یک مربی سابق نیروهای ویژه که در اثر تمرینات نظامی شکسته شده بود، می گوید که آنها ناکارآمد بودند. او می گوید که تمرینات ساده 3 قسمتی با وزن بدن بهترین راه برای رسیدن به تناسب اندام است.

او به اینسایدر گفت: «در ارتش، موضوع آمادگی عمومی است. “چگونه این افراد جوان ویژه را آموزش دهیم تا بتوانند از هواپیما بپرند، راهپیمایی های جاده ای انجام دهند، طناب ها را پایین بیاورند، غواصی کنند و غیره؟”

برای مثال، در آموزش برای نیروی دریایی، افراد استخدام شده باید تحت عنوان “هفته جهنمی” قرار بگیرند.

اخلاق و تجربه نظامی لورن الهام‌بخش تمرین‌های کتاب جدیدش بود که برای کمک به افراد در رسیدن به اهداف تناسب اندام با کمترین تلاش و بدون نیاز به تجهیزات طراحی شده است.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

حرکاتی که لورن در تمرین خود استفاده می کند شامل پل های باسن، چرخش ستاره های دریایی و اسکات پایین است.

با این حال، لورن متوجه شد که تمرینات طولانی و طاقت فرسا لزوماً به نتایج بهتری منجر نمی شود زیرا آنها استفاده ناکارآمد از انرژی، ریکاوری طولانی مدت و افزایش خطر آسیب و فرسودگی هستند. این باعث شد که لورن برنامه وزن بدن خود را برای اسکادران هایش توسعه دهد.

با آموختن از تجربه خود، زمانی که لورن برنامه های تمرینی خود را طراحی کرد، آنها را کارآمدتر کرد و دریافت که نیروهایش نتایج بهتری گرفتند.

این غیرمعمول نبود که مردم هنگام تلاش برای انجام وظایف زیر آب غش کنند، همانطور که لورن می گوید.

همانطور که Insider قبلا گزارش داده است، هر تمرین 9 دقیقه طول می کشد و شامل سه بخش است: کار روی زمین، کار ایستاده و تمرینات حرکتی.

لورن گفت: از نظر من، تناسب اندام به توانایی شما برای زنده ماندن بستگی دارد.

مارک لورن در دهه نود به نیروی هوایی ایالات متحده و سپس جامعه عملیات ویژه پیوست.مارک لورن

  • مارک لورن

    ستوان اول جوزف لیو، افسر روابط عمومی شاخه آموزشی جنگ ویژه در نیروی هوایی ایالات متحده، به اینسایدر گفت که آموزش از زمان لورن تکامل یافته است و هدف آمادگی جسمانی “تشکیل نامزدهایی برای برآوردن الزامات عملیاتی” است نه ترک. بال پشتیبانی از جمله توصیه های تغذیه و هیدراتاسیون، آزمایش ترکیب بدن، فیزیوتراپی و حمایت روانی را برای کارآموزان ارائه می دهد.

    بیشتر لزوما بهتر نیست

    این به معنای تمرین برای بهبود وضعیت و عملکرد مفاصل از طریق توسعه تحرک و انتقال وزن در اطراف بدن به روش‌های مختلف، با هدف آمادگی برای هر چیزی بود. تمرینات عملکردی در تمرینات لورن شامل فشارهای فشاری و پل های باسن است.

    لورن هنوز رکورد ارتش ایالات متحده را برای شنا در زیر آب برای طولانی ترین مسافت (133 متر (436 فوت) که دو دقیقه و 23 ثانیه طول کشید، قبل از سیاه شدن زیر آب در اختیار دارد.

    به گفته یکی از مربیان سابق نیروهای عملیات ویژه ایالات متحده، آموزش برای زنده ماندن مانند اینکه در ارتش هستید می تواند بدن شما را متحول کند و شما را برای زندگی آماده نگه دارد.

    او گفت: “کاربردی ترین برنامه بهترین بدن را تولید می کند.”

    او به اینسایدر گفت، اما او متوجه شد که کمتر، بیشتر است، و شما می‌توانید فقط در 9 دقیقه در روز به تناسب اندام برسید.

لورن می گوید: «زمانی که از طریق تمرینات بسیار کاربردی عضله به دست می آورید، بدن شما تسلط خود را نشان می دهد، که منجر به تسلط بر محیط شما می شود، و این دقیقاً همان چیزی است که ما برای زنده ماندن و تولید مثل نیاز داریم.

مارک لورن یک مربی سابق نیروهای ویژه ایالات متحده است.مارک لورن

برخی از آموزش‌های نظامی، استخدام‌کنندگان را به سمت افراط سوق می‌دهد

این برنامه ها با “آمادگی عمومی” به عنوان یک هدف، با تمرکز بر مهارت های اساسی که به تمام جنبه های زندگی منتقل می شوند، طراحی شده اند.

مارک لورن

لورن می‌گوید که او را تحت فشار قرار دادند تا زمانی که دهه‌ها پیش در ارتش آموزش دیده بود، از هوش رفت.

  • مارک لورن

    لورن گفت: از نظر تاریخی، طرز فکر نظامی – و به‌ویژه در جامعه عملیات‌های ویژه – این است که “شما فقط آن را می‌مکید و توپ‌ها را به دیوار می‌زنید و اینطوری انجام می‌شود.”

    مارک لورن به اینسایدر گفت: «شما با تمرین دادن حرکاتی که برای بقایتان مهم هستند، به بهترین اندام خود دست پیدا می کنید.

    لورن به نیروی هوایی ایالات متحده ملحق شد، تحت آموزش های سخت و سپس جامعه عملیات ویژه در دهه نود، و در نهایت مربی فیزیکی نزدیک به 1000 جنگجوی زبده عملیات ویژه، از جمله SEALs، Rangers، Green Berets، تیم های شناسایی نیرو، و Air شد. نیروهای کماندوها در حوالی 11 سپتامبر. کار او آموزش نیروهای استخدام شده بود تا برای هر چیزی آماده باشند.

    مارک لورن نیروهای ویژه را در سراسر رشته ها آموزش داد.مارک لورن

    “کاربردی ترین برنامه بهترین بدن را تولید می کند”

    لورن گفت: «برای ما در نیروی هوایی، این فقط یک تمرین عظیم بود. آنها ما را می شکستند و در پایان هر روز ما را به استخر می بردند و در آب شکنجه می کردند.

    لورن گفت که این تمرینات نه تنها بدنی متناسب و سالم را تنها در 0.3 درصد از هفته فرد ایجاد می کند، بلکه بدنی قوی، لاغر و “زیبا” ایجاد می کند.

    لورن در کتاب جدید خود به نام «قوی و لاغر» نوشت: بیشتر دوره‌های عملیات ویژه برای «راندن نامزدها به زمین» طراحی شده‌اند.

    او گفت که وقتی لورن در حوالی 11 سپتامبر مربی نیروهای ویژه شد، ارتش تصمیم گرفت آموزش نیروهای ویژه را سازماندهی کند، زیرا تعداد کمی از افراد فارغ التحصیل می شدند.

    او گفت که تمرینات لورن وضعیت بدن و عملکرد مفاصل را بهبود می بخشد و در عین حال عضله سازی را با بهبود مهارت های اساسی ورزشی که همیشه با تلاش محدود مورد استفاده قرار می گیرند، می سازد. تحقیقات نشان می دهد که تمرینات عملکردی می تواند سرعت، قدرت عضلانی، قدرت، تعادل و چابکی را بهبود بخشد.

    مارک لورن، مربی سابق نظامی، می گوید که تمرینات نظامی می تواند بدنی قوی و سالم بسازد.

  • او گفت: «انتخاب شما این بود که یا این کار را انجام دهید، یا دست از تلاش بردارید یا از تلاش ناامید شوید. “و اگر بیهوش می شدی، تو را بیرون می کشیدند، بیدارت می کردند و می گفتند: “خوبی؟” و اگر بودید، “الاغ خود را به استخر برگردانید، دوباره این کار را انجام دهید.”