گیسلین ماکسول به زندان سوانکی فلوریدا منتقل شد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بر اساس چندین گزارش خبری، قاضی آلیسون ناتان، که ریاست دادگاه تماشایی او را بر عهده داشت، علیه انتقال به چنین نقطه‌ای آرام صحبت کرد. ناتان امیدوار بود که او را به FCI Danbury بفرستد، جایی که سریال محبوب زندان “Orange is The New Black” بر اساس آن ساخته شده است. این موسسه فلوریدا در سال 2021 پس از محکوم شدن نگهبانان زندان به اتهام آزار جنسی 15 زن زندانی، خبرساز شد.

خریدار سابق دختران زیر سن قانونی برای پدوفیل میلیاردر جفری اپستاین اجازه خواهد داشت حرفه ای مانند باغبانی، آرایشی و بهداشتی یا نانوایی را بیاموزد. شرکت در نمایش استعدادهای زندان؛ و یوگا را همانطور که در دوران حبس فعلی خود انجام داده است، بر اساس لیست امکانات ارائه شده در وب سایت زندان و چندین فهرست بررسی زندان، آموزش دهد. مشخص نیست که آیا او می تواند به تحصیل روسی ادامه دهد یا خیر.

به گفته پایگاه داده هیئت فدرال زندان ها، گیسلین ماکسول، قاچاقچی جنسی محکوم و دختر بد همه جا، به مؤسسه اصلاحی فدرال تالاهاسی در فلوریدا منتقل شده است.

ماکسول وارث بریتانیایی به خاطر پنج مورد از شش فقره قاچاق جنسی و سایر جنایاتی که علیه چهار زن – جوان‌ترین 14 ساله در آن زمان – بین سال‌های 1994 تا 2004 در ویلای اپستین در پالم بیچ، که 420 مایلی از زندان جدیدش فاصله دارد، مجرم شناخته شد. بر اساس پایگاه داده اداره فدرال زندان ها، تاریخ آزادی او 17 ژوئیه 2037 است.

سیلوین گابوری

سیلوین گابوری

چندین سایت بررسی زندان، دسترسی به اتاق وزنه، ورزش های تیمی مانند فوتبال پرچم و سافت بال، و پیلاتس و یوگا را به عنوان فعالیت هایی که برای زندانیانی که شرکت را انتخاب می کنند، فهرست می کنند. او همچنین می تواند تحت درمان روان درمانی قرار گیرد.

تسهیلات جدید او را ملزم به پوشیدن لباس مجاز زندان متشکل از شلوار و پیراهن خاکی یا لباس خاکی می کند. کتاب راهنمای زندان تعدادی از امتیازات، از جمله دسترسی به یک کمیسر بزرگ را که در آن او می تواند 320 دلار در ماه خرج کند و دسترسی به اینترنت و ایمیل از طریق شبکه زندان را مشخص می کند. روزهای او از ساعت 6 صبح آغاز می شود و او می تواند تعدادی از فعالیت ها را برای تکمیل برنامه خود انتخاب کند.

مکسول که اکنون 61 سال دارد، محکومیت 20 ساله خود را برای قاچاق دختران زیر سن قانونی برای اپستین، معشوق سابقش، می گذراند. او مطمئناً خوشحال‌تر از آنچه در بازداشتگاه متروپولیتن در بروکلین بوده است، بیش از 100 شکایت از جمله جستجوهای بیش از حد “تحقیرآمیز” حفره‌های بدن و نظارت تهاجمی بر دوش گرفته است.

این مرکز که دارای یک ورودی آجری با ستون‌های سفید و یک زمین ورزشی سرسبز است، جایی است که مجرمان مشهور دیگری مانند جاسوس روسی ماریا بوتینا و «جهاد جین» کالین لارز در آن گذرانده‌اند.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.