او از نظر عاطفی دست و پنجه نرم می کرد نشان نداد. اما این فقط نشان می دهد که چگونه ما هرگز به طور قطع نمی دانیم که در سر یک نفر چه می گذرد، حتی اگر نگاهی اجمالی بی سابقه از زندگی آنها از طریق رسانه های اجتماعی داشته باشیم.

پاول قبلا توییت کرده بود که اینطور است واکسینه و تقویت شد، و توسط 19 سپتامبر نویسنده توییت کرد که دیگر کووید-19 ندارد.

نویسنده جولی پاول، که کتابش جولی و جولیا بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی انجمن، در سال 2009 با بازی مریل استریپ و امی آدامز به یک فیلم موفق تبدیل شد و در 26 اکتبر در سن 49 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. نیویورک تایمز. اما این آخرین توییت پاول است که یک روز قبل از مرگ او فرستاده شد و در رسانه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب کرد زیرا طرفداران تلاش می کنند فاجعه را درک کنند.

ادامه مطلب

بسیاری از کاربران توییتر شروع به بحث در مورد آخرین توییت پاول کردند و برخی معتقد بودند مرگ نابهنگام او، همراه با تشخیص زبان مودار سیاه او، ممکن است ناشی از عفونت کووید-19 باشد. برخی دیگر که بیشتر به تئوری‌های توطئه در مورد واکسن کووید-19 تمایل داشتند، سعی کردند مرگ را در نتیجه واکسیناسیون تعریف کنند.

رئیس مرکز رسانه‌های پیلی، پت میچل (سمت چپ) و نویسنده جولی پاول در نمایش فیلم «جولی و جولیا» در مرکز رسانه‌های پالی در 4 اوت 2009 در شهر نیویورک شرکت کردند.

تصمیم گرفتم چرت بزنم و مثل یک سگ بیمار از خواب بیدار شدم. من حدس می‌زنم که کووید به این شکل است. پاول در توییتر خود به طور ناگهانی لایک کرد 10 سپتامبر.

بر اساس جست و جوی توییت های او، به نظر می رسد که شوهر پاول اخیراً دو بار در مدت زمان کوتاهی به کووید-19 مبتلا شده است. یک ماه و خود پاول در اواسط سپتامبر در مورد ابتلا به این بیماری توییت کرد.

وب سایت کلینیک مایو، زبان مودار سیاه را به عنوان “انباشته شدن سلول های پوست مرده” که روی زبان انباشته می شود، توصیف می کند و توضیح می دهد که اگرچه ممکن است نگران کننده به نظر برسد، “معمولاً هیچ مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند و معمولاً بدون درد است.”

برای خبرنامه Gizmodo ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

رئیس مرکز رسانه‌های پیلی، پت میچل (سمت چپ) و نویسنده جولی پاول در نمایش فیلم «جولی و جولیا» در مرکز رسانه‌های پالی در 4 اوت 2009 در شهر نیویورک شرکت کردند.

“بنابراین من با چیزی که به معنای واقعی کلمه “زبان مودار سیاه” است از خواب بیدار شدم. به نظر می رسد مردم، از جمله دکتر من، فکر می کنند که این مشکل بزرگی نیست، و به زودی از بین می رود، اما مطمئناً ناخوشایند است. توییت کرد در 25 اکتبر

بسیاری از اینفلوئنسرهای دست راستی مانند تیم پول به مرگ زودرس افراد در اخبار پی برده اند تا نشان دهند که واکسن کووید-19 باعث مرگ و میر شده است و مرگ پاول نیز تفاوتی نداشت. و در حالی که واکنش های نامطلوب به واکسن ممکن است رخ دهد، اعتقاد بر این است که آنها بسیار نادر هستند. همچنین افرادی هستند که این روزها با هر مرگ زودهنگام در اخبار به عنوان چیزی که تقریباً به طور قطع ناشی از کووید-19 بوده برخورد می کنند. در حالی که ممکن است مرگ پاول ربطی به کووید-19 داشته باشد، ما به هیچ وجه در حال حاضر هیچ مدرکی نداریم.

چند روز بعد او توییت دیگری درباره دردناک بودن زندگی با کووید-19 به اشتراک گذاشت.